truntestar25

Ny tale (er rettet)

6 indlæg i dette emne

HVad synes i piger??? kom endelig med ris og ros.

Tak

Knus

Talen til min kommende mand

Kære Skat

De mange aftner jeg har siddet med denne tale i ro og mag, når du har været til dart - du kan tro jeg har grinet – mine tanker har gået langt tilbage, helt tilbage fra da vi mødte hinanden første gang. Jeg har aldrig været i tvivl om, at vi en dag skulle sidde her som mand og kone - spørgsmålet var bare hvornår? Vi runder snart 10 år du og jeg J og jeg tror vi begge tænker sommetider, hvor er tiden dog blevet af.

Første gang jeg så dig var bag baren på pubben, hvor du rigtig stod og svingede flaskerne rundt i luften og du synes du var så sejt, det var du osse og det er du stadig. Jeg husker tydelig, da jeg boede på den røde plads, da blev du danmarksmester i at tælle kassen op på pubben på kortest tid, så du kunne komme hjem til mig. Men jeg glemmer heller aldrig de 14 ubesvarede opkald som lå fra dig nytårs aftens nat, men som du ved NU, så hører jeg ingenting når jeg sover. Ja tiden gik og vi blev kærester - fra det øjeblik jeg så dig, har jeg aldrig været i tvivl om, at det var dig jeg ville have – det var jo kærlighed ved første blik.

Jeg er så stolt af at være her med dig på denne store dag. da ord ikke kan beskrive, hvor højt jeg elsker dig.

Men jeg vil prøve at sætte lidt ord på:

Jeg:

  • Elsker at vi er så forskellige, for man siger jo modsætninger mødes.
  • At du er min GPS, ordbog og mit verdenskort

  • At du er fjollet og altid kan få mig til at grine.
  • At vi kan være fjollede sammen.
  • at du er strømpe fanatiker, for du har vel ca. 200 par strømper eller mere.
  • At du er en mand som tør vise sine følelser.
  • At du altid nysser mig godnat og godmorgen, for det glemmer du aldrig.
  • Jeg elsker din charme, dit smil og gode humør.
  • Men især dine dejlige ører, men det ved du jo godt.

Jeg har altid ønsket at vi 2 skulle starte til dans sammen, men du var ikke helt hug på det danseri, men efter længere tids plagen, gav du endelig op og jeg fik jeg dig med til dans – det viser sig at du er blevet bidt af det og vi skal da bestemt ikke mise en aften uden en meget god grund. Hvor er det dejligt at se.

Nu har vi fået et dejligt hus – jeg må sige, at der er jo gemt en handymand i dig. Vi har virkelig fået et dejligt hjem min skat – det skal du ha tak for også en tak til dig leif og dig ingelise, som har hjulpet os og stadig hjælper, når vi har brug for det.

xxxx - Jeg har resten af vores liv til at fortælle dig hvor fantastisk du er og hvor glad du gør mig. Jeg kunne ikke i hele verden have ønsket mig en bedre mand end dig!

Jeg har i dag giftet mig med min bedste ven, den jeg ler med, lever for, drømmer om. Det gør mig stolt, lykkelig og helt varm indeni at kunne kalde dig for min mand.

Jeg vil gerne at i alle sammen rejser jer op og skåler for min xxxx

SKÅL

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVad synes i piger??? kom endelig med ris og ros.

Tak

Knus

Talen til min kommende mand

Kære Skat

De mange aftner jeg har siddet med denne tale i ro og mag, når du har været til dart - du kan tro jeg har grinet – mine tanker har gået langt tilbage, helt tilbage fra da vi mødte hinanden første gang. Jeg har aldrig været i tvivl om, at vi en dag skulle sidde her som mand og kone - spørgsmålet var bare hvornår? Vi runder snart 10 år du og jeg J og jeg tror vi begge tænker sommetider, hvor er tiden dog blevet af.

Første gang jeg så dig var bag baren på pubben, hvor du rigtig stod og svingede flaskerne rundt i luften og du synes du var så sejt, det var du osse og det er du stadig. Jeg husker tydelig, da jeg boede på den røde plads, da blev du danmarksmester i at tælle kassen op på pubben på kortest tid, så du kunne komme hjem til mig. Men jeg glemmer heller aldrig de 14 ubesvarede opkald som lå fra dig nytårs aftens nat, men som du ved NU, så hører jeg ingenting når jeg sover. Ja tiden gik og vi blev kærester - fra det øjeblik jeg så dig, har jeg aldrig været i tvivl om, at det var dig jeg ville have – det var jo kærlighed ved første blik.

Jeg er så stolt af at være her med dig på denne store dag. da ord ikke kan beskrive, hvor højt jeg elsker dig.

Men jeg vil prøve at sætte lidt ord på:

Jeg:

  • Elsker at vi er så forskellige, for man siger jo modsætninger mødes.
  • At du er min GPS, ordbog og mit verdenskort

  • At du er fjollet og altid kan få mig til at grine.
  • At vi kan være fjollede sammen.
  • at du er strømpe fanatiker, for du har vel ca. 200 par strømper eller mere.
  • At du er en mand som tør vise sine følelser.
  • At du altid nysser mig godnat og godmorgen, for det glemmer du aldrig.
  • Jeg elsker din charme, dit smil og gode humør.
  • Men især dine dejlige ører, men det ved du jo godt.

Jeg har altid ønsket at vi 2 skulle starte til dans sammen, men du var ikke helt hug på det danseri, men efter længere tids plagen, gav du endelig op og jeg fik jeg dig med til dans – det viser sig at du er blevet bidt af det og vi skal da bestemt ikke mise en aften uden en meget god grund. Hvor er det dejligt at se.

Nu har vi fået et dejligt hus – jeg må sige, at der er jo gemt en handymand i dig. Vi har virkelig fået et dejligt hjem min skat – det skal du ha tak for også en tak til dig leif og dig ingelise, som har hjulpet os og stadig hjælper, når vi har brug for det.

xxxx - Jeg har resten af vores liv til at fortælle dig hvor fantastisk du er og hvor glad du gør mig. Jeg kunne ikke i hele verden have ønsket mig en bedre mand end dig!

Jeg har i dag giftet mig med min bedste ven, den jeg ler med, lever for, drømmer om. Det gør mig stolt, lykkelig og helt varm indeni at kunne kalde dig for min mand.

Jeg vil gerne at i alle sammen rejser jer op og skåler for min xxxx

SKÅL

slet ingen kommentar?

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super god tale!

Synes du kommer godt rundt - både fra starten af jeres forhold, men uden det bliver for nostalgisk, og fra idag... og jeg synes da ikke at der mangler humor. Synes du rammer balancegangen mellem det sjove, kærlige og seriøse ganske godt...

Så den kan du roligt holde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer