TrineSchmidt

Kage - reception

3 posts in this topic

Vi har besluttet os for, at vi skal have vores bryllupskage til receptionen. :metteholm

Tænker, at der skal stå en velkomstdrink klar til gæsterne, når de kommer og så skal der efterfølgende være bryllupskagen, kaffe og divs. drikkelse. MEN... Er det normalt, at man også har andet til sine gæster?

Har læst herinde, at flere også har mange forskellige slags kager, frugt, sandwich og lign....

Tror og regner med, at vi har ca. 2,5 - 3 timer til receptionen, inden der skal spises.

Hvad mener I? Er det nok med kagen?

Hvad gør I selv?

0

Annonce ♥

Vi vil lave nogle ganske lette sandwiches, og derudover regner vi med bryllupskage, en smule frugt og en slikbuffet :)

Sandwiches er egentlig bare fordi det er nedern at gå med en knurrende mave til et bryllup, og jeg tænker både jeg selv og min H2B til receptionen nok er sultne, for tvivler på nogen af os får spist ret meget før :)

0

Vi skal også have bryllupskagen om eftermiddagen efter vielsen. Vi er også lidt ud i om det bliver for lidt når vi allerede skal giftes kl 13, så er der jo nok en del som skal køre hjemmefra ved 12 tiden. Så vi overvejer nogle små hapser ting udover kagen. Vi satser på nogen ting som kan fryses ned og varmes på dagen, så de ikke kræver så meget forberedelse. Fx pizzasnegle, pestohorn og pirogger med noget fyld, Så dem der har behov kan få lidt. Vi regner med at være ved feststedet og gå igang med kagen ved 15 tiden da der er en lille times transport. Så der er ca. 3 timer fra kagen til middagen starter.

Vi har selv været til et bryllup hvor min kæreste stadig var virkelig sulten da deserten kom på bordet, selvom vi havde fået bryllupskage om eftermiddagen og forret og hovedret. Det er ikke ligefrem optimalt hvis ens gæster har det sådan :blink:.

0