Jette1989

Talen til h2b og egne løfter til kirken.

4 indlæg i dette emne

Her er mine bud på løfter og talen, som jeg har skrevet til min kommende,.. :) kom gerne med konstruktive indputs..

Løfterne til kirken:

N****.. Jeg vil have dig uden at eje dig! Jeg vil elske dig uhæmmet og betingelsesløst.. jeg vil være hos dig altid, i medgang og modgang..

Jeg vil fortsat skabe et liv med dig i tryghed og glæde, som to sjæle der forenes i kærlighed og tillid til én.. Jeg vil være DIN!

Modtag derfor denne ring som et symbol på evig kærlighed og troskab. Jeg elsker dig.

Talen til festen:

You know you're in love, when you can't fall asleep, because reality is finally better, than your dreams!

Hej søde skat.

Nu står jeg her, og min drøm er gået i opfyldelse.. Det gjorde den jo rent faktisk allerede den dag, jeg mødte dig for første gang.. Jeg kan huske, at vi ikke havde mere end lige hilst på hinanden, før jeg kiggede dig dybt i øjnene og sagde: Sikke da nogle smukke øjne du har!" Og ind imellem de akavede øjeblikke, hvor du absolut skulle række hånden over bordt, for at pille ved min halskæde, for det havde du læst på nette, at man skulle, men i stedet formåede at brænde dig på stearinlyset, og jeg ikke kunne lade være med at fnise, og så den kaffeånde, som du ikke var klar over, at du havde, så vidste jeg det bare! Du var både kikset og lækker på samme tid, og jeg var helt vild med det. Jeg ER vild med det..!

Som så mange før mig har fået øje på, så er du jo bare helt fantastisk, og at jeg skulle være din første kæreste, det havde jeg aldrig turdet gætte på..

At du så var bange for mig de første 6 måneder af vores forhold, ja.. det er jo lidt en anden historie.. Men jeg er jo også vild i mit hoved. Jeg er mor, temperamentsfuld, målrettet og propfyldt med ord, som kan kommer ud af min mund i en vældig fart.. Men skat, du har altid håndteret det fornuftigt, og taget det i stiv arm.. Dog bare ikke lige den del med, at jeg kommer fra en meget frisindet familie, hvor vi synes, at prutter og bøvser bare er noget af det sjoveste i hele verden. For det synes du bestemt ikke!! Men men men.. Man kan tydeligtvist vende sig til ALT..

Jeg elsker dig skat!

Jeg elsker for den måde du vrider dig, og skriger i vildskab mens du strækker dig, fordi mindre bare ikke kan gøre det.

Jeg elsker dig for den måde, du kommer hjem fra en lang og veloverstået dag, og jeg så spørger" Ved du godt, at din bluse vender på vrangen?", og du så siger "Nej?"..

Jeg elsker dig for den måde, du altid kigger på mig, og aer hårdt på din mave, når du har spist slik, fordi du så tror at den ikke bliver tykkere.

Jeg elsker dig for, at du altid husker og sige tak for alt jeg gør for dig, og at du altid plejer mig når jeg er syg.

Jeg elsker dig for den evne du har, til at være rummelig.. Tænk så stort et hjerte, kan være i sådan en lille krop.

jeg elsker dig for det faktum, at jeg aldrig kan fejle i dit selskab, og at du aldrig dømmer mig.

Jeg elsker dig for den måde du er far til vores børn på.

Jeg elsker dig for den måde, du elsker mig på.

jeg elsker dig bare.. :)

Redigeret af Jette1989
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødt :-) Begge dele er super godt! Tror dog du skal passe på der ikke sniger sig for lange sætninger ind en gang imellem. Både for din egen skyld og de tilhørendes. Ka være svært at følge med i, da man som gæst jo gerne vil ha der hele med når der holdes så smuk en tale! Og hvis man som taler er liiiiidt nervøs, ka det blive svært at holde styr på ordene.

Helt sikkert en rigtig god tale. Er desuden vild med at I bruger egne løfter i kirken, var præsten bare helt med på det fra start af? :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer