Ina Merethe

Bordplassering

6 indlæg i dette emne

Heisann

Er det noen regler på hvordan man skal gjøre det i forhold til bordplasseringen?

Hvordan har dere tenkt det ?

Vi skal ha langbord, og vi blir vel ca 11 på hver side tenker jeg.

Men lurer på hvordan jeg skal gjøre det med tanke på hvor alle skal sitte

Vennlig hilsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det jo lidt svært når man ikke ved hvem de 22 I bliver er, men vores er så runde borde :)

Ved vores bord skal der sidde mig og min nye ægtemand, min mor og stedfar, min far og stedmor, min svigermor og svigerfar, og vores skønne søn! :)

Ved de 2 runde borde tættest på vores, sidder mine søskende, mine 2 kusiner, og min bedste veninde og hendes kæreste ved det ene, og min kærestes bror, nogle af hans fætre og kusiner, og hans bedste venner ved det andet bord :)

Nede bagved de 3 borde, er der 3 borde mere hvor resten af gæsterne er delt ud :)

0

Del dette indlæg

Så flott det høres ut da.

Jeg har prøvd å google litt om bordplasseringer også.

Og det er visst veldig forskjellig hva folk gjør ser det ut som.

Vi skal jo bare være de nærmeste, foreldrene våre, søsknene våre med deres barn, og forloverene. Så totalt 24.

Så nå har jeg prøvd sette opp litt forslag å se hva mannen mener når han kommer.

Bla at på langbordet så sittet vi midten på den ene siden, med våres foreldre på hver side, deretter er søsken, alle barn og forloveren plasert litt rundtforbi på resten av bordet. litt etter alder, og hvordan jeg tror de kan gå greit sammen. Og også å bli kjent m litt nye mennesker.

Er jo en del barn, så er jo greit å prøve blande litt voksne og barn på en måte.

Hva tror du ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som en god ide :) Vi blander også familie og venner, udover de nærmeste, og forsøger at sætte unge sammen og holde aldersgrupperne sådan nogenlunde samlet, så kusiner f.eks. ikke skal sidde med bedsteforældre ;)

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer