NBN84

Hvilken brudebuket?

16 indlæg i dette emne

Ej men piger, jeg er SÅ meget i tvivl... Jeg ved ikke helt hvad min stil er egentligt, sys jeg har mange inspirationsbuketter... Men det virker lige som om, jeg er "over det hele"... Suk... Også med resten mit udstyr! Jeg prøøøver sådan at "samle" det lidt sammen i én stil...

Nå, men kjolen:

post-52754-0-59242600-1341608501.jpg

Sko:

post-52754-0-00329400-1341608529.jpg

Den bolero jeg skal ha' strikket:

28b-1.jpg

Eller måske en blondebolero jeg har syet:

post-52754-0-94350100-1341610121.jpg

Håret

post-52754-0-74760800-1341609763.jpg

Smykker er, mine øreringe:

post-52754-0-13505400-1341609823.jpg

Og et simpelt sølvarmbånd med et blåt vedhæng og et hjertevedhæng... Derudover tænker jeg at lave to eller tre perlearmbånd til, a la dem her:

il_570xN.340003979.jpg

Ingen halskæde og så stofblomster i håret:

post-52754-0-15396600-1341610270.png

Og hvad er der mere? Hmm, har et skørt, men det er jo indenunder... Undertøj er indenunder... Og taske og paraply er jo ikke på mig...

Nå, men hænger det sammen? Og hvad med buketten?

Jeg er til to forskellige slags:

post-52754-0-32352900-1341610361.jpg

Den i én slags og én farve...

Eller...

post-52754-0-53211900-1341610723.jpg

En buket med sukkulenter og andet... Den her er nok lidt for simpel egentligt...

Det kan også være kun brudeslør eller noget helt 4.? Hvad ville I sætte til det hele? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::thanks:

Ps. må forresten hellere fortælle at sukkulenter, brudeslør og hvide/lyserøde roser/blomster kommer til at gå igen i vores bordpynt... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes du kører en rigtig fin sammenhøngende stil, ikke en finger at sætte på dét, vær du bare rolig, det ser godt ud :thumbsupsmileyanim:

Når man tænker på at I skal giftes i oktober synes jeg det ville være rigtig sødt med den bolero du vil ha strikket, det er rigtig fint i forhold til det ver det jo kan være på den tid af året :)

Af brudebuketterne ville jeg vælge fra billede nr 1. Er endda så vild med den at jeg har gemt billedet til inspirationsmappen :fløjt: Hihi..

0

Del dette indlæg

Jeg synes også din stil er meget sammenhængende! Det passer bare super godt sammen det hele :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville nok vælge buket nr. 2, for at "bryde" alt det hvide lidt. Hvis du er mere til nr. 1 ville jeg vælge en blomst med lidt mere farve - svag lyserød eller gammel rosa.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville vælge at nogle af blomsterne går igen mellem brudebuket og dekorationerne. Det gjorde jeg selv ;-) og det så virkelig flot ud at det passede sammen.

Er også vild med pæoner, og de var også en del af buket og dekorationer hos os - men kan du få dem i oktober? Det ville jeg lige tjekke med en blonster handler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske du skal undersøge om man overhovedet kan få pæoner til oktober? Det er jo en blomst som typisk blomstrer i juni....!

Alternativt kan hvide/lyserøde rosenknopper passe godt ind i dit look synes jeg....

Selv ville jeg nok vælge noget med nogle bær og kulørte blade for at understrege årstiden... (Sorry, kan ikke finde ud af at sætte billeder ind men håber du ved hvad jeg mener).

Elsker oktoberbryllupper (salmen "nu står der skum om bølgetop", modne æbler i kurve, farverne, himlen, stearinlys og fakler på feststedet mv.... ) :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det altså en smuk kjole til dig - de ærmer gør bare noget fantastisk! :loveflag:

Jeg synes, at din stil passer fint sammen!

Da kjolen er så fin og enkel synes jeg, at buket et passer bedst.

Jeg ville dog måske personligt selv foretrække en smule grønt i den også, så det cremefarvede bryder lidt og den ikke går i ét med kjolen måske :)

0

Del dette indlæg

Tak for jeres input piger! :thumbsupsmileyanim::loveboard:

Jeg mente heller ikke liiiige pæoner, men at buketten bestod af én slags blomst i én farve... Men tror at I har givet mig mere mod på, at prøve en buket med sukkulenter i... Og Kirstine, selvom der måske liiiige er lyserødt nok i, så er dine buketter rigtig gode udgangspunkter! :biggrin:

Tak for hjælpen! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nu er jeg altså lidt fræk men!

Du har en super fin udskæring på kjolen - og i og med du er en smule plus size syntes jeg end dråbe buket kunne være genialt. Den ville følge linjen fra udskæringen og samle fokus på buketten som med dråbe-effekten ville give en slankende effekt. Jeg hååååber ikke du tager det forkert - det er kun ment som hjælp!

Jeg ELSKER ideen med sukkulenter .- hvis du ikke kan lide en dråbeformet kan det også være noget et par blomster / blade, der hænger ned

San-Juan-wedding-8.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer