Sign in to follow this  
Followers 0
Mrs D

Grænseoverskridende og meget nervøs !

6 posts in this topic

Hej piger.

Sagen er den at jeg sidder med en kæmpe knude i maven - jeg skal ud og have taget billeder i dag til H2B´morgengave. Det er ikke bare nogle traditionelle billeder - men skal med fotograf og stylist ud i skoven og have lavet lidt forskellige billeder og ingen tvivl om jeg glæder mig men er SÅ nervøs om jeg kan finde ud af det. :)

Det med at få det rette udtryk frem på billederne osv.. Er der nogle af jer der har få taget billeder til morgengaver ? Og hvordan overvandt i nervøsiteten?

Mig og fotografen har sammen udviklet et projekt som bare skal blive godt da hun vil udstille dem i butikken bagefter - og det er også super fedt MEN nogle af billederne er altså i ret frækt undertøj og i følge mig selv har jeg ikke verdens smukkeste krop - har jo født tre børn på 6 år :)

åh jeg glæder mig til det er overstået.. :)

0

Annonce ♥

Hvis det er en professionel fotograf, så kan hun sagtens guide dig, hvis du går i stå eller ikke ved hvad du skal gøre. Det er jo en del af hendes job og hvis du har haft en samtale med hende så ved hun også hvis du ikke er vant til at være model.

Håber det går godt :)

0

Hej Mrs. D

For det første træk vejert og slap helt af :-)

Hvis du har booket en professionell fotograf så skal han/hun nok guide dig igennem dagen, du har intet at være nevøs overfor.

Vi gør som regel det at vi snakker meget med personen så de føler sig trykke ved det.

Det er en grænse der skal overskrides når man står foran et kamera og specielt hvis man er let påklædt. Men husk det kommer ikke til at gør ondt på nogen måde og jeg er helt sikker på at du får nogle fantastiske billeder som du kan være stolte af at vise frem :-)

Og ang. din krop er jeg sikker på at den er smuk og din mand synes dette. Født børn eller ej, vi er alle sammen forskellige og din mand kommer til at elske de billeder. :-)

Og jeg er sikker på at når du er færdig med dine billeder vil du prøve det igen ;-)

Håber du får en rigtig dejlig dag :-)

Mvh Martin.

0

Hejsa og tusind tak for de søde ord !

Synes lige jeg ville fortælle hvordan det gik..

Vi ankom - efter at have fået lagt make-up og sat hår - til vores location som var ude i skoven ( et skønt sted ) !

Jeg skulle først stå i undertøj og havde fortalt om mine strækmærker og tykke lår :) Men hun var bare SÅ god og SÅ sød.. Efter 5 min glemte jeg at trække maven ind og se tynd ud og gik amok i billeder.. Dog var det hundekoldt !

Men det gik super godt og er SÅ glad for at jeg overvandt min stræk. Nu glæder jeg mig til at se billederne.. :) Og ikke mindst give min kære H2B dem :)

0

Annonce ♥

Hejsa og tusind tak for de søde ord !

Synes lige jeg ville fortælle hvordan det gik..

Vi ankom - efter at have fået lagt make-up og sat hår - til vores location som var ude i skoven ( et skønt sted ) !

Jeg skulle først stå i undertøj og havde fortalt om mine strækmærker og tykke lår :) Men hun var bare SÅ god og SÅ sød.. Efter 5 min glemte jeg at trække maven ind og se tynd ud og gik amok i billeder.. Dog var det hundekoldt !

Men det gik super godt og er SÅ glad for at jeg overvandt min stræk. Nu glæder jeg mig til at se billederne.. :) Og ikke mindst give min kære H2B dem :)

Super stærkt gået ... Din kommende mand bli'r uden tvivl både glad og stolt :-)

Fik selv taget dét smukkeste nude billede til min mand og det pynter nu i vores soveværelse ....

Aldrig har jeg følt mig så smuk og kan kun anbefale oplevelsen :-) Udgangspunktet var en gave til min mand, men endte med, at det ligeså meget var til mig selv :-)

Trumbs up for professionelle fotografer der kan deres kram :-)

0

Feeedt!! Og super godt gået, jeg synes, I er evigt modige alle sammen!

0