Vanggaard

Slikbuffet vimpler til downloads :-)

9 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Jeg lavede dem her den anden dag, Tænkte andre måske kunne have glæde af dem også :) De er lavet så det passer med, du kan folde et A4 ark på midten og så skære/klippe til. Der er 2 forskellige str.

Slikbuffet vimpler.pdf

Slikbuffet vimpler lille.pdf

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er de bare fine! Jeg sidder og sysler lidt med det samme - vil også have "slik-buffet" på vimpler, men kun i efterårsfarver, så jeg låner lige lidt inspiration fra dig - Og vil du måske afsløre, hvilket program, du har brugt? (for jeg er totalt anti-computer :blush: )

0

Del dette indlæg

Ej hvor er de bare fine! Jeg sidder og sysler lidt med det samme - vil også have "slik-buffet" på vimpler, men kun i efterårsfarver, så jeg låner lige lidt inspiration fra dig - Og vil du måske afsløre, hvilket program, du har brugt? (for jeg er totalt anti-computer :blush: )

Tak :-) Det hedder Indesign og er vel et prof red. program. Jeg bruger det på mit arbejde, da jeg laver noget let reklame. Men tænker det også sagtens kan laves i word? Jeg er bare blevet så vant til Indesign, at jeg ikke laver ret meget word mere :-) Så kan desværre ikke hjælpe med hvordan.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vedhæfter også lige min flagranke, så andre måske kan drage nytte af den :thumbsupsmileyanim:

Der er lidt skæve kanter og sådan, men det tænker jeg er nemmest lige at skære af efter printning.

Jeg har sort/hvidt tema, forresten..

Edit: Troede jeg kunne uploade i Word, så skal lige have lavet den om til PDF - der forsvinder nogle af bogstaverne selvfølgelig :td:

Edit2: Det duer slet ikke, så jeg vedhæfter et billede at filen og så må I skrive hvis I er interesserede i at jeg sender Word-dokumentet til jer :blink:

post-63681-0-56360900-1368631502.jpg

Redigeret af NadiaP
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer