Jasminelle

Bryllup på Vindeholme Slot

4 indlæg i dette emne

Hej

Er helt ny herinde og skal snart i gang med nogle forberedelser, eller kæresten siger i hvert fald at det nok bliver inden for 2 år, men så må han jo snart hoppe på knæ :wink: :fløjt:

Men altså, jeg har jo alle de der prinsesse drømme om mit bryllup :rolleyes: Og vil virkelig gerne holde det på Vindeholme Slot. Jeg søger derfor erfaringer fra folk der har været der. Priser, mad osv.

Så er der nogen der kan hjælpe? Bare kom med alle de informationer i har :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig været der men såvidt jeg kan se ud af hjemmesiden taler vi om grundpris for leje af lokale på 11.500, en fire retters menu fra 625 kr. kuverten, en vinpakke fra 325 kr og kaffe m.v. fra 40 kr. kuverten. Dvs. med eksempelvis 50 gæster taler vi om en kuvertpris på ca. 1.220 kr. inkl. lokaler og der står så ikke noget om bar-forhold efter middagen som der formentlig også skal betales for. Om det er pengene skal jeg ikke kunne sige da jeg aldrig har været der men ud fra billederne at dømme ligner stilen lidt Dronninglund Slot og det er bestemt ikke tosset. :)

I kunne måske også kigge på Fuglsang, Lolland Falster eller Store Riddersborg, også Nakskov når nu I er nede på de kanter. Skovriddergaarden i Nakskov kunne også være en mulighed men der taler vi jo ikke om slotte som de øvrige.

0

Del dette indlæg

Jeg har aldrig været der men såvidt jeg kan se ud af hjemmesiden taler vi om grundpris for leje af lokale på 11.500, en fire retters menu fra 625 kr. kuverten, en vinpakke fra 325 kr og kaffe m.v. fra 40 kr. kuverten. Dvs. med eksempelvis 50 gæster taler vi om en kuvertpris på ca. 1.220 kr. inkl. lokaler og der står så ikke noget om bar-forhold efter middagen som der formentlig også skal betales for. Om det er pengene skal jeg ikke kunne sige da jeg aldrig har været der men ud fra billederne at dømme ligner stilen lidt Dronninglund Slot og det er bestemt ikke tosset. :)

I kunne måske også kigge på Fuglsang, Lolland Falster eller Store Riddersborg, også Nakskov når nu I er nede på de kanter. Skovriddergaarden i Nakskov kunne også være en mulighed men der taler vi jo ikke om slotte som de øvrige.

Har godt set lidt på deres priser, men synes det er lidt forvirrende. Et andet sted står der nemlig en kuvertpris på 1295 for en 3 retters + andet tilbehør. Man kan også lave menuen med kokken, men så er det vel råvarerne der bestemmer prisen? Ej synes virkelig det er forvirrende.

Har tænkt på Fuglsang eller Lungholm Gods :)

0

Del dette indlæg

Der er kun en ting at gøre og det er at forhøre sig. Hvordan det forholder sig på Fuglsang i dag ved jeg ikke men da jeg var dernede for et par år siden stod man selv for alt og lejede bare slottet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer