olsen1981

dansekjole /exter kjole til sender på aften

14 indlæg i dette emne

jeg har godt nok tænkt maget over om jeg skal have en dansekjole til efter bryddevalsen, men ved bare om man så få brugt den eller man gider skifte til en anden kjole,,

så piger lad mig høre fra dem som hade en brugte i den eller ikke

og osse gerne fra ander som måske tænker at bruge en exter kjole.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har slet ikke overvejet en ekstra kjole. Jeg glæder mig så meget til at komme i min brudekjole og har slet ikke lyst til at skulle skifte til en anden.

Har fået sat to dansestropper i min kjole, så det bliver ikke noget problem. :-)

Men igen handler det jo om smag og behag og du skal selvfølgelig gøre hvad der føles rigtig for dig. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde en dansekjole. Dels for at få mulighed til at skifte til noget, jeg bedre kunne bevæge mig i og som ikke strammede. Og også lidt "just in case". Det er jeg PÆNT glad for, at jeg havde, for det lykkedes mig at få en stor chokoladeplamage på kjolen lige på barmen :griner:- Måske skete det i forbindelse med bryllupskage-halløj. Fact er i hvert fald at jeg på en del af de sene billeder måtte holde brudebuketten strategisk for at skjule pletten, så jeg var MEGET glad for at kunne skifte efter brudevalsen :rolleyes:

0

Del dette indlæg

ja jeg ved ikke helt inu min kjole er jo ikke en stor en, så den kan jeg godt bruge hele aften og kan godt danse iden, jeg tænker nu på om jeg bare skal have en exter kjole med vis nu at uheldet skulle være der at man får nået ned af kjolen så kunne det da være godt at kunne ta en anden på,, men det håber jag da ikke, og jeg vil og gerne have min kjole på hele aften for det får man jo kun lov til en gang i livet.

0

Del dette indlæg

Jeg skulle under ingen omstædigheder havde en dansekjole, da jeg synes det er frås, og jeg ville have min kjole på så længe som muligt - der er kun den ene chance!

Men efter vi måtte tage hjem fra vores bryllup ved midnat, pga. en for stram og tung kjole hele dagen (som altså ikke er tungere og strammere end andre brudekjoler), der gjorde mig dårlig til sidst, kan jeg godt anbefale at have en let, pæn kjole hængende i nødstilfælde :) Hellere det, end enten at måtte gå eller låne noget hverdagstøj at have på. Forhåbentligt får man ikke brug for den :blush:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er nu osse sikker på at have min kjole på hele aften, men nu har jeg bestillet en kjole så har jeg en at tage med vis nu uheldet er ude, men eller kan jeg bruge kjolen til dagen efter til den frokost nogle bliver indbudt til dem som har været med til at hjælpe på dagen og dagene op til bryllupet, og den kan osse bruges til jul

det bliv godt nok et lille foto

det er ikke den vilde kjole og heller ikke rigtig en dansekjole, sen sød og kan bruges til mere bagefter, til 300 på tilbud i ellors.dk

post-57739-0-99611100-1344103861.jpg

0

Del dette indlæg

regner ikke med det, men man ved jo aldrig om uheldet skulle være ude, hvilket ville være så typisk for mig :-) så har købt en billig en, på Hoager marked i dag... det er sådan en hvid, kort gudinde agtigt med bælte til... men som sagt regner jeg da helt bestemt med at skulle ha min brudekjole på hele aften gennem :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde 'just in case' købt en billig blondekjole fra Vero Moda eller Vila. Som udgangspunkt var min holdning, at jeg da ville have min kjole på hele dagen, aftenen og natten frem til morgen.

Realiteten var imidlertid, at jeg var lykkelig for at komme ud af den efter midnat. Selvom min kjole er noget af det mest behagelige og smukke, jeg i længe har set, så var flade sko og en luftig, kort kjole bare lykken på en varm sommerdag :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

Jeg havde lige inden mit bryllup købt en festkjole som jeg skulle have på til min fætters bryllup til sep. Jeg tog den med til mit bryllup, så jeg kunne skifte, hvis det var.

Jeg var rigtig glad for at have den med, for min brudekjole var umulig at danse i. Havde fået lavet dansestrop, så slæbet kunne bindes op bag på, men det fungerede ikke godt nok. Allerede til brudevalsen stod jeg hele tiden på kjolen. Efter brudevalsen prøvede jeg at binde den op på andre måder, men det var umuligt. Så jeg kunne vælge mellem at skifte eller sidde på en stol resten af aftenen. Så jeg skiftede kjole og fik en dejlig fest. Vi gik hjem som de sidste kl 3

vh Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer