Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Nanni

Fra sensommerbryllup til vinterbryllup?!

31 posts in this topic

ibb-1300914805.958.23462.jpg

unusual_natural_groom_buttonholes2.jpg

gold-purple-wedding-colors-600x400.jpg

Winter-Wedding-Flowers2.jpg

blue-silver-wedding-colors-winter-wedding-flowers-bouquet-centerpieces.png

winter-wedding-with-snow.jpglarge_image.jpg

christmas2b5.jpgwedding-flowers-january.jpg

Der er masser af smukke farver til et vinterbryllup - så hvorfor ikke også lilla og lime... :) Synes det er fine farver, som meget nemt kan kombineres med naturen og det hvide og glitrende.. Lidt inspirationsbilleder, hvor jeg sagtens kan se det lilla og lime indgå..

Du kan søge på Ebay efter "Chain lighting" eller "Christmas lights" eller "String lights"..

Du kan faktisk - lige nu - få kæder magen til dem som vi brugte, til ca. 30kr stykket inkl. porto.. Du kan se kæderne HER..

0

Annonce ♥

Har ingen gode råd - tror de alle er nævnt her - vil bare lige give dig en :hug: for at du skal finde dig i den eks.

Utrolig så lede kvinde kan blive efter de ikke længere er sammen med en mand :angry: kender det kun alt for godt, og hende jeg tænker på, skal være glad for, at hun endnu ikke har mødt mig en mørk aften/nat :pokey::shooter:

Er sikker på, at I får et flot bryllup med dit farvevalg, og glæde mig til at se billeder herfra :griner:-

Edited by Trunte1973
0

Har ingen gode råd - tror de alle er nævnt her - vil bare lige give dig en :hug: for at du skal finde dig i den eks.

Utrolig så lede kvinde kan blive efter de ikke længere er sammen med en mand :angry: kender det kun alt for godt, og hende jeg tænker på, skal være glad for, at hun endnu ikke har mødt mig en mørk aften/nat :pokey::shooter:

Er sikker på, at I får et flot bryllup med dit farvevalg, og glæde mig til at se billeder herfra :griner:-

Puha, jeg er glad for jeg ikke er hende du tænker på :wink: Men du har ret, det er utrolige så lede kvinder kan blive, mod et menneske de faktisk har elsket en gang :unsure:

0

Først og fremmest O M G!!! Brumle01 og Shedevil, det var da de mest fantastiske billeder i fandt.. har lige fundet meget mere jeg kan lave!! :respekt: til jer... Tusind tak :loveshower: Syns jeg jeg har googlet billeder, men fandt intet i forhold til jeres... takker mange gange :heart:

Trunte 1973 og Andruppigen, ja.. det er faktisk ret trist :( For de har været gift , og dengang elskede de (forhåbentlig) hinanden, så utroligt at hun vil såre ham så meget som hun har gjort... Han har været som en lus mellem 2 negle, for jeg er jo blevet ked og vred hver gang hun har lavet rav i den (og ang brylluppet så har hun 3 gange prøvet at komme på tværs) og når jeg blir sur så har jeg været så dum at blive vred på ham :td: , selvom han har gjort alt for at få tingene til at glide gnidningsløst, og det hun vil ha er jo at vi skal blive uvenner.. Men har besluttet mig for at hun ALDRIG!!! skal kunne få mig ned med nakken....SGU!! :biggrin:

(Og jeg er vist også kommet til at sige til ham at hun skulle passe på når hun gik ud :fløjt: -Sagt i kampens hede selvfølgelig...Tænk hvis jeg brækkede en negl *gg* )

0

Annonce ♥

Er der ikke noget med at julerosen er violet og grøn ??? Smiler Det må da siges at være vinter !!! Men bortset fra det, så skal jeg selv giftes i november og vi har valgt lille/mørk pink , grøn og orange som vores favetema !!! Det tror jeg ikke bliver helt tosset !!!! Go for it - det er jo dine/jeres drømme

0

Er der ikke noget med at julerosen er violet og grøn ??? Smiler Det må da siges at være vinter !!! Men bortset fra det, så skal jeg selv giftes i november og vi har valgt lille/mørk pink , grøn og orange som vores favetema !!! Det tror jeg ikke bliver helt tosset !!!! Go for it - det er jo dine/jeres drømme

Det ved jeg faktisk ikke, men det skal helt klart undersøges :) skønne farver du har valgt... tror det orange blir suverænt sammen med de andre farver, og gir det et "boost", skønt :a1221:

Og du har helt ret, det er vores drømme, og det holder jeg fast i..

Tak til alle jer der har hjulpet på humøret ang brylluppet :heart::kiss:

0