Maj83

En skuffende polterabend

6 indlæg i dette emne

I går fik jeg min polterabend. Pigerne hentede mig på mit arbejde og så sad vi og spiste sandwich ude på græsset i solen og jeg tænkte at det tegnede jo meget godt. Bagefter kørte vi så ind til en kosmetologskole og jeg tænkte at vi skulle have ansigstbehandlinger, men vi skulle have lagt make-up. Vi brugte det meste af tiden på at vente på at eleverne kunne gå igang med os og da jeg endelig kom til kunne eleven ikke finde ud af og arbejde uden at bruge sort og jeg synes sort er alt for voldsomt til mig, da jeg er meget lys. Bagefter kørte vi så hjem til min veninde, hvor der kom en og vidste os hvordan vi skulke dekorere cupcakes. Det skulle vi så gøre i to timer og det synes jeg var enormt kedeligt. Jeg er slet ikke typen, der finder sådan noget interressant og på ingen måde kagefan. Endelig var vi færdige med cupcakes og så havde mine veninder lavet nogle tegninger, hvor jeg så skulle gætte en historie de havde oplevet sammen med mig ud fra.

Efter det var det så meningen at vi skulle ud og spise og de havde bedt min kæreste om at pakke noget sexet tøj til mig.Den kommunikation var så gået helt galt, så han havde pakket noget afslappende tøj. Heldigvis bruger min ene veninde og jeg samme størrelse i tøj og hun havde tre sæt med og to sæt sko. Så jeg fik det ene af hendes sæt på og så tog vi ud og spise. Her kom så dagens højdepunkt for mig, for de havde valgt et bøfhus, som vi skulle spise på. Herefter sluttede dagen i Odense og vi kørte til Svendborg og mødtes med drengene.

Her bagefter sidder jeg tilbage både ked af det og skuffet, da jeg virkelig troede at mine veninder, som har kendt mig siden jeg var seks år kendte mig bedre. Jeg synes det vsr utrolig kedelig og det er jo rigtig synd fordi de jo hat forsøgt at lave noget for mig. Hvordan de så har kunne tro at jeg ville synes det var sjovt undrer mig. Jeg er hverdag en meget aktiv pige og elsker sport og konkurrencer.

Så nu sidder jeg ret så skuffet og fortryder at de har brugt energi på at planlægge noget for mig, som slet ikke er mig og samtidig er jeg skuffet over at de ikke kender mig bedre.

Er der andre, der har haft det sådan efter jeres polterabends?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan altså godt forstå din ærgrelse! :td:

Især når det er venner man har kendt hele livet, i min vennekreds har vi tit snakket om hvordan vi forestiller os dagen og de polterabend jeg har været til, har jeg sørget for at "bruden" fik oplevelser som matcher vedkommen, for det handler om bruden. :fløjt:

En PA er ikke noget man har krav på, men jeg har det sådan, at skal man lave noget, så gør det ordentlig eller lad være. :)

0

Del dette indlæg

Nu har jeg godt nok ikke haft min polterabend endnu - men jeg ved nogen er ved at planlægge noget.

Så nu er jeg da endnu mere nervøs...

Men jeg vil sige det samme som Sens - man burde gøre det ordentligt ellers bare lade være.

Det er sgu træls for dig, når du synes det var så kedeligt :unsure:

Så jeg kan godt forstå du er skuffet over det.

Er der nogen af dem som har spurgt efterfølgende, hvad du syntes om det?

0

Del dette indlæg

Jeg tror der er mange der har det sådan. Selv var jeg syg på min PA, men syntes ikke jeg gik glip af noget. Jeg havde en OK dag og er super glad for at mine veninder havde anstrengt sig for at planlægge min dag, jeg var virkelig rørt over at så mange dukkede op. Men det var ikke lige hvad jeg selv ville have valgt at lave. Og så er jeg også lidt ærgerlig over at jeg ikke havde givet en liste over hvem der skulle med. Jeg havde lagt en udførlig gæsteliste hos toastmaster og sørget for at nævne at der var et par veninder der ikke rigtig kendte andre der skulle med. De blev desværre ikke inviteret og det synes jeg er synd da det jo ikke gør det nemmere at komme alene til brylluppet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

min polterabend var i går - lørdag - og alle sover nu kl er 5 ( søndag morgen/lørdag nat), untagens mig.Syntes det har været en hyggelig dag, men enormt kedelig polterabend!!! Og det gør mig ked af det, da jeg jo godt ved at der er lagt enormt mannge kræfter i det og de jo gør det af et godt hjerte... men er alligevel enormt skuffet.

Det lyder da ærgeligt.

Hvad havde de planlagt for dig?

Og har du haft høje forventninger til det?

0

Del dette indlæg

Syns måske ikke helt i kan være bekendt at tale sådan om jeres veninder og de piger som har lagt masser af kræfter og tid i at planlægge jeres PA. Måske i kort og godt har haft for høje forventninger om både jer selv og jeres PA. Jeg glæder mig over mine veninder m.fl. går og fifler med noget, og har tænkt på mig mens de har planlagt dagen:)

De bruger faktisk en del penge foruden deres gave på den store dag, for at vi kan nyde:)

Et lille surt opstød herfra!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer