Guest Marryme

Idé til venindes bryllup..

9 indlæg i dette emne

Jeg har brug for en rigtig sød idé til min venindes bryllup, om en måned.. Det skal være noget i stil med en kasse hvori alle gæsterne ligger en hilsen til brudeparret, som de først må læse 1 år efter (Den bruger hendes bror, derfor skal det ikke være det..)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En ordbog, hvor man sætter ring om de ord man synes passer på brudeparret, med en forklaring skrevet på selve siden om hvorfor man synes det passer til dem, bruges af mange. En ordbog kan købes brugt fx.

Ellers er der nogle der finder på at sætte et lærred på staffeli op, og så skal alle gæster klatmale lidt på det i løbet af aftenen.

Min veninde fik engang en rigtig god gave. Det var en kalender med de næste 12 måneder indsat. Og 12 sedler hvorpå der stod små, billige konkrete opfordringer til at give brudeparret en gave i løbet af året. Det kunne være at slå deres græs, invitere på en kop kaffe, plukke en buket i haven og give dem. Den slags små søde ting, der giver masser af nærvær med mange af deres bekendte.

Sedlerne blev fordelt mellem gæsterne - det kunne være blandt den fælles venneflok der gav gaven... og vakte stor glæde hos brudeparret, fordi det netop er gestusen og tanken det handler om.

0

Del dette indlæg

Min søster købte på et tidspunkt et glasfad, hvor folk skrev deres autograf med sprittus (småt selvfølgelig) og så fik hun den pågældende glaspuster til at indgravere autograferne, så de sidder der permanent.. det synes jeg også er en god ide :)

Man kan også købe et thumb print tree og bede folk sætte deres aftryk :)

I stedet for en æske folk skal putte sedlerne i, kan man købe et hjertetræ som de i stedet kan hænge dem på.. så få r parret et træ til haven som evigt minde :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da min veninde blev gift for nyeligt, havde jeg lavet en gæstebog til hende (vidste hun ik selv tænkte på det ) som jeg så fik gæsterne til og skrive en hilsen i. Og da det blev mørk gik jeg ud i hendes have og hængte en masse lanterner op med fyrfads lys i. Var et smukt syn og hun blev rigtig glad :)

0

Del dette indlæg

Jeg har været med til at der blev skrevet postkort til parret fra alle gæsterne. Den ansvarlige sørgede så for at der blev sendt et postkort til dem ca en gang om ugen det kommende år. Synes det er en fed ide, det er SÅ hyggeligt at få post, men kræver jo en del af den, der står for det (med mindre man stoler på at gæsterne selv kan finde ud af at sende et postkort i en bestemt uge).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer