Sign in to follow this  
Followers 0
AnjaHyldgaard

Opsætning af pagehår..

5 posts in this topic

Hej piger

Jeg er i den heldige situation, at min kæreste har friet til mig!! JEG SKAL SGU GIFTES!!! :loveshower:

Vi har ikke sat en fast dato endnu, men snakker lidt om april 2013.

Jeg kigger meget rundt omkring på nettet for inspiration til både kjole, fest, invitationer og ikke mindst hår. Jeg har på nuværende tidspunkt pagehår (det stopper ca. ved hagen) Og det har altid været svært at sætte i specielle frisurer der kunne holde en hel aften i byen.

Nu går jeg i overvejelser om jeg skulle tage at lade håret blive langt, og dermed gennemgå en frygtelig træls og ulidelig periode, hvor det bare klasker, eller om jeg skal holde mig til denne længde, som jeg er meget glad for.

Kan I komme med lidt inspiration til, hvordan en så kort page kan sættes op??

Knus Anja

0

Annonce ♥

Jeg elsker ganske enkelt Mirandas hår i sex and til city 1, som det sidder til carries bryllup. Så pagehår er altså også smukt :)

- jeg er ved at gro langt pandehår netop til brylluppet - og jeg hader det! Så behold du din page, der sikkert er smuk til dig, og skån dig selv for den hæslige periode :)

0

Hejsa

Hvis du synes det er hæsligt at skulle gennemgå periode for at blive langhåret synes jeg du skal bevare din page :)

Du kan jo udsmykke dig fint med blomster, bøjler eller smykker til håret.. ;)

Der er en tråd der handler om opsætning af tyndt hår, der er en sød opsætning med en lille tynd fletning hvis du er til den slags.. ?

❤Dorte

0

Annonce ♥

Hej Anja :-)

Umiddelbart tænker jeg du skal snakke med din frisør, hun kan vejlede dig mht om du evt skal lade det vokse nogle cm for bedre at kunne sættes op eller om det skal være som du har det nu ?

Man kan også som skrevet længere oppe, få nogle vildt flotte hårbøjler ( tænker lidt a la Kronprinsesse Mary's til en barnedåb), ligeledes kan du jo få sat lidt extensions i for at skabe lidt længde og fylde ifh til en opsætning ?

God fornøjelse med det, og kæmpe stort tillykke med Du skal giftes :-)

Knus Ghita

0