Majstot

Kjolen?

29 posts in this topic

Hej piger

har et spørgsmål til alle jer som har fundet KJOLEN!... hvordan vidste i at det skulle være DEN? Hvilken følelse fik I i kroppen da KJOLEN kom på?

Jeg skal ud og prøve kjoler i morgen og håber selvfølgelig at finde KJOLEN men er blevet lidt nervøs for om jeg kan komme til at vælge forkert :blink:

Håber at I kan give mig et par fif til hvordan jeg ved at det er den rigtige kjole jeg vælger :)

0

Annonce ♥

Da jeg var ude og prøve kjoler, var det faktisk den første jeg prøvede, jeg også endte med at købe - og jeg var bestemt ikke i tvivl!

Da jeg stod med den på 1. gang, synes jeg bare det føltes perfekt, men jeg ville jo gerne prøve flere, for det kunne jo være, det bare var følelesen af en brudekjole jeg kunne li'. Men alle efterfølgende 4 kjoler jeg prøvede, blev kraftigt "målt op imod" den første, og jeg sammenlignede med alt. Jeg prøvede så den første igen til sidst, og jeg var overhoved ikke i tvivl!!

Min kjole er i Vejle, og jeg selv bor i københavn, og har prøvet den 1 gang siden jeg købte den, og den føles stadig bare helt perfekt når jeg har den på, og når jeg får de samme sommerfugle i maven, når jeg ser billeder af den!! :happy:

I hvert fald; Held og lykke med at skulle ud og prøve - det er altså noget helt særligt at prøve brudekjoler, og jeg håber du finder din! :happy:

0

Jeg fandt kjolen i første hug, det var den første jeg prøvede og den sad som en drøm! prøvede 4-5 andre for ikke at købe "det første og bedste" men der var ingen tvivl, det skulle være nr. 1. Prøvede den igen inden tilretning og havde samme følelse, og prøvede den igen da jeg hentede den i butikken 14 dage inden brylluppet. Da jeg skulle i kjolen på dagen havde jeg samme følelse, det var bare det rigtige valg. Jeg tror også at du vil kunne mærke det helt ned i maven når du får KJOLEN på!

Held og lykke :c166:

0

Jeg har købt min på nettet igennem en kina-hjemmeside. Vi har valgt at bruge størstedelen af vores budget på vores gæster - eller - jeg har. Jeg har det simpelthen for stramt med at bruge mere end 2000 kr. på en kjole, jeg kun har på den ene gang. Jeg synes det er fedt for dem, der kan/vil/har lyst og alt det der, men det er ikke for mig.

Til gengæld har jeg rimeligt godt begreb om, hvilke snit der passer mig og pludselig var den der bare - min kjole - på en kinesisk hjemmeside. Jeg blev ved med at lede og jeg overvejede da også at tage ud og prøve kjoler, men uanset hvad, så blev alle andre kjoler jeg så målt med denne her kinakjole.

Jeg talte med min forlovede om det og han syntes vi skulle gøre forsøget - ikke fordi den var billig, men fordi det var den eneste kjole, jeg kunne tænke på,

Jeg bestilte den og fik den i slutningen af august. Den er syet efter mine mål og den passer helt perfekt og er SÅ fin. Den er alt det, jeg forventede, den ville være. Det kunne ikke være mere perfekt.

Jeg ved selvfølgelig godt at ikke alle er så heldige med en kinakjole, men lige denne gang fik jeg lov at være heldig :wink:

0

Annonce ♥

Jeg viste det bare da jeg fik den på prøvede andre men det levede slet ikke op til den skal ned og besøge den igen her den 15 der er det 14 dage siden jeg købte den og har stadig samme følelse når jeg ser mine billeder af mig med den på at det er min :loveshower:

0

Jeg fik prøvet 5-6 kjoler i går ved Luxux i Vester Hassing... Fantastisk sted med super service :thumbsupsmileyanim:

Ved to af dem tænkte jeg at de da godt kunne være en mulighed, men der var ikke den der wauw følelse så nu er jeg gået i tænke boks (har jo heldigvis maaasser af tid)

Men synes sgu at det er lidt svært for havde virkelig håbet på den der wauw følelse... når jeg kiggede mig i spejlet kunne jeg jo godt se at de to kjoler var super flotte til mig men så heller ikke mere end det... Håber at jeg får den følelse eller i det mindste bare får valgt den som er flottest til mig :)

0

Jeg var ikke i tvivl, da jeg fandt min kjole - men jeg måtte også igennem 4 butikker for at finde den. :)

Så af sted med dig, ud og prøve flere kjoler!! Så er jeg sikker på, du nok skal finde den, der er perfekt til dig. :bearhug:

0

Jeg var slet ikke i tvivl da jeg så min drømmekjole :)

på 0Tine0 vel at mærke :) En kinasag, desværre for lille :) MEN så var jeg så utrolig heldig at en anden BK'er satte en dansekjole til salg, og sørme om det ikke var den samme kjole som 0Tine0 bar, blot i en størrelse der er meget tættere på mig :)

Den skal godt nok syes en del ind i taljen, og det SKAL bare kunne lade sig gøre :)

Da jeg endelig modtog den og fik den på, var jeg et springvand af glæde :) Var slet ikke i tvivl om at det var kjolen :)

Min h2b er godt nok meget forelsket i ideen om mig i en lang kjole med slør og hele svineriet, så den har jeg selvfølgelig i baghovedet :) Men MIN kjole holder det pænt omme i baghovedet, så håber ikke at han bliver skuffet :)

0

Annonce ♥

Jeg havde prøvet 7-8 kjoler et andet sted hvor der var 2 kjoler imellem som sagtens kunne være blevet den endelige kjole. Men jeg havde hørt godt om Bridehouse i Aarhus, så jeg ringede til dem og de havde tilfældigvis en tid dagen efter, så min veninde og jeg tog afsted.

Jeg prøvede først 1 kjole som bare slet ikke var mig.. Så prøvede jeg en anden som blev hængt til side som en "måske kjole". Vi havde fundet 6-7 kjoler frem, og en af dem var en kjole som jeg selv havde fundet frem. Det var den næste jeg skulle prøve. Jeg havde kun lige fået den over hovedet og ekspedienten var ved at hive den op på plads, da jeg bare vidste det var den. Der var faktisk overhovedet ingen tvivl. Mens hun satte snører i blev jeg bare mere og mere sikker... Dét var min kjole. Jeg fik den famøse WAUW-effekt just like that...

0

Hej

Jeg var meget i tvivl, fordi jeg faktisk har prøvet 10-12 kjoler, men kun 3 af dem gav mig wauw følelse, men ikke den der stensikre følelse - to af dem sad flot på mig, og jeg valgte den ene. Men først efter at have prøvet den 3 gange ved forskellige prøvninger - jeg skulle ligesom føle mig ind på den, for der var en 3. kjole, som faktisk havde flere af de ting, jeg altid havde drømt om, men den jeg endte med at købe, var bare mest mig ud af dem jeg havde prøvet. Jeg kunne se det tydeligt på billederne, så NU ved jeg med sikkerhed, at jeg har den rette. Men følelsen stadfæstede sig først helt efter købet - da jeg købte den (på udsalg, så beslutnignen skulle falde med det samme) kunne jeg faktisk ikke sige, hvorfor det lige skulle være den. Så det er også noget med lige at kigge på billederne, der bliver taget og se, om kjolen fremhæver det, man gerne vil fremhæve, og om man synes, at man passer til den kjole som type, både hvad angår snit, stoftype og pynt.

Et af de steder jeg prøvede kjoler, sagde indehaveren af butikken, at det altså ikke er alle, der får den der stensikre følelse af, hvad der er den rette kjole, lige når de prøver den. Nogle gør, andre gør ikke.

Så held og lykke med jagten :-).

0

Hej

Jeg var meget i tvivl, fordi jeg faktisk har prøvet 10-12 kjoler, men kun 3 af dem gav mig wauw følelse, men ikke den der stensikre følelse - to af dem sad flot på mig, og jeg valgte den ene. Men først efter at have prøvet den 3 gange ved forskellige prøvninger - jeg skulle ligesom føle mig ind på den, for der var en 3. kjole, som faktisk havde flere af de ting, jeg altid havde drømt om, men den jeg endte med at købe, var bare mest mig ud af dem jeg havde prøvet. Jeg kunne se det tydeligt på billederne, så NU ved jeg med sikkerhed, at jeg har den rette. Men følelsen stadfæstede sig først helt efter købet - da jeg købte den (på udsalg, så beslutnignen skulle falde med det samme) kunne jeg faktisk ikke sige, hvorfor det lige skulle være den. Så det er også noget med lige at kigge på billederne, der bliver taget og se, om kjolen fremhæver det, man gerne vil fremhæve, og om man synes, at man passer til den kjole som type, både hvad angår snit, stoftype og pynt.

Et af de steder jeg prøvede kjoler, sagde indehaveren af butikken, at det altså ikke er alle, der får den der stensikre følelse af, hvad der er den rette kjole, lige når de prøver den. Nogle gør, andre gør ikke.

Da jeg prøvede kjoler hos Luxux i Vester Hassing sagde hun også til mig at det bestemt ikke er alle som får den wauw følelse

Jeg er lidt spændt på om jeg finder kjolen når jeg skal prøve kjoler igen i uge 43 og ellers bliver det en af de kjoler jeg prøvede hos Luxux da jeg ikke helt kan slippe tanken om den :)

0

Jeg købte min på lilly.dk de har en masse her og nu tilbud, så den i et bryllups magasin og tænkte den kigger jeg da lige på, på deres hjemmeside.

Og snakkede med H2B om jeg skulle købe en kjole, selvom vi faktisk ikke havde snakket bryllup 100% og det gjorde jeg fordi den var prinseset for mig

og skjuler min mave, for den er jeg ikke så glad for og så var den billig. :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Prøvede den første gang da den kom hjem med posten, og det var den jeg ville have :a1221:

0

Annonce ♥

Hej

Da jeg prøvede kjoler hos Luxux i Vester Hassing sagde hun også til mig at det bestemt ikke er alle som får den wauw følelse

Jeg er lidt spændt på om jeg finder kjolen når jeg skal prøve kjoler igen i uge 43 og ellers bliver det en af de kjoler jeg prøvede hos Luxux da jeg ikke helt kan slippe tanken om den :)

For mig lyder det som om du har fundet din kjole :wink:

0

Hej

Hej igen

Når der er en kjole, du ikke kan slippe tanken om, så er der en ret god chance for, at den er det rette valg for dig. Det var også sådan jeg havde det med den, jeg endte med at vælge - jeg kunne ikke slippe tanken om den, så selvom der var en anden kjole, som svarede til næsten alle mine drømme, så var den den anden, jeg ikke kunne lade være at tænke på, der vandt, og det har jeg ikke fortrudt.

Så det lyder som om, at du måske har pejlet dig ind på den rette kjole. :-) Men tag til prøvning i uge 43 med åbent sind, der er ingen grund til at forhaste sig. Det kan jo være, du finder noget endnu bedre dér. Mit råd er, at du tager billeder af dem du prøver i uge 43 og kigger grundigt på dem derhjemme i ro og fred og sammenligner med billeder af dig selv i den kjole, du prøvede hos Luxus, som du ikke kan glemme. Tyg lidt på det, og se, om du får en følelse af, at der er en klar vinder :-) Hvis ikke, kan det være, du skal ud og prøve lidt flere.

Kh

0

Jeg tror ikke, jeg vidste det per say. Jeg besluttede mig for, at det skulle være den :)

0

Tak for alle de gode råd... er rigtig dejligt med støtte og opbakning når nu man er i tvivl :)

Det er denne kjole jeg ikke helt kan slippe... desværre har jeg kun prøvet den i en "klar" udgave da den med rød ikke var hjemme i min størrelse

Måske er det også derfor jeg har lidt svært ved helt at forholde mig til den :unsure:

post-61544-0-44399500-1350236535.png

0

Annonce ♥

Dét er jeg bare så glad for at læse.... Nu har jeg været 4 steder og prøve kjoler, og jeg har endnu ikke haft -følelsen- Jeg har to kjoler, jeg vakler imellem...

Jeg prøvede en hos Panayotis, og i fredags prøvede jeg den igen. Og dér var jeg bare så sikker. Men så købte jeg den ikke, fordi jeg har lovet min mor og far, at de skal med, når det sker. Og i går var jeg så lige for sjov inde i Lucca outlet i Aalborg, og så fik jeg en på, som også bare var superpæn til mig. Og nu er jeg bare så meget i tvivl.... øv

Så jeg er bare rigtig glad for, at jeg ikke er "forkert" fordi jeg ikke har den der sikre følelse....

0

Dét er jeg bare så glad for at læse.... Nu har jeg været 4 steder og prøve kjoler, og jeg har endnu ikke haft -følelsen- Jeg har to kjoler, jeg vakler imellem...

Jeg prøvede en hos Panayotis, og i fredags prøvede jeg den igen. Og dér var jeg bare så sikker. Men så købte jeg den ikke, fordi jeg har lovet min mor og far, at de skal med, når det sker. Og i går var jeg så lige for sjov inde i Lucca outlet i Aalborg, og så fik jeg en på, som også bare var superpæn til mig. Og nu er jeg bare så meget i tvivl.... øv

Så jeg er bare rigtig glad for, at jeg ikke er "forkert" fordi jeg ikke har den der sikre følelse....

Det er nemlig helt rigtig - man kommer til at føle sig SÅ forkert fordi man læser om alle dem her inde som bare får den der WAUW følelse og bare ved at det er KJOLEN! så man kan ikke lade være med at tænke om det mon er fordi der er en anden kjole der ude som mere er kjolen eller om man nærmest bare er "underlig" fordi man ikke får den følelse :blink:

Jeg er bare glad for at vide at jeg trods alt ikke er den eneste som har det på den måde :) og vi når da helt sikkert begge at finde KJOLEN inden den store dag (kan jo se det er samme dato :wink:) for der er da heldigvis lidt tid til endnu... er bare en af de poster som kunne være utrolig rar at få på plads så man da i det mindste ikke skal tænke på den :)

0

Ja, jeg ville også gerne have kjolen på plads. Jeg tror også bare, jeg har mega meget stress på, fordi den der kjole ved Panayotis....Den er der kun en af :huh: Og så er jeg jo nødt til at beslutte mig! Snart... men når man så heller ikke har den der -følelse- alle snakker om. Men samtidig synes den er vildt pæn, så.. :unsure:

0

Tak for alle de gode råd... er rigtig dejligt med støtte og opbakning når nu man er i tvivl :)

Det er denne kjole jeg ikke helt kan slippe... desværre har jeg kun prøvet den i en "klar" udgave da den med rød ikke var hjemme i min størrelse

Måske er det også derfor jeg har lidt svært ved helt at forholde mig til den :unsure:

Den er jo fuldkommen fantastisk!

0

Annonce ♥

Den er jo fuldkommen fantastisk!

TAK :) kan som sagt heller ikke helt slippe den... men nu ser jeg lige om jeg finder et bedre bud på KJOLEN på mandag og ellers får jeg bestilt den kjole hjem :)

0

Den er super flot :-) Den tror jeg ikke du vil fortryde.

Kh

0

jeg begynder virkelig at føle mig som den mest elendige brud ever :( Jeg forelskede mig i en Panayotis model - var ved at dø af skræk, fordi jeg manglede at få prisen at vide...Så fik jeg at vide, at den lå på 9800, hvilket ikke var heeeeelt urealistisk.

Jeg var ved at segne af lykke. Jeg ringede fluks til min far, som sagde, at så måtte vi jo slå til. Men noget helt mig tilbage. Jeg ville ikke købe en kjole, min far og mor ikke havde set, når de skulle betale. Jeg var usikker på, om jeg nu også skulle slå til, når det kun var det andet sted, jeg havde kigget. Om det nu var det rigtige. Og jeg havde lovet min far og mig selv at kigge i Luccas outlet også (af hensyn til prisen)

Far ringede til Panayotis. Fik en aftale i stand om at kjolen blev lagt til side til ugen efter, hvor mine forældre havde tid til at tage turen til vejle for at kigge.

Før det var jeg i Panayotis IGEN for lige at være sikker på kjolen. Det var jeg nemlig ikke helt alligevel, når jeg kiggede billederne af den. Den kunne ikke lukkes i ryggen, så billederne var lidt sjove at se på, så jeg kunne ikke finde ud af, om jeg bedre kunne lide en anden model, jeg havde prøvet, som havde et større slæb

Så jeg var inde helt alene med mig selv at prøve kjolen. Og jeg nåede slet ikke i den anden kjole, før jeg følte mig sikker på, at "min" kjole, nu også var min. Så den blev pænt lagt til side igen, til min mor kom, og jeg gik derfra med en boblende lykkefølelse af, at der virkelig skulle være noget meget godt i Luccas outlet dagen efter, når jeg tog til Nordjylland på ferie, for det kunne da ikke rykke ved "min" kjole

Men det gjorde det! Jeg fik en Soley model på i outlet, og jeg følte mig så smuk. Stor omkreds, stort slæb, hvidere i farven. Og jeg dansede rundt og smilede og smilede.

Og blev helt rundt på gulvet...for...hvad nu med min Panayotis drøm???

Min far holdt fast. Vi skulle se kjolen fra Panayotis, når jeg havde været så forelsket i den.

Så i går drog vi i samlet flok afsted, og som man kan se i denne tråd:

Så endte jeg faktisk med at købe en helt anden Panayotis kjole, end den, jeg først havde udset mig.

Og det var svært! Det var så svært. For jeg havde jo boblet af lykke, da jeg havde den anden på, og jeg følte jeg var "min" kjole utro osv osv osv

Og nu her, dagen efter, om aftenen, sidder jeg med en lille klump af usikkerhed i maven, og føler mig som verdens mest forkerte brud :( Hvorfor kan jeg ikke få den der "yes" følelse i maven??

Min kæreste siger, jeg så helt fantastisk lykkelig ud i Panayotis i går, da jeg havde den kjole på, jeg endte med at købe. Så hvorfor sidder jeg her bagefter med sådan en dum, gnavende tvivl? Er det bare fordi en så stor beslutning er taget og jeg er rundforvirret i mit hoved??

Øv! Undskyld det laaaaaange indlæg. Det er bare svært at sidde kl halv 2 om natten og føle sig forkert :/ Og kæresten kan ikke heeeelt forstå, at jeg ikke bare kan være glad over, at jeg har købt en kjole :/

0

Jeg er rigtig træt, så måske er det jeg skriver, noget værre vrøvl :)

MEN: da jeg læste din tråd om den kjole du har købt i går, så virkede du bare som om, at det var det helt rigtige for dig.

Og du er virkelig smuk i den. Af dem du har lagt billeder op af, så synes jeg klart at det er den, der klæder dig bedst. Corsagen gør rigtig meget godt for dig.

Jeg tror, at det er meget naturligt, at man kan komme i tvivl om, hvorvidt det man gør og investerer i nu også er det rigtige. Men jeg tror også på, at når man har taget en beslutning, så skal man holde ved den og prøve at finde glæden frem ved den beslutning man har taget.

Og jeg tror på, at det er den rigtige beslutning du har taget :)

0

Hvor var det sødt skrevet :)

Og jeg ved jo også godt, at der teknisk set ikke er noget at gøre, for jeg HAR jo købt kjolen nu ;) Men jeg er bare super dårlig til at tage beslutninger, og så tror jeg, jeg blev sådan helt rundt på gulvet over, at jeg endte med at købe en helt anden kjole, end den, jeg egentlig havde forelsket mig i

0