majmaj

Hvem vil se

58 indlæg i dette emne

:bearhug:

Simpelthen den smukkeste kjole, jeg længe har set............

Især synes jeg, du er sluppet fænomenalt godt fra at lave den detalje med, når tylsskørtet tages af og slæbet hæftes op. Det ser helt usædvanligt flot ud.

Stort tillykke med både dine kreative evner og brylluppet. Kan ligesom de andre heller ikke vente med at se dig i kjolen.

Mange kærlige hilsner

Fladstjerne :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er helt fantastisk. meget lig det som min faster skal sy til mig, bare med noget organza sitedet for.

Faktisk har dine roser på kjolen inspireret mig til vores indbydelser, som jeg vil ligge i en organzapose, og sy nogen roser uden på. Håber det er ok?

Kan du forklare mig lidt hvordan du har lavet roserne, jeg er rimlig til at sy, hvis det klapper for mig, ellers løber mit temperament af med mig, derfor vil ikke gå igang med en størrelse af denne kaliber.

MEn endnu engang din kjole er helt fantastisk.

0

Del dette indlæg

Jeg bliver altså bare så glad hver gang jeg åbner den her side :bearhug: !

Jeg glæder mig også RIGTIG meget til at se hvad min kæreste synes om den. Nååårh han har da bare at kunne lide den, ellers... :angry1: ..).

2005Brud: Stjæl du bare med arme og ben! Roserne har været rigtig nemme at lave, men er lidt svære at forklare...jeg prøver:

1) Du tager et stykke stof på 2*12 til 6*20 cm (alt efter hvilken størelse rose).

2) Du bukker stoffet på den lange led (så det bliver ca 1*12 / 3*20).

3) Du tager fat i den ene ende med tommel og pege, og så snor du resten af stoffet om pegefingeren...Dam dam daaaa. Du har en rose, som du nu kan sy sammen "i bunden", så den ikke ryger fra hinanden!

Måske kan jeg prøve at tage billeder af eller tegne hvordan, for det er nok ikke lige den mest gennemskuelige vejledning :bearhug: -Beklager...Men prøv dig frem, det er ret hyggeligt! :sunglass:

majmaj

Redigeret af majmaj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Supersmuk og anderledes kjole, den er så unik som noget kan være. Og jeg tager bestemt hatten af for dit arbejde, for det er ved gud ikke altid lige let at sy selv, jeg besluttede mig for længe siden, at det turde jeg simpelthen ikke med min egen brudekjole, så jeg hjælper veninderne med deres tøj. Men at du virkelig har gjort det, ja det bekræfter jo at man sagtens selv kan lave noget der er ligeså smukt som det man kan gå ud og købe i butikkerne til en formue.

Du bliver så vidunderlig smuk, det er helt sikkert.

KH

Karina

P.S. har du fået en til at sy det sidste sting på din kjole, min kloge mormor siger, at det bringer uheld hvis man ikke få en anden til at sy bare lidt på sin brudekjole. Og det kan vi da ikke have :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Majmaj

:heppe: Hvor er din kjole bare smuk...  :heppe:

Hvorfor betale en dyr designer til at lave en speciel og meget smuk kjole, når man kan gøre det selv... Hold da helt op, hvor er du dygtig...

Så kan Lilly, Panayotis og alle de andre godt gå hjem og vugge...

KH

Mette

Lige en tilføjelse til min tidligere besvarelse...

Viste din kjole til min mand, som ellers ikke kunne være mere ligeglad med brudekjoler, mode og design... taz

Han syntes, at din kjole var sk... flot, så bare knock him out...

KH

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg syndes at det er vildt at du har fået lavet så en floooooot kjole ....tabte hele underkæben i tasteturet ....... :lol:

Jeg syndes simpethen ..jaaaaaaaaaa det er vildt flot og din mand vil helt sikkert så med det størtse smil når han ser dig ..... :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

Knuz Mariemusen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer