Stine Bj

Min Kjole

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hoooold nu kæft den er flot!!! :o

Virkelig flot og eftersom jeg ikke kender dig og ikke har set dig i andet end den brudekjole, synes jeg den er lige dig og du ser super feminin ud og den sidder sindssygt flot på dig

Det er nok også fordi at når jeg læser hvordan i andre har det med jeres kjole. At i f.eks. føler at det er den helt rigtige kjole og at i føler jer så smukke. Sådan her jeg det bare ikke. Jeg føler mig faktisk lidt fjollet i en kjole. Men det er som sagt, nok bare fordi at jeg aldrig har kjole på til daglig, men altid går i cowboybukser.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I klæder hinanden godt, du og din kjole. Hvad bringer dig i tvivl?

Det er nok bare fordi at jeg ikke normalt går i kjole, fordi jeg synes jeg ser fjollet ud i en. Så skal nok lige vende mig til at se mig selv i en.

Jeg syntes kjolen klæder dig rigtig godt , så der i ihverfald ikke nogen grund til at være bekymret - men jeg tror det er meget normalt at komme i tivivl.

Og jeg genkender i hvertfald godt det med at føler sig noget mærkeligt tilpas i sådan en kæmpe kjole :c166: , når man mest går i cowboybukser. Og så gør det det heller ikke bedre at man står i sit køkken - der passer den ligesom endnu dårligere ind :wink:

På selve dagen føltes det imidlertid helt rigtigt - når der kommer hår og make up - og stemningen gør også noget ved følelsen.

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Gud hvor sidder den altså bare smukt på dig :biggrin: Den kæreste må da blive helt ør når han ser dig gå op af kirkegulvet :a1221: Mht tvivlen tror jeg det er meget blev i tvivl allerede dagen efter købt (!!!) da jeg ikke følte jeg kunne huske hvordan kjolen så ud! Nu er jeg heldigvis blevet beroliget efter at have set billeder, for det er bare min drømmekjole :blush:

Er sikker på det bare er nerver du mærker nu, for du ser jo fantastisk ud :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer