Guest fladstjerne

Bims i bolden......

6 indlæg i dette emne

- eller er I augustbrude også ved at være helt bims i bolden?

Jeg synes slet ikke, jeg kan koncentrere mig om arbejdet. Mangler en hel masse: Tale med præsten, lave kirkehæfter, bordkort, menukort, bordplan, tale til min kommende mand, få lavet kjolen færdig, ansigstbehandling, manicure, pedicure......samtidig er weekenderne besat med andre arrangementer. Og job og barn skal også passes!!!!!

Nå, skulle bare lige af med det.

Bær over med mine mange spørgsmål.

KH Fladstjerne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Fladstjerne!

Tag det helt roligt! Du er ikke den eneste for jeg kender kun alt for godt til det med ikke helt at kunne koncentrere sig om arbejde mv. Men tag det stille og rolig. Vi skal nok nå at blive færdige til dagen. Lav en liste over de ting du mangler, hvis du ikke allerede har gjort det, og planlæg så hvad du skal nå på hvilke dage. Og ser det stadig håbløst ud, så prioriter og/eller uddeleger nogle opgaver til veninder, mor eller søster - eller evt. andre. Ellers er den eneste måde jeg kan hjælpe dig på vist bare ved at se om jeg kan besvare nogle af dine spørgsmål.

Summer :denmarkflag::):(

0

Del dette indlæg

Hej Fladstjerne

Du lyder præsis som jeg har det. Jeg har så svært ved at koncentrere mig om mine arbejdsopgaver, det kræver virkelig viljestyrke at få lavet arbejsopgaverne. Men hva´jeg når det ved nok, selv om der kun er 3 uger til og jeg lige skal have en masse ting færdige på arbejdet.

Derhjemme er alt kaos, vi mangler stadig en masse ting og vi er så småt ved at acceptere at nogle af tingene bliver bare ikke lavet, sådan er det. Menuhæfte bliver det nok ikke til, det må gæsterne undvære. Vi prioritrerer at få lagt indkørsel og terasse istedet for, så gæsterne har noget at gå på når de kommer til receptionen. Og så er der lige alle taskerne der skal sys, perler på min søsters bukser, min venindes selskabsbukser og corsage, min voksne brudepiges tøj som lige skal sys, hun går først igang nu, og så skal jeg ligesom hjælpe hende med de sidste tilrettelser. Bordkort, gå til bords kort, gave til forloveren, talen til min kommende mand, risposer, indkøb til reception, oprydning.

Jo tak der er stadig masser at gøre, men jeg er helt sikker på vi nok alle skal nå det, tror det der med at lave lister som Summer skriver er en rigtig god ide - TAK for det, går igang med det samme.

Knus

Karina

0

Del dette indlæg

Hej Fladstjerne.

Neej det er ikke kun dig der er bims. Jeg er RIGTIG RIGTIG BIMS!!

Vi skal giftes den 14. Og vi mangler

tøj til min kæreste (men han siger at han har styr på det...jeg vil bare gerne se det før jeg tror det. )

Aftale menu og præcise tider med feststed.

Bordkort.

Brudebuket

De sidste (mange) indkøb til receptionen.

Etc etc.

Jeg har heller ikke haft ferie, men får heldigvis de sidste tre dage op til brylluppet fri. Så må jeg ordne det sidste der!

Jeg glæder mig rigtig rigtig meget til den store dag!!! Men er pt helt svimmel af ting som flyver rundt i mit hoved!

:denmarkflag:

majmaj

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror bare det er godt, at jeg ikke har noget at lave på mit arbejde (og at jeg sidder her helt alene), for jeg har virkelig fået lavet en masse den sidste uge. Jeg tror jeg har styr på det hele nu.

Vi var ude og bestille brudebuket i går, og det var det sidste vi manglede. Nu skal det ikke lyde som om jeg bare kan slappe af de næste 2 uger, for nej det kan jeg ikke. Selv om vi har styr på alt, så mangler vi at lave en masse.

Fik den sidste tilmelding i går, så nu kan jeg går i gang med menubogen og bordplanen. Så skal det laves sammen med risposerne. Det kunne da også godt være, at jeg snart skulle til at tænke på takkekort.

Vi kørte forbi kirken i morges, da kæresten kørte mig på arbjede (havde sovet over, og han går hjemme med en dårlig ryg), fik helt sommerfugle i maven, så jeg er ved at være nervøs, og der er længe til den 14. august.

Karina

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg/vi er faktisk næsten færdige, vi mangler kun telefon opkaldene til dem der skal lave noget til brylluppet, bare for at tjekke om de har husket det. Ellers er vi færdige. Vi har også knoklet på her på det sidste, men jer er sådan en person der gerne vil have 110% styr på det hele 1 mnd før, og det har jeg faktisk næsten.

Grunden til at vi også allerede er færdige er at vi så også lige har købt hus til overtagelse 2 uger efter brylllupsrejsen, så der har været/er en del der skal ordnes mht det, og det skal der jo også være styr på til brylluppet da der ikke er tid bagefter, der skal vi have pakket.

Knuzzer Heidi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer