majmaj

Hvem vil se

58 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa majmaj

Det er noget af det flotteste jeg længe har set .... synes nemlig at specielle brudekjoler .. eller designerbrudekjoler om man vil .. har det med at blive så specielle at de nærmest er grimme ... men den du har lavet er bare så enormt flot ... den har jo det hele ... det søde/rå/romantiske ... så kanon flot arbejde ... glæder mig til at se billeder fra dagen :bearhug:

knus

Lene *hvis kreative gen ikke rigtigt har udviklet sig*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Majmaj

:heppe: Hvor er din kjole bare smuk... :heppe:

Hvorfor betale en dyr designer til at lave en speciel og meget smuk kjole, når man kan gøre det selv... Hold da helt op, hvor er du dygtig...

Så kan Lilly, Panayotis og alle de andre godt gå hjem og vugge...

KH

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hjerte: :blush: :hjerte: :blush: :hjerte: :blush: :hjerte:

HVOR ER I SØDE!!!

Tak for al rosen...Og ja, jeg er da også endt med selv at blive ret godt tilfreds trods de små (...og lidt større) kriser undervejs :) !

Mht til kanten, så er den klippet lidt ligesom fjer hele vejlen rundt. Man kan nok bedst se det på nærbilledet af slæbet+sløret. Det var for at give det det der lidt rå look, men samtidig for at gøre den sådan let og drømmeagtig. Så selvom man ikke er designer (hvilket jeg ikke er), så kan jeg varmt anbefale at man kaster sig ud i det (øhm men jeg vil måske råde folk til at gå i gang lidt før to måneder før brylluppet :fjt: ).

:bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::lol::):)

majmaj

Redigeret af majmaj
0

Del dette indlæg

JEG ER MÅLLØS !! Hvor er den bare flot !! Er helt vild med hvordan den ser ud, når du har sat slæbet op !!!!!!!

Herfra skal bare lyde:

:mellow: :bearhug: :heppe: :bearhug: :hjerte: :bearhug::):lol::bearhug: :hearts:

Tænk på hvordan du har taget pusten fra os tøzer herinde !! Og så tænk på hvordan din kommende mand vil reagere !!!!!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer