Margit89

Orange, gul og grønt tema

7 indlæg i dette emne

Kære alle I dejlige kvinder :loveshower:

Min kommende mand og jeg har endelig kunnet blive enige om farverne: Orange, gul og grøn til vores bryllup i august 2013.

Det bliver et sensommerbryllup d.24. august, og jeg tænker noget i retningen af: Solsikker, høstblomster o.l. til borddekoration, frugterne: appelsin, lime og citron til pynt, derudover farvede lys, lyskæder osv.

Er der nogen derude har afholdt bryllup i disse farver? Eller findes der nogen med en fantastisk inspiration?

Det skal siges at vi begge er på SU, og bryllupskagen er skrottet, frem for lækre cupcakes, så disse farver er også med i overvejelserne her :biggrin:

Kærlig hilsen, bruden som ikke fatter at lave en planlægningstråd :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et skønt sommerligt tema - love it ♥

Måske du kan bruge disse tags jeg har lavet til min blog til noget - de har i hvert fald nogen i da rigtige farver :)

Planlægningstråd laver du bare nøjagtig som på samme måde som den tråd du har oprettet her ;) inde under planlægningstrådene ligger der øverst en lille hjælpe-guide :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores er orange og grøn :rolleyes: Bordkortene er grønne sommerfugle, 2 farver som er blandet rundt blandt gæsterne, så de ikke alle har samme farve.

Og vores risposer er i "skrig"-orange tyl.

Samt på menukort er der grønt.

En af mine veninder skal lave bryllupskagen, og der har vi også ønsket disse to farver...

Men det er dog ikke helt et "tema" for os. Det er bare for at få en lille smule farve ind, så alt ikke bare er hvidt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer