Victorias secret

Ideer til borddekorationer

20 indlæg i dette emne

Hej alle

Lidt DIY kommer der så nok til vores bryllup alligevel :)

Der er ikke borddekorationer med der hvor vi holder det, men de har sådanne lyskranse vi må låne (de kan ses på billedet). Men jeg ved ikke helt om de passer ind i vores tema - lilla, rosa, grå mm.

Vores borde bliver aflange i stedet for runde, men ellers som her.

Har i ikke nogle gode, enkle ideer til borddekorationer eller pynt mm.? Lokalet er med rå mursten og 8 m til loftet, med ovenlysvinduer og glasfacade.

PS jeg håber det er det rigtige forum, har jo ikke så meget forstand på det..

_MG_9394.pdf

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes heller ikke ligefrem at de passer ind. Det måtte jo gerne ligne et bryllup.

Tja det ved jeg skisme ikke mht. budget. Ikke noget der løber op i flere tusinde tror jeg - det er jo kun til bordet :)

Dem der har det, har anbefalet os noget enkelt, pga. rummet. Meget stilrent. Vi er heller ikke til store blomsteropsatser osv. Det bliver for "tungt". Men helt klart gerne noget med roser, for det bliver min brudebuket i :) - altså i forskelle sorter og farver.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har overvejet noget ligne overstående billede med roser, men bare i en bowle, så bare med selve hovedet af rosen og evt. flyde lys.

Så kan folk og så dem på den anden side. :biggrin:

Det kunne være en ide, det er absolut heller ikke ret dyrt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har travet Ikea tyndt i dag, og fandt endelig (dvs min kæreste fandt) flydelysene, og vi fandt nogle deko.sten - dog ikke i den rigtige farve, og så havde de satme kun vaserne i blå!! Ej men hvor TYPISK! Vi skal til Århus fredag, så håber jeg de har dem der.

- vi har ledt alle byens forretninger tyndt efter sorte eller grå sten uden held, så vi tog lige et smut fordi stranden og fandt 20 sten haha. Så jeg mangler bare vaserne og den der tråd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte en vindseltråd i dag i Bilka - og jeg forsøgte så at lave dekorationen i en noget mindre bowle-vase jeg har. Hold da op et knokkel :lol: Den tråd, den er lidt for stiv, og den vase var ALT for lille. Pyha, sikke et marridt det lignede :rolleyes: Så ingen billeder.

Jeg ved ikke rigtig, om jeg skal kæmpe videre, eller finde en anden dekoration. En der kan laves dagen før, hvor den skal ud på stedet. Jeg tror ikke de vil samle den for mig hehe.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer