Ki Schou

BK pigernes brudekjoler - vis os din brudekjole

904 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Woop, den vil jeg gerne være med på.

Her er min skønne kjole.

På model

attachicon.gifJustin Alexander, NY model, farve.jpg

Ved prøvning

attachicon.gifMig.jpg

Vores bryllupsdag

Fo god ordens skyld. Det er min far og jeg.

attachicon.gifFar og jeg.jpg

attachicon.gif540255_10150922304239759_574909017_n.jpg

Woop, den vil jeg gerne være med på.

Her er min skønne kjole.

På model

attachicon.gifJustin Alexander, NY model, farve.jpg

Ved prøvning

attachicon.gifMig.jpg

Vores bryllupsdag

Fo god ordens skyld. Det er min far og jeg.

attachicon.gifFar og jeg.jpg

attachicon.gif540255_10150922304239759_574909017_n.jpg

Den er så smuk den kjole! Den prøvede jeg faktisk i casa lezar... den er bare SMUK!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hooold da op en masse smukke kjoler, for slet ikke at tale om alle de lykkelige ansigter :a1221:

Jeg var ellers gået igang med at quote for at kommentere på nogle af kjolerne, men med 22 sider og når der er så mange smukke kjoler, så er det jo helt umuligt, istedet vil jeg sige fælles at I er smukke og kjolerne ligeså :)

Det er også spændende at se hvor forskellige kjolerne er, selvom de jo næsten alle sammen hører sammen i den røde tråd :)

Redigeret af Dobbeltbrud
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hooold da op en masse smukke kjoler, for slet ikke at tale om alle de lykkelige ansigter :a1221:

Jeg var ellers gået igang med at quote for at kommentere på nogle af kjolerne, men med 22 sider og når der er så mange smukke kjoler, så er det jo helt umuligt, istedet vil jeg sige fælles at I er smukke og kjolerne ligeså :)

Det er også spændende at se hvor forskellige kjolerne er, selvom de jo næsten alle sammen hører sammen i den røde tråd :)

Her kommer min kjole - jeg måtte fjerne den fra min egen tråd, da H2B også har en profil herinde, men han har lovet at en 22 sider lang tråd med titlen "Vis mig din brudekjole" er noget han hopper udenom :wink::tunge: så her tør jeg godt lægge den ind :)

Jeg har kun billeder fra min fars telefon ved 1. prøvning og jeg ved ikke hvad kjolen hedder, kun at den er købt hos Nicolai :)

Fuld figur, sammen med min datter:

2a7j2jc.jpg

Slæbet:

2eqan9z.jpg

Detaljerne:

2ypgdiw.jpg

super fin kjole :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hooold da op en masse smukke kjoler, for slet ikke at tale om alle de lykkelige ansigter :a1221:

Jeg var ellers gået igang med at quote for at kommentere på nogle af kjolerne, men med 22 sider og når der er så mange smukke kjoler, så er det jo helt umuligt, istedet vil jeg sige fælles at I er smukke og kjolerne ligeså :)

Det er også spændende at se hvor forskellige kjolerne er, selvom de jo næsten alle sammen hører sammen i den røde tråd :)

Her kommer min kjole - jeg måtte fjerne den fra min egen tråd, da H2B også har en profil herinde, men han har lovet at en 22 sider lang tråd med titlen "Vis mig din brudekjole" er noget han hopper udenom :wink::tunge: så her tør jeg godt lægge den ind :)

Jeg har kun billeder fra min fars telefon ved 1. prøvning og jeg ved ikke hvad kjolen hedder, kun at den er købt hos Nicolai :)

Fuld figur, sammen med min datter:

2a7j2jc.jpg

Slæbet:

2eqan9z.jpg

Detaljerne:

2ypgdiw.jpg

super fin kjole :-)

1000 tak - jeg er SÅ glad for den, er bare træt af at den hænger i KBH, når jeg bor på Fyn.. saaavner allerede at prøve den igen :)

Ha ha. jeg har fået min hjem og hver gang Martin er ude af døren, så er jeg i kjolen, det er frygteligt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hooold da op en masse smukke kjoler, for slet ikke at tale om alle de lykkelige ansigter :a1221:

Jeg var ellers gået igang med at quote for at kommentere på nogle af kjolerne, men med 22 sider og når der er så mange smukke kjoler, så er det jo helt umuligt, istedet vil jeg sige fælles at I er smukke og kjolerne ligeså :)

Det er også spændende at se hvor forskellige kjolerne er, selvom de jo næsten alle sammen hører sammen i den røde tråd :)

Her kommer min kjole - jeg måtte fjerne den fra min egen tråd, da H2B også har en profil herinde, men han har lovet at en 22 sider lang tråd med titlen "Vis mig din brudekjole" er noget han hopper udenom :wink::tunge: så her tør jeg godt lægge den ind :)

Jeg har kun billeder fra min fars telefon ved 1. prøvning og jeg ved ikke hvad kjolen hedder, kun at den er købt hos Nicolai :)

Fuld figur, sammen med min datter:

Slæbet:

Detaljerne:

1000 tak - jeg er SÅ glad for den, er bare træt af at den hænger i KBH, når jeg bor på Fyn.. saaavner allerede at prøve den igen :)

Ha ha. jeg har fået min hjem og hver gang Martin er ude af døren, så er jeg i kjolen, det er frygteligt ;)

Hæhæ - det kan jeg SAGTENS forestille mig - sådan tror jeg også det ville være her hvis kjolen boede hjemme :wink::oops:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu er jeg jo blevet gift... Så her kommer jeg i min dejlige, men upraktiske og samtidig TOTALT drøm af en kjole.. som i øvrigt er til salg ;)

Headpiecet vandt jeg i en konkurrence herinde. Jannie Baltzer har stået for det, og det var bare prikken over i'et. Jeg følte mig som en total prinsesse.

Så Tusind tak til bryllupsklar for at udtrække mig som vinderen af headpiece og tak til Jannie, fordi hun laver så smukke ting.

post-64489-0-49230700-1375905292_thumb.j

post-64489-0-11701000-1375905238_thumb.j

post-64489-0-60697300-1375905200_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, nu er jeg jo blevet gift... Så her kommer jeg i min dejlige, men upraktiske og samtidig TOTALT drøm af en kjole.. som i øvrigt er til salg ;)

Headpiecet vandt jeg i en konkurrence herinde. Jannie Baltzer har stået for det, og det var bare prikken over i'et. Jeg følte mig som en total prinsesse.

Så Tusind tak til bryllupsklar for at udtrække mig som vinderen af headpiece og tak til Jannie, fordi hun laver så smukke ting.

attachicon.gifP5042593.JPG

attachicon.gifP5042590.JPG

attachicon.gifP5042588.JPG

Helt utrolig smuk!!! Både dig og kjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, nu er jeg jo blevet gift... Så her kommer jeg i min dejlige, men upraktiske og samtidig TOTALT drøm af en kjole.. som i øvrigt er til salg ;)

Headpiecet vandt jeg i en konkurrence herinde. Jannie Baltzer har stået for det, og det var bare prikken over i'et. Jeg følte mig som en total prinsesse.

Så Tusind tak til bryllupsklar for at udtrække mig som vinderen af headpiece og tak til Jannie, fordi hun laver så smukke ting.

attachicon.gifP5042593.JPG

attachicon.gifP5042590.JPG

attachicon.gifP5042588.JPG

Rigtig rigtig flot - hvor er det bare en skøn kjole !

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh uh uh jeg skal osse være med har lige fået min kjole hjem idag

men har dog kun et gammelt billede liggende, det er aller første prøvning og den er ikke rettet til.

stropperne er blevet rettet til og længden er kortet af til lige over jorden.

intet ansigt, da mit bryllup er hemmeligt endnu ... :-)

og WOW hvor gik det hele lige op for mig da jeg prøvede kjolen idag, :thumbsupsmileyanim::iloveyou:

post-60945-0-35075400-1376341229_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uh uh uh jeg skal osse være med har lige fået min kjole hjem idag

men har dog kun et gammelt billede liggende, det er aller første prøvning og den er ikke rettet til.

stropperne er blevet rettet til og længden er kortet af til lige over jorden.

intet ansigt, da mit bryllup er hemmeligt endnu ... :-)

og WOW hvor gik det hele lige op for mig da jeg prøvede kjolen idag, :thumbsupsmileyanim::iloveyou:

Hvor er den sød og super fin.. Enkel alligevel - og smukt med smykket foran.. :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uh uh uh jeg skal osse være med har lige fået min kjole hjem idag

men har dog kun et gammelt billede liggende, det er aller første prøvning og den er ikke rettet til.

stropperne er blevet rettet til og længden er kortet af til lige over jorden.

intet ansigt, da mit bryllup er hemmeligt endnu ... :-)

og WOW hvor gik det hele lige op for mig da jeg prøvede kjolen idag, :thumbsupsmileyanim::iloveyou:

Hvor er den fin, og sikke et dejligt sted i er... held og lykke med det hele :_) (min mand friede til mig på Sct. Croix og vi købte ringe på Sct. Thomas)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer