Nynne76

Trash the dress :)

9 indlæg i dette emne

Så er det en realitet... Vi skal ud og have taget nogen mega seje, rå, smukke og kreative billeder i fuld bryllups-udstyr :) Først på en nedlagt fabrik, og så ved stranden. :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig HELT vildt. Og min mand kommer med mange gode ideer, han ville slet ikke for 1 måned siden. Men nu er han frisk på det. Elsker den mand!! :heart:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er også mega fedt, og væsentligt federe end de traditionelle billeder - efter min mening :)

Synes også de er liiiige mig.. :)

Skal du også have dem lavet??

Det kunne vi godt finde på. Min kæreste er fotograf, så et eller andet fedt skal der sku ske senere med den kjole :) Jeg gider ikke have den i skabet. Har ikke plads til den alligevel :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arj, hvor sejt! Må vi se billederne, når de er færdige!?

Smiler, kan da ikke lade være at dele dem med jer.. :) Vi vil til stranden ved solnedgang. Glæder mig SÅ meget til det.. Det eneste problem der er, er at SOLEN mangler!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smiler, kan da ikke lade være at dele dem med jer.. :) Vi vil til stranden ved solnedgang. Glæder mig SÅ meget til det.. Det eneste problem der er, er at SOLEN mangler!!!!

Av ok, håber solen dukker op! Vi glæder os i hvert fald til at se, uanset sol eller ej :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer