Webmor

Belinda & Kenneth 7-9-13 .. Flere Billeder

999 indlæg i dette emne

S.U var igår og mangler at hører fra 4 endnu!! :angry:

1 for vi svar om en uges tid eller sådan, han har svingende arbejdstider og får først sin arbejdsplan imorgen så han ved endnu ikke om han skal arbejde d. 7 september eller ej, men ellers ville han forsøge at få den byttet så det satser vi på :lol:

Men hvor er det træls med de sidste!!! :unsure::sm:

Især fordi vi har en del DIY projekter hvor gæsternes navne skal på, og dem kan vi jo ikke rigtig lave før alle har meldt til :rolleyes:

Vi manglede svar fra 8 ved SU. Én der bor i beskyttet bolig, så det går an lidt endnu - faderen prøver at få et svar fra vedkommende.

De sidste syv tolker vi som et nej, idet de ikke gad svare. Ingen kære mor her ;)

Ja sådan har jeg det også lidt, at hvis ikke man svare så må det være et nej, og de har haft invitationerne siden april så de har sgu haft god tid vil jeg mene :wink:
De fleste har vist det siden sidste år, så det burde da afgive et ja eller nej indenfor svarfristen? Men nogle forstår det bare ikke, og det ødelægger for mig bordplanen! Det er bare svært at få til at gå op, men nu laver jeg én uden de manglende 8 ;-)

Hvornår havde i SU ?

Ja min bordplan går da også i lort hvis ikke jeg ved hvad folk vil?!

Vi havde SU 1.Juli.

Går så småt igang med bordkort, men koger stadig lidt indvendig :-P

Hold da op! Ja så er de snart 1 måned forsent på den, så forstår jeg godt du koger indvendigt! :o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1 for vi svar om en uges tid eller sådan, han har svingende arbejdstider og får først sin arbejdsplan imorgen så han ved endnu ikke om han skal arbejde d. 7 september eller ej, men ellers ville han forsøge at få den byttet så det satser vi på :lol:

Især fordi vi har en del DIY projekter hvor gæsternes navne skal på, og dem kan vi jo ikke rigtig lave før alle har meldt til :rolleyes:

Øv hvor træls, her tog det en måned før vi fik svar fra de sidste, på trods af at vi rykkede dem to gange.. Og havde nemlig også projekter jeg ikke kunne gøre færdig før vi havde svar fra alle.. Var godt nok træt af det til sidst, ville gerne bare sige, at så talte det som et afbud (hvilket jeg også regnede med), men det var jo H2B's familie, så synes ikke rigtig jeg kunne bestemme det.. Havde netop lagt SU datoen i god tid, for at have tid til projekterne, så irriterende og respektløst synes jeg.. Håber du snart får svar fra de sidste..

0

Del dette indlæg

Øv hvor træls, her tog det en måned før vi fik svar fra de sidste, på trods af at vi rykkede dem to gange.. Og havde nemlig også projekter jeg ikke kunne gøre færdig før vi havde svar fra alle.. Var godt nok træt af det til sidst, ville gerne bare sige, at så talte det som et afbud (hvilket jeg også regnede med), men det var jo H2B's familie, så synes ikke rigtig jeg kunne bestemme det.. Havde netop lagt SU datoen i god tid, for at have tid til projekterne, så irriterende og respektløst synes jeg.. Håber du snart får svar fra de sidste..

Præcis, har lagt den 6 uger før dagen, det tænkte jeg var/er nok til at kunne nå at lave bordplan, DIY med navne, osv,

Men det kommer da til at knibe hvis ikke de snart svarer :rolleyes:

Mangler kun 3 nu (inkl. ham med skiftende vagter)

0

Del dette indlæg

Samtale med præsten

Tordag d. 29 august skal vi til samtale med præsten, kun 9 dage før dagen :o

Altså jeg er bare i tvivl om alt hvad side jeg skal gå på, salmerne, hvor meget "jeg skal komme for sent", må brudepigerne smide blomsterblade, og tusind andre ting synes jeg :floejt:

Andre der først skal til samtale med præsten så tæt på dagen?

(Vi har ikke haft en præst i byen siden efteråret, og haft afløsere på, men ham er trådt til 30 juni og er ham der skal vie os)

Det er meget normalt, at der først er samtale i ugen op til brylluppet. Udover, at I skal kunne huske hvordan og hvorledes, så skal præsten jo også gerne kunne huske jer :) :) :) Så det skal du ikke være urolig over.

En nem huskeregel til, hvor du skal gå, er: Når du går ind, så skal du gå på venstre side af din far (eller hvem, der nu fører dig op) og når din mand og dig går ud, så skal du gå i samme side af kirken (altså på højre side af din mand).

Lad være med at komme mere end maks. 2-3 minutter for sent. Det kan være, at der er bryllup igen en time efter og hvis man kommer over 5 minutter for sent, så bliver der crowded foran kirken med "nye" og "gamle" gæster.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Samtale med præsten

Tordag d. 29 august skal vi til samtale med præsten, kun 9 dage før dagen :o

Altså jeg er bare i tvivl om alt hvad side jeg skal gå på, salmerne, hvor meget "jeg skal komme for sent", må brudepigerne smide blomsterblade, og tusind andre ting synes jeg :floejt:

Andre der først skal til samtale med præsten så tæt på dagen?

(Vi har ikke haft en præst i byen siden efteråret, og haft afløsere på, men ham er trådt til 30 juni og er ham der skal vie os)

Det er meget normalt, at der først er samtale i ugen op til brylluppet. Udover, at I skal kunne huske hvordan og hvorledes, så skal præsten jo også gerne kunne huske jer :) :) :) Så det skal du ikke være urolig over.

En nem huskeregel til, hvor du skal gå, er: Når du går ind, så skal du gå på venstre side af din far (eller hvem, der nu fører dig op) og når din mand og dig går ud, så skal du gå i samme side af kirken (altså på højre side af din mand).

Lad være med at komme mere end maks. 2-3 minutter for sent. Det kan være, at der er bryllup igen en time efter og hvis man kommer over 5 minutter for sent, så bliver der crowded foran kirken med "nye" og "gamle" gæster.

Ja mente nok det var venstre side jeg som brud skal gå på når vi går op ad gulvet.

Jeg tror ikke der er et bryllup efter os, heldigvis :)

- men kan godt se logikken ..

Men kirkegården er min baghave, så skal gå der hen alligevel :blush: og kan se når de lukker døren fra mit køkkenvindue :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ja mente nok det var venstre side jeg som brud skal gå på når vi går op ad gulvet.

Men kirkegården er min baghave, så skal gå der hen alligevel :blush: og kan se når de lukker døren fra mit køkkenvindue :biggrin:

Og så der så også den lille hage, at i de fleste (by)kirker kan det være, at personalet skal videre til tjeneste i en anden kirke :) Og på landet kan det være, at præst og personale skal videre til en anden kirke i pastoratet :)

0

Del dette indlæg

Og så der så også den lille hage, at i de fleste (by)kirker kan det være, at personalet skal videre til tjeneste i en anden kirke :) Og på landet kan det være, at præst og personale skal videre til en anden kirke i pastoratet :)

Det er rigtigt, men finder nok ud af tingene, ellers må jeg give præsten et kald :)

0

Del dette indlæg

Så fik jeg læst op........

Der er rigtig ved at komme skub i sagerne... :wink:

Jeg synes ikke 9 dage er så slemt... tror også det var ca. 9 dag før vi var til møde med præsten.... Hvis du gerne vil have svar, kan du jo ringe op til ham før... så kan du måske få lidt ro...? :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

17 timers PA

I lørdags fortalte jeg H2B at jeg havde sådan på fornemmelsen at der kom nogen idag, og han mente jeg var tosset, for hvem skulle det være :rolleyes:

Jeg fik serveret morgenmad på sengen efter han kom fra natarbejde, og vi satte os ind i stuen bag efter for at se film. Men inden filmen var slut stod der pludselig 5 tøser i stuen :) Nå nej dem der ikke ville komme, haha ja og jeg sad i en top og trusser, dog gemt under tæppet, men tog nu også tæppet med ind i soveværelset for at få lidt tøj på, og iført mig den forfærdelig grimme malerdragt de havde taget med.

De havde købt lilla glogs til mig, og en grøn spray :lol: Så var det jo lilla grøn tema som vi har til brylluppet, haha godt tænkt :biggrin: !

Jeg blev ellers smukkeseret, og så tog vi afsted ind imod min barndoms by hvor jeg på gågaden skulle sælge kondomer, kys, og slik :lol: Og jeg er bare dårlig til sådan noget, men endte da med at tjene 242 kr :cheerleader3: de 150 kr blev indtjent meget let på 3 forskellige værtshuse (og kl. var her omkring 13) De der gamle nisser der sidder sådan et sted, ville gerne have et kindkys på hver kind (kostede på skiltet 5 kr) men de gav 10, 20 og 50 kr ! Til fordel for mig, jeg skulle jo tjene mine egne penge til aftensmaden sagde de :blink::)

Efter min tur på gågaden kørte vi til kolding (en tur på ca. 45 minutter)

Jeg fik bind for øjnene lige ved afkørslen og det skulle så vise sig at vi skulle til en pole dance time! :o

Og hold nu kæft! :blink: Det er fandme svære end det ser ud, og alle os 4 der var med i undervisningen (kun os 4 ingen andre) og så 2 veninder der sad over.
Vi så fandme ikke særlig elegante ud på den stang, eller de ting vi skulle prøve at lave, haha!!

Instruktøren fik det til at se så let og elegant ud, ja det så fandme ikke sådan ud når vi var igang, hahahahaha!!

Efter en sjov time, kørte vi videre tilbage til aabenraa, hvor vi spiste på en cafe, og der stødte min kusine så til også.

Efter aftensmaden tog vi hjem til min kusine hvor min moster og nogle flere sad og ventede :) og jeg blev stilet og sminket af min kusines samboende der er ved at uddanne sig som frisør, hold da op jeg blev smuk :biggrin: men ok alt er relativt efter en tur på gågaden i en spray malet malerdragt og morgenhår (og nogle forfærdelige store poser under øjnene :blink: )

Vi tog derefter i byen da kl. blev 24, og jeg holdte ud til omkring 03.30 hvor H2B kom og hentede mig og en veninde og kørte hende hjem først, og så vendte vi hjem ad, og jeg lå først i min seng ved en 0430 tiden, og vække uret ringede så samme morgen kl. 7 fordi jeg skulle op til stævne med min hund søndag! :huh: Puuuuha!!

Men alt i alt var det en kanon dag/nat! :lol:
Sidste billede er på vej hen hvor H2B ventede på mig og veninden da vi skulle hjem fra byen, pænt fulde og meget trætte!

post-62088-0-26529600-1376312002_thumb.j

post-62088-0-71296100-1376312035_thumb.j

post-62088-0-82446700-1376312041_thumb.j

post-62088-0-33283700-1376312049_thumb.j

post-62088-0-49870100-1376312055_thumb.j

0

Del dette indlæg

Hehe nej de betalte for mig, men de penge jeg samlede ind gik også til poledance timen, samt byturen mv. så det var nu ikke mange penge jeg "bidrog" med uanset, men det var skide sjovt.

Poledance er mega svært! :wink: hege

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak alle sammen, det var en skøn dag og nat :cheerleader3: Ærgeligt man ikke oplever sådan en dag igen, hehe

Pole dance var sjovt, men mega svært synes jeg, kunne ikke finde ud af alle de frække og sensuelle moves :wink: men der var der også nogle ting jeg kunne, men knap så elegant som instruktøren kunne.. Vi andre lignede jo fjolser ved siden af.

0

Del dette indlæg

Det lyder som en god pa. Det der pole dancing lyder RET sjovt og ja, jeg tror gerne man ligner jegvedikkehvad når man prøver at stå der og lave noget der SKULLE se ud som frækt og sensuelt....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

DJ´en har aflyst!

Tænk engang, 3 uger og 2 dage før brylluppet!! :sm:

Sender vores DJ min H2B en sms om at han beklager meget men at han har dobbelt booket datoen d. 7 september! :o:angry:

Han blev booket tilbage i år 2007 påstår han, men ikke fået bookningen med over i hans kalender for år 2013, nej det år har vi også kun været I i 8mdr! :blink:

NØJ jeg er virkelig rasende!!! :shooter::shooter:

Han har som "plaster på såret" så fundet en anden DJ der skulle kende til det at spille til bryllupper, og har spillet ved en del, og spillet på diskoteker osv. også! Men for hunan altså, 3 uger før brylluppet står vi egentlig uden en DJ! Og hvis vi tager ham den oprindelige DJ har fundet og booket for os, er vi måske heldige, men kan også være uheldige, vi kender ham jo ikke! :unsure:

Men hvor skulle vi også lige finde en DJ henne nu, 3 uger før dagen!!!

:boohoo::angry:

Redigeret af Webmor
0

Del dette indlæg

øv for pokker... Ja og så lige den dag i 2013 med allerflest vielser :(

Måske skulle i tage en snak med ham den nye DJ, og hører om det han kan tilbyde er noget i kan bruge til noget, ellers må i til akut at ringe rundt :(

Håber i finder en god dj :kram:

0

Del dette indlæg

Ej det er altså bare ikke fair!!! :shooter::shooter: :shooter:

Hvad regner han selv med?! Det er da at træde på folk... ALTSÅ!!!

Nå, diskobil, hvor er du når man har brug for dig..? Kom frit frem og hit med dine kontakter så vi kan få styr på det her uorden! :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer