Naja

anderledes brudebuket

15 posts in this topic

Har brug for hjælp!

Er blevet helt forelsket i disse brudebuketer!!

Men ved ikke hvordan det bliver modtaget af gæster og er det passende til alm. bryllup?

Min kæreste syntes det var en meget sjov ide, men syntes dog de er for dyre 1300-1500 kr.

Og vil det se mærkeligt ud når vi pynter kirke og borde med alm. blomster?

Og hvad syntes i om sådan en brudebuket?

post-61596-0-25284200-1346015613.jpg

post-61596-0-74783600-1346015640.jpg

post-61596-0-68018200-1346015655.jpg

post-61596-0-94388400-1346015674.jpg

0

Annonce ♥

Jeg synes de er super fine, og meget passende til alm bryllup :)

0

Synes det er en sød buket. Kan dog personligt bedst lide dem kun med brocher....

0

Annonce ♥

Hvis det er sådan en buket du ønsker, så skal du da ikke tænke på hvordan gæsterne modtager det, at du du har valgt sådan en buket.. DET ER JO JERES DAG..

De er iøvrigt super smukke

Edited by Fuglebek
0

Tak for svar alle sammen :)

Susanne er der mulighed for du kun lave sådan en til mig?

Hvis ja, hvor meget skal du ha for det?

jeg synes de er fantastiske. jeg lavede en i stof til en brud herindefra

0

Tak for svar alle sammen :)

Susanne er der mulighed for du kun lave sådan en til mig?

Hvis ja, hvor meget skal du ha for det?

jeg synes de er fantastiske. jeg lavede en i stof til en brud herindefra

jeg er desværre ikke billigere end det du har listet i dit første indlæg..

Men jeg vil rigtig gerne lave en til dig.

Der ligger rigtig mange timer i sådan en. Hver blomst er lavet for sig, et lag af gangen. Derefter sættes på stilk og dekoreres i midten, og samles til sidst og bindes ind og pyntes efter ønske:-)

Du er meget velkommen til at send mig en PM hvis du stadig er interesseret. Så kan vi finde ud af hvordan den helt præcis bliver rigtig for dig:-)

kram Sanne :hug:

0

Jeg har selv haft kigget på noget lignende fra Etsy! :-) Synes de er smukke og kan godt li idéen om at man ka beholde sin brudebuket, ligeså smuk som den var på dagen! :-) Er dig, efter mange i er overvejelser, endt med en buket af friske blomster, med tanken om at få en enkelt blomst derfra forsølvet :-)

0

Annonce ♥

......forresten..... Synes da det er helt irrelevant hvad andre tænker. Når du og HTB synes om buketten, ja så er det vel det vigtigste! :-)

0

......forresten..... Synes da det er helt irrelevant hvad andre tænker. Når du og HTB synes om buketten, ja så er det vel det vigtigste! :-)

Ja det har du jo helt ret i :) Er stadig meget i tvivl hvad det bliver, men har god tid til at tænke på det ;)

Men koster en brudebuket med friske blomster ikke også ca 1000 kr? For så er det jo kun 300-500kr mere for en jeg har livet ud.

0

Ja det har du jo helt ret i :) Er stadig meget i tvivl hvad det bliver, men har god tid til at tænke på det ;)

Men koster en brudebuket med friske blomster ikke også ca 1000 kr? For så er det jo kun 300-500kr mere for en jeg har livet ud.

jo, de koste ofte mellem 1000 og 4000 for de mere specielle... og du har jo ret i at det er en der varer livet ud.

0

Jeg synes helt sikkert at du skulle gøre det.

Jeg foldede selv min brudebuket i papir og folk var vilde med den og synes det var en vild god ide :biggrin:

På denne her måde kan jeg også beholde min buket i alt evighed, hæ hæ :wink:

Og endnu en god ting ved den var at den kom til at stå mig i 300 kr inkl. 2 knaphulsblomster som jeg også lavede.

post-56371-0-80474700-1346271979.jpg

0

Annonce ♥

Hej

Jeg ved ikke om du fandt en løsning på din buket, men synes at de billeder du havde lagt op var så fine at jeg fandt nogle vejledninger til at lave noget næsten magen til

0

ja, jeg er ikke vild med den, det er for kunstigt og ser billigt ud..... beklager :-)

0

Super fin buket.. Og er det den du og manden vil ha og er det da den det skal være :)

Du får ikke blomsterbuket billigere alligevel :)6

0