Guest Lis

Hjææælp...

13 indlæg i dette emne

Kære alle zillaer..

Jeg har forelsket mig rigtig meget i en kjole..

Den er fra Stephanie Allin og butikken der sælger, har kun den ene kjole tilbage - til halv pris - i str. 38..

Der er laaang tid til jeg skal giftes.. (18/5-2013) og jeg kan endnu ikke klemme mig i en 38 (nærmer mig målet)

Hvad gør jeg?? Min store frygt er, at den skal blive solgt lige for næsen af mig, men jeg vil heller ikke købe en kjole jeg ikke kan passe og risikere at jeg heller ikke kan passe den på selve dagen.. Jeg skal jo også kunne prøve den og stadig tænke WOW...

What to do?? Den er virkelig bare så flot!

KH Lis

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det Vintage Bride, der sælger den? For indehaveren, Maria, er rigtig sød.. Jeg ville se den "live", og prøve den på, og se om den ville være pæn efter vægttabet.. Altså nogle kjoler er nemmere at bedømme end andre..

Min er fra Vintage Bride (Atelier Aimeé - eme di eme), købt i januar, og den sad straaamt under prøvningen, og da den er med lynlås krævede det, at jeg skulle tabe 5 kg.. Det har jeg gjort :)

Redigeret af Daniels brud
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det Vintage Bride, der sælger den? For indehaveren, Maria, er rigtig sød.. Jeg ville se den "live", og prøve den på, og se om den ville være pæn efter vægttabet.. Altså nogle kjoler er nemmere at bedømme end andre.. Min er fra Vintage Bride (Atelier Aimeé - eme di eme), købt i januar, og den sad straaamt under prøvningen, og da den er med lynlås krævede det, at jeg skulle tabe 5 kg.. Det har jeg gjort :)

Du er sej, Kristine :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jep, det er Vintage Bride, jeg har skrevet frem og tilbage med Maria omkring kjolen og hvordan og hvorledes..

Jeg tror det nok ender med at jeg tager over og prøver den og så tager stilling når jeg har den på.. Der er heldigvis en "buffer" på knapperne på ca 3 cm..

Jeg prøver den... :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at du skal købe den, hvis du er VIRKELIG forelsket i den...

Jeg købte min kjole for ca 3 uger siden. selvom jeg skal først giftes om 11 mdr. Men jeg kunne ikke slippe den af... Og den var på tilbud.

Så købte jeg den MEN - et nummer mindre, end jeg er nu i størrelsen. Fordi jeg ved at jeg skal tabe mig ca 10-15 kg indtil brylluppet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer