Rikke aka rapanden

Jer med halterneck kjole. Smykker?

13 indlæg i dette emne

Hej skønne zillaèr :-)

Jer der enten er blevet gift, eller jer der skal giftes i en halterneck kjole, hvad gjorde/gør i med halskæde? Kom endelig gerne med billeder :)

Jeg syntes nemlig tit det kan se lidt underligt ud med halskæde til halterneck, da det ind imellem kan filtres sammen osv, så jeg tror jeg dropper halskæde, og så bare tager øreringe, armbånd og fingerringe på..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en enkel halskæde? Jeg har ikke købt kjole endnu, men den jeg prøvede var med halterneck og det var smukt med en enkel halskæde :)

HVIS jeg skal have kæde på, bliver det også en helt tynd en med et enkelt vedhæng i, men jeg tror det ikke.. Jeg syntes tit kæden kryber op under stoffet, og så er det bare drøn ubehageligt at have på.. jeg har en del halterneck toppe og også et par kjoler, og jeg ender altid med at tage halskæden af..

Men nu må vi se hvad jeg ender med, jeg regner med at låne armbånd og øreringe af min mor, og så må jeg se om hun har en kæde jeg ender med at ville have på.. Min mor har arbejdet med smykker i mange år, og har også haft hendes egen smykkebutik, så hun har ret så mange smykker, og kan også selv lave noget efter ønske, så hun skal i hvert fald nok have noget der kan bruges hvis det er :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have sat en halterneck på min kjole, og jeg skal ikke have halskæde på, jeg kunne godt have en enkel halskæde på, men synes alligevel at det bliver for meget. Til gengæld skal jeg have øreringe der "hænger" på, der er ikke voldsomt store, men fylder jo en del mere end ørestikker.

Jeg skal måske have syet lidt perler på halter-stroppen, så det matcher den meget sparsomme pynt på kjolen, det bliver et meget enkelt look, men jeg fandt for alvor ud at jeg virkelig er til "less is more".

Afhængig af kjolen og den "stil" man vælger synes jeg godt at man kan bære en halskæde sammen med en halterneck, men man må vurdere alt efter helhedsindtryk. :)

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have sat en halterneck på min kjole, og jeg skal ikke have halskæde på, jeg kunne godt have en enkel halskæde på, men synes alligevel at det bliver for meget. Til gengæld skal jeg have øreringe der "hænger" på, der er ikke voldsomt store, men fylder jo en del mere end ørestikker.

Jeg skal måske have syet lidt perler på halter-stroppen, så det matcher den meget sparsomme pynt på kjolen, det bliver et meget enkelt look, men jeg fandt for alvor ud at jeg virkelig er til "less is more".

Afhængig af kjolen og den "stil" man vælger synes jeg godt at man kan bære en halskæde sammen med en halterneck, men man må vurdere alt efter helhedsindtryk. :)

Jeg tror vi har det på samme måde :-) Der er lidt perler på min kjole under brystet, og så ude i den ene side ved hoften, og det er det.. Jeg er ikke generelt ikke til alt for meget tingel tangel :lol: Jeg skal regner med at låne øreringe af min mor, hvis hun ikke lige har nogen jeg syntes er dem, så for jeg hende til at lave nogen til mig, jeg kan dog ikke finde ud af om jeg skal have stikkere på eller nogen der hænger lidt , de skal i hvert fald ikke være alt for store, det er ikke mig..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også fravalgt halskæde pga. halterneck.. Jeg er ret sikker på at det bliver et bøvl hvis/når kæden finder vej op under "nakkestykket".. Så det sparer jeg mig selv for. Af samme grund skal håret også op.. Hvad jeg så i øvrigt skal have på af smykker, det er ikke bestemt endnu (udover selvfølgelig min forlovelsesring, og så min vielsesring).

Udseendemæssigt kan man sikkert sagtens have halskæde på, men tror jeg ville teste om det rent praktisk er hot eller not, inden den store dag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved denne tråd handler om smykker, men har også kjole med halterneck ... Og kæmper med et andet tvivls spørgsmål - Nogen af jer der overvejer boleo ?

Jeg har fået min mormor til at strikke en kort kappe.. Skal dog kun have den på udenfor...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ik nogen kjole med halterneck, men min mening om halskæde og halterneck vil jeg da lige smide ind her, hehe .... for syns faktisk, at du skal droppe den :) jeg syns personligt, at det blir altså for kompakt omkring halsen så

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også besluttet mig endligt for at droppe halskæden, for ved jeg vil blive irriteret over den filtre sigh ind under stoffet om halsen, og det magter jeg ikke at bøvle med ...

Jeg tror dog heller ikke jeg skal have store øreringe på, det er ikke mig... Men skal da både have øreringe, fingerringe og armbånd på.. Og så mine FANTASTISKE stiletter der kom med posten i morgen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer