Prinsesse-Sophie

Nogen som har en mywedding.com bryllupsside?

6 indlæg i dette emne

Jeg har oprettet en bryllupsside på mywedding.com og synes det hele er meget simpelt, dog kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg finde ud af hvordan jeg uploader billeder til de enkelte sider? F.eks. vil jeg gerne have et billede af kirke ind på en af siderne - men kan kun finde ud af hvordan jeg uploader til et album.

Er der mon en som kan hjælpe? :) Jeg har prøvet at google mig til svaret, men uden held.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oprettet en bryllupsside på mywedding.com og synes det hele er meget simpelt, dog kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg finde ud af hvordan jeg uploader billeder til de enkelte sider? F.eks. vil jeg gerne have et billede af kirke ind på en af siderne - men kan kun finde ud af hvordan jeg uploader til et album.

Er der mon en som kan hjælpe? :) Jeg har prøvet at google mig til svaret, men uden held.

Når du går ind på den enkelte side, kan du trykke add Item i bunden, så kan du uploade billeder :)

Vi har dog problemer med at de billeder man sætter ind bliver meget små :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja synes også de bliver ret små selv om dem jeg uploader er i en fin størrelse.

Ja! Men det er så også det eneste der rigtig irriterer mig ved mywedding. :unsure:

Syntes bare det er ærgerligt, vi har bl.a. lavet et kort over hvordan folk kommer dertil og man kan faktisk ikke læse det

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer