Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Majse71

Prøveopsætning !?

10 posts in this topic

Ja, nu kan jeg jo læse at mange af jer får en prøveopsætning af håret inden dén store dag .... Øh, havde slet ikke tænkt i de baner og min frisør nævnte det heller ikke da jeg bestilte tid :o

Nu tænker jeg så om jeg skal bestille dét eller ej ... Nogen gode råd !?

0

Annonce ♥

Jeg tror det kommer an på om du ved helt præcist hvad du vil have. Hvis du er helt på det rene med, hvordan håret skal sidde og det hele, er det vel ikke strengt nødvendigt. Hvis du derimod ikke er afklaret, så tror jeg det er en god idé at få lavet en prøveopsætning. :) Det kunne da også være meget rart, både for frisøren og dig, at vide hvor lang tid det tager, så I ikke får stress på den store dag.

Jeg tror ikke jeg ville have nerver til IKKE at prøve det igennem inden dagen. Men nu er jeg også sådan en supernervøs type :blink:

Håber du finder ud af hvad du har brug for!

:)

0

jeg ville gøre det, hvis det ikke var fordi det er min veninde der skal sætte mit, og vi er så småt begyndt at snakke opsætning og make up... nu hvor jeg har fået kjolen hjem, har vi jo lidt at gå ud fra :-)

0

Jeg har surfet lidt og fundet dét jeg godt kan li´, men er dog ikke helt afklaret :blink: Tror en prøveopsætning nok er nødvendigt ... På dagén er der jo okke ligefrem plads til "fortrydelse" og ærgelser ...

0

Annonce ♥

Jeg ville klart også få en prøveopsætning. Så finder du ud af hvad for noget hår du ønsker, og så også om frisøren kan sætte det som du vil..

0

Jeg anbefaler klart prøveopsætning :) Til min prøveopsætning fik jeg en helt forkert frisure.. noget helt andet end jeg havde forestillet mig. Så jeg blev helt afklaret med hvad jeg j hvert fald ikke vil have på dagen :wink:

0

Jeg får ingen prøveopsætning, men har til gengæld givet min frisør billeder af den ønskede frisure forfra, fra siden og bagfra - så kan det da ikke gå helt galt, håber jeg..:-)

0

Jeg havde besluttet mig for at jeg ville have en prøveopsætning, men da en veninde til hendes bryllup havde fået det og den fristure hun gerne ville så da det kom til bryllupsdagen kunne de slet ikke sætte det på den måde så de måtte til at lave en anden frisure.. Jeg havde taget billeder af flere frisure jeg godt kunne tænke mig forfra og bagfra og ud fra det fandt vi det rigtige.. jeg skulle alligevel klippes og have lidt farve i håret også satte hun det bare sådan lidt grovt og kun halvdelen af hovedet uden mere betaling.. og det var fint Så glæder mig til på lørdag ... :) faktisk havde jeg valgt en frisør jeg aldrig har været inde hos før så var lidt betænkelig men jeg tror på det bedste hun virkede som om hun havde styr på det.. efter 25 år som frisør må hun da have lidt styr på det :)

0

Annonce ♥

Hej Lena.

Jeg har,lige været inde og kigge på DIN FLOTTE bryllupsplanlægning,og hvor er det RIGTIGT FLOT DER HVOR DER STÅR Karsten og Lenas bryllup- med DE SMUKKESTE OG DE FLOTTES lilla ROSSER & DE SMUKKESTE HVIDE BLOMSTER,HVOR DER ER LIDT lilla på.

Jeg vil ønske jer RIGTIGT STORT KÆMPE TILLYKKE MED JERES DEJLIGE STORE DAG.

Mange Varme Kærlige Hilsner

Naja

0

Hej Lena.

Jeg har,lige været inde og kigge på DIN FLOTTE bryllupsplanlægning,og hvor er det RIGTIGT FLOT DER HVOR DER STÅR Karsten og Lenas bryllup- med DE SMUKKESTE OG DE FLOTTES lilla ROSSER & DE SMUKKESTE HVIDE BLOMSTER,HVOR DER ER LIDT lilla på.

Jeg vil ønske jer RIGTIGT STORT KÆMPE TILLYKKE MED JERES DEJLIGE STORE DAG.

Mange Varme Kærlige Hilsner

Naja

Tak skal du have :) Glæder mig også meget, det er lige rundt om hjørnet.. håber så meget det bliver godt vejr, så kryds lige fingere :)

0