Calera

DC forever in Love <3 Planlægningstråd

12 indlæg i dette emne

Velkommen til planlægnings-tråden for Calera og H2B´s bryllup den 29.62013

Ja så blev det min tur til at oprette en planlægnings-tråd :) Så nu må jeg se om jeg kan finde ud af det.

Jeg skal giftes med min eneste ene den 29.6.2013 :loveshower:

Tråden vil løbende blive opdateret ( Hvis jeg kan finde ud af det :))

OM OS

Frieriet

Så langt er vi i planlægningen:

Budget (Er ændret til 60.000 og 53 pers)

Kirke - Fundet (Er hemmelig indtil indbydelserne kommer ud)

Feststed - Booket (Festsal)

Gæsteliste - 53 bliver inviteret

Invitation - Prototype

Mad - Har bestilt, men har nu fortrudt og er i kontakt med en anden kok

Bryllupskage - Laver min mor

Fotografering - Heldags (Har booket Albrechtsen)

Kjolen og alt tilbehør - Har fundet DRØMMEN (Er prøvet og bestilt)

Smykkerne

Vielsesringene

Monogram

Forlover - H2B´s bedste ven

Brudepiger - Vores piger og vores lillesøstre

Gavekoordinator - Min mor

"Maid of honor" - Se HER hvilken betydning hun har

Toastmaster - Min svigerinde

STD kort - Afsendt

Mine tanker og følelser

Redigeret af Calera
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frieriet

Den 14.9.2012 havde vi 1års dag, og hele dagen havde vi hygget og givet hinanden gaver og rigtig gjort klar til at vi skulle ud og spise et sted hvor jeg ikke vidste.

Det blev på restaurant Parken i Esbjerg.

Vi havde aftalt at vores mobiler skulle være slukkede, og vi bare skulle nyde timerne sammen.... Under desserten tager min H2B hånden i lommen et par gange, og da jeg troede det var fordi han så gerne lige ville tjekke sin telefon sagde jeg til ham at det kunne han bare gøre... Så da han for tredje gang tager hånden i lommen tror jeg bare det er for at hive telefonen op, men det var det ikke :o Op kom en lille sort æske, og min H2B rejste sig op :a1221:

Han var SÅ nervøs, og på vej ned på knæ fik han fremstammet: "Jeg ved jo ikke hvordan jeg gør det her skat", og da han endelig sad på knæ kom det direkte "vil du gifte dig med mig?"

Jeg sagde ja, og faldt om halsen på ham og kyssede ham... Ind kom en tjener, og da hun så os spurgte hun overrasket "Frier han?" OG så kom alle tårerne :boohoo: Og græd og grinte på samme tid imens jeg fik fremstammet et ja, og så blev der ellers taget billeder :tunge:

Det hele var SÅ perfekt :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine tanker og følelser

Det her indlæg vil jeg bruge på at komme lidt ud med de tanker og følelser som jeg går rundt med i forhold til bryllupsplanlægningen...

Der vil være skøre, glade, triste, undrende, fortvivlede, lykkelige og en hel masse andre tanker skrevet ned her :rolleyes:

Jeg ELSKER at planlægge vores bryllup, og jeg kan slet ikke vente til det bliver den 29.6.2013. Der går ikke én dag hvor jeg ikke tænker planlægning (Ja næsten ikke engang én time) men jeg prøver så vidt muligt kun at snakke med min H2B om de vigtige ting der kører rundt i tankerne, for ikke at gøre ham ligeså forvirret som jeg er :griner:-

Men selvom jeg elsker planlægningen har der da allerede være gange hvor jeg har haft lyst til bare at sætte mig ned og tude :boohoo: som f eks da det HER skete, eller når jeg føler at min mor prøver at overtage det hele, og ikke hører hvad jeg siger, og får alle mine idéer til at virke dårlige.

men selvom min H2B ikke ligefrem er med i den store planlægning (det er mere sådan "Skat Jeg synes" og så siger han "Okay skat, så bliver det bare sådan") så er han utrolig god til at huske mig på at det er VORES bryllup, og VORES valg der er vigtige ligemeget om andre synes noget andet...

Jeg er meget kontrollerende (ikke overfor andre, men overfor mig selv). ALT skal være perfekt, og alt skal gennemtænkes og afprøves og passe sammen og være helt perfekt, så jeg er ved at gå til over at jeg ikke ved hvordan den bordpynt jeg har i mine tanker vil virke i praksis. Og jeg vil helst have ALT færdigt igår og ikke i morgen. Men jeg prøver at holde mig nede på jorden, og ikke vise hvor stresset jeg egentlig er, for jeg ved godt at det er irrationelt og at jeg sagtens kan vente med tingene... DER ER JO OVER 7 MÅNEDER ENDNU :(

Men alt i alt ELSKER jeg denne tid og jeg føler mig som verdens heldigste og lykkeligste pige over at have fundet min eneste ene ()()

Og så lige et tak til jer herinde også, uden jer havde jeg været HELT lost :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super smukke ringe! Flotte STD kort!

Kender godt alle de frustrationer om at få det hele planlagt og få det til at hænge sammen og alle de ideer om hvordan man gerne vil have det. Selvom der endnu er lang tid til .... Det kan altsammen blive rigtig stressende til tider, men så er det vigtig lige at stoppe op og huske at nyde det hele. Nogle gange husker jeg også at sige til mig selv at det egentlig kan være lige meget hvilken farve dugene er eller hvornår bryllupskagen serveres. Det skal nok blive en fantastisk dag uanset hvad - fordi jeg skal giftes med manden mit liv! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer