Bubsi

Gratis fotobog

8 indlæg i dette emne

hej alle i dejlige zillaer.

Vil lige dele det her tilbud med jer, man kan lave en gratis spiralfotobog ved at følge linket.

Der er både ferie, bryllup, baby temaer man kan vælge imellem. Når man har registeret sig

har man 30 dage til at benytte sig af tilbuddet. det eneste du betaler er fragt på 39 kr.

http://www.voresborn...ts&channel=2990

:loveshower:

Redigeret af Bubsi
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da en god idé. Hvad hvis man gerne vil have mere end én, skal man så betale?

Ja, det vil jeg tro, men ved ikke om du kan oprette en i dit navn og så H2B navn så kan i jo evt få 2.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fedt tip!!!

Ja, det ret fed, er også sikker på der er nogen der kan bruge det, selvom jeg først skal giftes næste år, bruger jeg bare den gratis på ferie billeder fra Kreta, som vi rejser til om 13 dage :) juhuuu

0

Del dette indlæg

Nu har jeg været i gang med at lave en bog - fårk det er godt nok til at få lange løg af. Jeg har lavet billedfiler, men når jeg uploader, så bliver det bare grynet. Bevares, den advarer selv med en sur smiley, men opløsningen er teknisk fin :pokey:

Jeg tror, jeg ender med at give op. Det kan godt være, at den er gratis - men det er der fandeme en grund til.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer