Majstot

Kjolen?

29 indlæg i dette emne

jeg begynder virkelig at føle mig som den mest elendige brud ever :( Jeg forelskede mig i en Panayotis model - var ved at dø af skræk, fordi jeg manglede at få prisen at vide...Så fik jeg at vide, at den lå på 9800, hvilket ikke var heeeeelt urealistisk.

Jeg var ved at segne af lykke. Jeg ringede fluks til min far, som sagde, at så måtte vi jo slå til. Men noget helt mig tilbage. Jeg ville ikke købe en kjole, min far og mor ikke havde set, når de skulle betale. Jeg var usikker på, om jeg nu også skulle slå til, når det kun var det andet sted, jeg havde kigget. Om det nu var det rigtige. Og jeg havde lovet min far og mig selv at kigge i Luccas outlet også (af hensyn til prisen)

Far ringede til Panayotis. Fik en aftale i stand om at kjolen blev lagt til side til ugen efter, hvor mine forældre havde tid til at tage turen til vejle for at kigge.

Før det var jeg i Panayotis IGEN for lige at være sikker på kjolen. Det var jeg nemlig ikke helt alligevel, når jeg kiggede billederne af den. Den kunne ikke lukkes i ryggen, så billederne var lidt sjove at se på, så jeg kunne ikke finde ud af, om jeg bedre kunne lide en anden model, jeg havde prøvet, som havde et større slæb

Så jeg var inde helt alene med mig selv at prøve kjolen. Og jeg nåede slet ikke i den anden kjole, før jeg følte mig sikker på, at "min" kjole, nu også var min. Så den blev pænt lagt til side igen, til min mor kom, og jeg gik derfra med en boblende lykkefølelse af, at der virkelig skulle være noget meget godt i Luccas outlet dagen efter, når jeg tog til Nordjylland på ferie, for det kunne da ikke rykke ved "min" kjole

Men det gjorde det! Jeg fik en Soley model på i outlet, og jeg følte mig så smuk. Stor omkreds, stort slæb, hvidere i farven. Og jeg dansede rundt og smilede og smilede.

Og blev helt rundt på gulvet...for...hvad nu med min Panayotis drøm???

Min far holdt fast. Vi skulle se kjolen fra Panayotis, når jeg havde været så forelsket i den.

Så i går drog vi i samlet flok afsted, og som man kan se i denne tråd:

http://www.bryllupsk...brudekjole.html

Så endte jeg faktisk med at købe en helt anden Panayotis kjole, end den, jeg først havde udset mig.

Og det var svært! Det var så svært. For jeg havde jo boblet af lykke, da jeg havde den anden på, og jeg følte jeg var "min" kjole utro osv osv osv

Og nu her, dagen efter, om aftenen, sidder jeg med en lille klump af usikkerhed i maven, og føler mig som verdens mest forkerte brud :( Hvorfor kan jeg ikke få den der "yes" følelse i maven??

Min kæreste siger, jeg så helt fantastisk lykkelig ud i Panayotis i går, da jeg havde den kjole på, jeg endte med at købe. Så hvorfor sidder jeg her bagefter med sådan en dum, gnavende tvivl? Er det bare fordi en så stor beslutning er taget og jeg er rundforvirret i mit hoved??

Øv! Undskyld det laaaaaange indlæg. Det er bare svært at sidde kl halv 2 om natten og føle sig forkert :/ Og kæresten kan ikke heeeelt forstå, at jeg ikke bare kan være glad over, at jeg har købt en kjole :/

Jeg forstår godt at du er så fortvivlet mht om det nu er den rigtige kjole du har valgt... det er jo en stor beslutning... det er jo ikke bare en kjole - men KJOLEN til DAGEN så selvfølgelig kan man komme i tvivl men den kjole du har valgt er SUPER smuk og virkelig flot til dig... og jeg er vild med det snørre i ryggen... det giver et mere rå udtryk som jeg personligt godt kan li :)

Så som Mette skriver - stå ved din beslutning om at det ER den rigtige kjole for dig og så find glæden ved det :cheerleader3: og så nyd at du har fået overstået den post på huskelisten over alle de ting som skal klares inden brylluppet :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg endelig KJOLEN - og jeg fik WAUW følelsen :cheerleader3: jeg er bare SÅ glad nu... sidder og smiler bare jeg tænker på MIN kjole :loveshower: det er en skøn følelse... har bedt min far om at opbevarer den ellers ville jeg ikke kunne lade den være og så ville den jo nok ende med at blive godt nusset med fire katte og en hund i huset :blink:

Jeg har desværre ikke nogen billeder af mig i kjolen men den kan ses her

Og kan kun varmt anbefale Unique Brude- og selskabskjoler :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer