Sign in to follow this  
Followers 0
Margit89

Orange, gul og grønt tema

7 posts in this topic

Kære alle I dejlige kvinder :loveshower:

Min kommende mand og jeg har endelig kunnet blive enige om farverne: Orange, gul og grøn til vores bryllup i august 2013.

Det bliver et sensommerbryllup d.24. august, og jeg tænker noget i retningen af: Solsikker, høstblomster o.l. til borddekoration, frugterne: appelsin, lime og citron til pynt, derudover farvede lys, lyskæder osv.

Er der nogen derude har afholdt bryllup i disse farver? Eller findes der nogen med en fantastisk inspiration?

Det skal siges at vi begge er på SU, og bryllupskagen er skrottet, frem for lækre cupcakes, så disse farver er også med i overvejelserne her :biggrin:

Kærlig hilsen, bruden som ikke fatter at lave en planlægningstråd :blush:

0

Annonce ♥

Sikke et skønt sommerligt tema - love it ♥

Måske du kan bruge disse tags jeg har lavet til min blog til noget - de har i hvert fald nogen i da rigtige farver :)

Planlægningstråd laver du bare nøjagtig som på samme måde som den tråd du har oprettet her ;) inde under planlægningstrådene ligger der øverst en lille hjælpe-guide :)

0

Vores er orange og grøn :rolleyes: Bordkortene er grønne sommerfugle, 2 farver som er blandet rundt blandt gæsterne, så de ikke alle har samme farve.

Og vores risposer er i "skrig"-orange tyl.

Samt på menukort er der grønt.

En af mine veninder skal lave bryllupskagen, og der har vi også ønsket disse to farver...

Men det er dog ikke helt et "tema" for os. Det er bare for at få en lille smule farve ind, så alt ikke bare er hvidt.

0

Og selvfølgelig - vores servietter er grønne og orange :wink:

0

Annonce ♥

Tak for inspiration begge to :-)

vores er heller ikke total tema-bestemt, det var mere for at ikke at blande alle verdens farver, da jeg sagtens kunne finde på det ellers. hehe..

0

For nylig så jeg nogle orange liljer i Fakta - wow de var flotte :) Dem gad jeg i hvert fald godt have.

0

iiih hvor fint...vi gik fra lilla og grøn...til lime og hvid.... og vi skal giftes om nogle få uger...ihh nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg gør med alle disse lilla ting :) (kan være at jeg gemmer det til min 30 års fødselsdag... :) )

0