Sign in to follow this  
Followers 0
Bondedanem

Brun med striber ;(

12 posts in this topic

Ahhh.... jeg har i løbet af de varme dage været udenfor i en top - dette har s¨resulteret i, at jeg er pæn brun på arme og lidt ryg og helt hvid hvor trøjen har siddet - var inde og prøve spraytan, men det ku ikke dække-----

What to do???

Ska giftes her d. 01 Sep.....

0

Annonce ♥

Bodyscrup et par gange og prøv så bagefter en omgang spraytan.

mit bedste bud. ellers må du måske dække dine skuldre lid til, hvis din kjole er stropløs.

Det er så ærgerligt (Siger hende, der til sin konfirmation var ildrød og skallede på sin torso, bortset fra de der striber fra top og bh - jesus hvor så jeg ud. :( )

0

Bodyscrup et par gange og prøv så bagefter en omgang spraytan.

mit bedste bud. ellers må du måske dække dine skuldre lid til, hvis din kjole er stropløs.

Det er så ærgerligt (Siger hende, der til sin konfirmation var ildrød og skallede på sin torso, bortset fra de der striber fra top og bh - jesus hvor så jeg ud. :( )

Ih, det er dog træls man ikke li tænkte mere over det, da der var så varmt.....

Hmm..... tænke, tænke, tænke

Tak for tip

0

Åh hvor øv... :( Den tror jeg desværre ikke kan reddes nu... Mit eneste bud er også spraytan/selvbruner (evt. lidt mere på de hvide områder), men man skal dælme være forsigtig!

0

Annonce ♥

husk at bruge ekstra stærk solcreme underfor "stropperne"

0

jeg tænker at jeg ville gøre det forbudte og gå i solarie et par gange. Med mindre du har haft meget brede stropper på, synes jeg godt, at det kan hjælpe med at udligne sig, så man ikke kan se striberne.

0

jeg tænker at jeg ville gøre det forbudte og gå i solarie et par gange. Med mindre du har haft meget brede stropper på, synes jeg godt, at det kan hjælpe med at udligne sig, så man ikke kan se striberne.

Man risikerer også bare at det brune tager ekstra godt imod, og det lyse ikke tager så godt imod farven... :unsure:

0

Jeg blev jo gift i Vegas og havde også fået masser af sol i ugen op til i Washington osv .... men da jeg fik lagt makeup, der fik jeg lagt det med airbrush foundation .... og det blev altså også brugt på hele min overkrop .... så det udlignede stropperne fra blusen. Jeg vil ikke foreslå spray-tan hvis du ikke har prøvet det før, for det kan nemt gå galt! Det andet her er meget bedre! Evt prøv at ringe til din frisør/vedkommende, der skal lave makeup på dig, om vedkommende har airbrush .... det er den ultimative løsning! :) Og du kan ikke se, at det smitter af på kjolen overhovedet .... i så fald kun indvendigt :) Men vil spray-tan også gøre

0

Annonce ♥

Man risikerer også bare at det brune tager ekstra godt imod, og det lyse ikke tager så godt imod farven... :unsure:

jeg tænkte selvfølgelig, at man skal have en ordentlig omgang solcreme på det brune, og en lidt mildere på "stropperne" - jeg har heldigvis aldig oplevet det andet:)

0

nu er det her selvfølgelig helt for sent, men jeg må ærlig tilstå, at når jeg skal giftes til næste år, har jeg -ikke- tænkt mig at gå hele sommeren og tænke over, om jeg nu bliver for brun og får hvide striber. Så må jeg se sådan ud. Jeg arbejder i institution og er udenfor mange timer fra det tidlige forår :) Så jeg bliver tit hurtigt farvet, og så har jeg striber. Det er bare sådan, jeg ser ud :)

0

nu er det her selvfølgelig helt for sent, men jeg må ærlig tilstå, at når jeg skal giftes til næste år, har jeg -ikke- tænkt mig at gå hele sommeren og tænke over, om jeg nu bliver for brun og får hvide striber. Så må jeg se sådan ud. Jeg arbejder i institution og er udenfor mange timer fra det tidlige forår :) Så jeg bliver tit hurtigt farvet, og så har jeg striber. Det er bare sådan, jeg ser ud :)

Hvis du har en stropløs kjole på, så har du altså ikke lyst til at ha striber .... trust me ;) hehe.

0

Nu satser jeg så heller ikke på en stropløs kjole ;)

Men jeg har sørme ikke tænkt mig at holde mig i skyggen hele næste sommer, fordi jeg skal giftes til august ;) Så sær er jeg altså ;)

0

Annonce ♥