sally24

Hvor mange brudepiger kan man have?

12 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger hvor mange brudepiger kan man have?

Mine to kusiner og muligvis søster skal være brudepiger. Men nu har jeg også lyst til at min niece og datter skak og kan jo ikke så godt sige til de andre at de ikke skal være det alligevel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare om fem stk er i overkanten? Uha synes det er svært. Ved mine kusiner har glædet sig sp derfor vile jeg ikke trække det tilbage. Men synes også det kunne være hyggeligt med min niece på to år og vores datter på et år (vil de være til den tid)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 8 plus en brudesvend :)

Jeg ville ikke vælge nogle familemedlemmer fra fordi det blev for mange så hele baljen og venner kom med

3 piger på 1½, en på 10, en på 12, 3 voksne og min søn på 1½

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt for kom lidt i tvivl.

Skal dine ind før eller efter dig?

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror jeg ender med at de går ind før mig. Jeg var selv brudepige for nogle år siden, hvor vi gjorde det sådan og det fungerede rigtig fint :)

Jeg skal også være brudepige nu her den 18, men ved faktisk ikke om vi skal ind før eller efter bruden - hvis vi går ind efter får jeg jo set hvordan det fungerer...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores datter vil til den tid være 1 år og indtil videre har hun ikke vist tegn på at ville gå så er vi nu så uheldige hun ikke vil det så er meningen, hvis præsten giver lov, at den ene brudepige skal trække hende ind en pyntet træk vogn. Og så de to andre brudepiger kommer efter

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer