Guest Shedevil

IKEA ♥

62 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I love you shedevil! Skal så meget have h2b med i Ikea i morgen og købe orange menukortholdere! jubii:)

Jaaaaa.. IKEA!!! :lol:

Nu ved jeg ikke hvad i skal have i loftet - meeeeeen...

varmluft-skrm__0145930_PE305074_S4.JPG

39kr stykket - i en flot orange farve! :wink:

Jeg Eeeeeeeeeelsker de der lamper :a1221:

Men.....

Min mand hader dem :td:

Ang. Rammerne.... Hvorfor er det li de ik har dem i sort?! :huh: Ja jeg undres da bare....

Redigeret af Ginna
0

Del dette indlæg

Man kan også købe disse pudebetræk

Enten i mindre størrelse (tremmeseng) 2 for 19 kr http://www.ikea.com/...ducts/50145543/

Eller lidt større 29 k for 2 http://www.ikea.com/...ducts/60149970/

Så kan man selv pynte en grim stol fint

IMG_8068blog2.jpg

Suuuper fed idé...hvorfor havde jeg ik li tænkt på det...

Og man kan jo sagtens selv sy pudebetrækne i noget billigt stof :)

Eller...Købe de billige fra Jysk, og så farve dem eller trykke monogrammer på :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oh my god!

Jeg tror jeg skal kigge nærmere på IKEA. Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det? Det er jo genialt.

Og de der rammer - kan lige se dem for mig. Wow! Findes de i sort, eller er de blevet spraymalet?

Spraymalet :) Det gør jeg nok også ved mine - eller måske i guld!

Cool. Jeg vil virkelig gerne se et billede, hvis du beslutter dig at farve dem guld!

0

Del dette indlæg

Er lige hjemvendt fra ikea, og vil bare sige at det åbenbart ikke er alle butikker der har Tolsby rammen i flere farver, i Århus har de dem kun i hvid.. Det er ligesom det fine glasfad der er vist her i tråden, det kan man også kun købe i Aalborg ( man kan i hvert fald ikke få det i Århus)..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lige hjemvendt fra ikea, og vil bare sige at det åbenbart ikke er alle butikker der har Tolsby rammen i flere farver, i Århus har de dem kun i hvid.. Det er ligesom det fine glasfad der er vist her i tråden, det kan man også kun købe i Aalborg ( man kan i hvert fald ikke få det i Århus)..

Det kan være en ret god idé at kontrolere lagerstasussen på det varehus man vil handle i :) (Siger den gamle IKEA-medarbejder...)

Aalborg er et af de mindre varehuse, så det er ikke sikkerst at de føre alle de samme vare som fx varehuset i Taastrup gør.

0

Del dette indlæg

Det kan være en ret god idé at kontrolere lagerstasussen på det varehus man vil handle i :) (Siger den gamle IKEA-medarbejder...)

Aalborg er et af de mindre varehuse, så det er ikke sikkerst at de føre alle de samme vare som fx varehuset i Taastrup gør.

Aalborg har som sagt flere ting, som den i Århus ikke har.. Og det er ikke bare fordi der er udsolgt :) Nu var jeg så ikke på udkig efter de to ting jeg nævner, men har tidligere været i IKEA, hvor jeg håbede at kunne få det fad med "klokke" over, men det føres ikke i Århus.. Og skulle jo have de hvide rammer i dag, og kunne der konstatere de kun har de hvide i Århus ..

0

Del dette indlæg

Aalborg har som sagt flere ting, som den i Århus ikke har.. Og det er ikke bare fordi der er udsolgt :) Nu var jeg så ikke på udkig efter de to ting jeg nævner, men har tidligere været i IKEA, hvor jeg håbede at kunne få det fad med "klokke" over, men det føres ikke i Århus.. Og skulle jo have de hvide rammer i dag, og kunne der konstatere de kun har de hvide i Århus ..

Ja som sagt er der særlige ting som er forbeholdt bestemte varehuse. Men hvis man ved man ønsker en bestemt vare kan det være rart at tjekke om den er på lage inden man tager hjemmefra. Det er ikke en 100 % sikkerhed for varen er der, men man kan da se om den er totalt udsolgt allerede inden man tage hjemmefra :)

(Og nå ja fik vist lige byttet lidt rundt. Men de 2 i Jylland har vist et lidt mindre sortiment end de andre 3 :) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer