SusanneL

Sort, hvid og sølv tema

13 posts in this topic

Så tror jeg endelig at jeg er ved at være på plads med temaet... Og tror det bliver sort, hvid og sølv.. :biggrin:

Men er ikke helt sikker om jeg bare skal holde mig til to af farverne, hvad siger I???

Og kan ikke beslutte mig om jeg skal lave bryllupskagen i de farver, eller noget helt andet :unsure: Det skal siges at jeg heller ikke regner med buketten heller ikke bliver i de farver.. Eller hvad gør man??

Vil blive rigtig glad for nogen inputs :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Vi har tema.. hvidt, sølv, sort og guld.. :biggrin: Så mener bestemt at du kan bruge alle tre farver :biggrin:

0

Det er jo kun fantasien der sætter grænser, så selvfølgelig kan du det :loveshower:

0

Vi har sort hvid sølv rød tema, så ork ja, du kan sagtens have alle de farver :).

Om bryllupskagen skal være samme farve er en smagssag, jeg synes det er fedt hvis der er en rød tråd, men at der også var andre farver på kagen. Synes ikke det behøver at være 100% samme farver der går igen og igen :)

0

Annonce ♥

Tak for Jeres svar :biggrin: Det er rart at få lidt input, manden har ikke den store interesse i det med farver, så længe jeg er glad :rolleyes: og det ikke er for vilde farver, han erlidt konservativ, tihi..

Jeg tror jeg må prøve at lave nogen prøvekager, for at se med farverne, og det skal være det samme eller forskelligt.. :biggrin:

0

Jeg har fundet den her, som jeg synes er såååå flot: http://www.etsy.com/...r-wedding-cake/

Du kan evt skifte kokosflager ud med hvid chokolade flager, hvis du ikke kan lide kokos :)

Eeeej hvor er den fin.. :biggrin: Tror lige jeg skal hjem og vende det med manden, den kunne jo være rigtig fin :heart:

0

Hej!

Du kan sagtens bruge sort, hvidt og sølv. Er det sådan med lidt antik stil eller helt minimalistisk nyt?

Mit tema var sort, hvidt, perler, sølv og sart ferskenfarvet og det spillede meget flot sammen. Vi havde antikke sølv lysestager og sølv tallerkener under de tallerkener vi spiste af, og bordpynten var sort/hvid/fersken med perledetaljer.

Min buket havde sort silkebånd og perler med hvide og ferskenfarvede blomster - igen blot en lille detalje der fulgte tråden igennem dagen.

Min tanke er, at et bryllup er sådan en fest, hvor man bliver glad, og næsten bruser lidt af lykke, selv som gæst. Derfor ville en enkelt farve sammen med dit valg matche stemningen flot.... men det er blot et forslag :rolleyes:

0

Annonce ♥

Tak for dit svar :biggrin:

Jeg tror det blir lidt en blanding, men hovedvægten er på det minimalistiske (i hvert fald hvis den kære mand får lov til bestemme :wink: )

Jeg tror sølv ville kunne bliv den gennemgående steg - men det kan jo nå at ændres 100 gange endnu.. Men tror snart jeg skal til at bestemme mig, for vil gerne snart igang - kribler helt i fingerne :biggrin:

0

Jeg tror det blir lidt en blanding, men hovedvægten er på det minimalistiske (i hvert fald hvis den kære mand får lov til bestemme :wink: )

Jeg tror sølv ville kunne bliv den gennemgående steg - men det kan jo nå at ændres 100 gange endnu.. Men tror snart jeg skal til at bestemme mig, for vil gerne snart igang - kribler helt i fingerne :biggrin:

Det kan jeg godt forstå!

Det gjorde det også i mine fingre... vores bryllupsforberedelsestid var aaalt for kort med kun 4½ måned. Omvendt ville antiklimakset søndag eftermiddag måske være endnu større. Vi er begge enige om næsten at give hvad som helst for at opleve det hele én gang til :lol: ... altså lige bortset fra rent faktisk at banke sådan en fest op igen, hi hi

Held og lykke med det, det skal nok blive rigtigt smukt, især hvis lokalerne lægger op til dit farvevalg

0

Vi har også sort, hvid og sølv som farve tema.

Bryllupskagen er hvid med et bånd forneden på kagerne der er sort og sølv. ( Dette bånd var også på invitationerne og sættes ligeledes på bloklysene, der skal stå på bordene )

Hvide duge, sorte servietter, bloklys i hvide og sølv.

Brudebuketten er helt i hvid.:-)

0

Det kan jeg godt forstå!

Det gjorde det også i mine fingre... vores bryllupsforberedelsestid var aaalt for kort med kun 4½ måned. Omvendt ville antiklimakset søndag eftermiddag måske være endnu større. Vi er begge enige om næsten at give hvad som helst for at opleve det hele én gang til :lol: ... altså lige bortset fra rent faktisk at banke sådan en fest op igen, hi hi

Held og lykke med det, det skal nok blive rigtigt smukt, især hvis lokalerne lægger op til dit farvevalg

Wow, det var kort tid.. Men kan godt forstå, at ville opleve det engang til :)

Tak for det, tror det eneste som kommer til at "clashe" med farvetemaet, er det røde stof som stolene har, det sted vi skal være, så det går nok :wink:

0

Annonce ♥

Vi har også sort, hvid og sølv som farve tema.

Bryllupskagen er hvid med et bånd forneden på kagerne der er sort og sølv. ( Dette bånd var også på invitationerne og sættes ligeledes på bloklysene, der skal stå på bordene )

Hvide duge, sorte servietter, bloklys i hvide og sølv.

Brudebuketten er helt i hvid.:-)

Det lyder også bare rigtig flot..Og fik også lige lidt inspiration til at vores lys skal have det samme bånd :biggrin:

Talte med manden igår, og han vil nu kun have hvid/offwhite og sølv.. Nøj mænd kan være besværlige :rolleyes:

Så kunne godt forstille mig at bryllupskagen bliver hvid med hvide blomster, og sølv bånd. Og brudebuketten helt hvid med sølv bånd (havde regnet med at den skulle være hvid, da hvide lijler er min yndlingsblomet :wink: )

0