jegskalnogeti2013

giv mig jeres ærlige mening :0)

15 posts in this topic

jeg mangler at tabe mig omkring 5 kilo efter en fornylig fødsel og der er godt et år til bryllup
men hvis jeg ser ud som nu hvad syntes i så om kjolen og dens form på mig?

jeg bære ikke sko, og har ikke underskørt på og ved ikke om jeg skal have det??

med venlige hilsner den hemmelige brud

Edited by jegskalnogeti2013
0

Annonce ♥

måske jeg skulle dele grunden min til at spøger om jeres mening, jeg har ført i den er fiiin den sidder så godt, jeg er helt vild med den men ikke med mig selv og har brug for en ærlig mening som kan frigøre mine tanker og min usikkerhed omkring kjolen. lov mig at være ærlig selvom det ikke altid er det en brud ønsker sig ;)

1

Jeg synes den er smuk som den er, den giver dig en flot siluet, og jeg kan ikke se de ekstra 5 kg. Men jeg ville nok overveje om kjolen skal være helt så nedringet til et bryllup, men det er bare min personlige mening

0

Nu kan det godt være jeg går lidt tæt på - men ammer du? Grunden til at jeg spørger er, at der er meget kavalergang. Jeg havde pænt meget kavalergang da jeg blev gift, måske en smule for meget efter min personlige smag og det er derfor noget jeg er meget opmærksom på selv, nu her anden gang jeg skal finde en kjole. Dette er ikke ment som en kritik, det er bare at hvis du stadig ammer, er det ikke sikkert barmen er helt så fyldig om et år - taler af erfaring :rolleyes:

Jeg ville nok vælge at have et skørt under, tror det bille give det sidste til kjolen, som iøvrigt er rigtig fin :)

0

Annonce ♥

Tak, ja de 5 kilo er jo ens egen idé om ønske af vægt og udsende ;0) tak for de søde ord. Jeg bliver på ingen måde skuffet over jeres svar jeg ville ikke bede om jeres ærlige ord uden at forberede mig ;) jeg er 110% enige med barmen og ja jeg ammer det ses også på de tydelige blodåre . Jeg tænker også tanken men underskørt men skal der være et lille eller stort skørt ?

0

Jeg ville nok vælge at tage et lille underskørt på. Du ser brand hamrende godt ud i den kjole, men jeg tror at et skørt vil hjælpe rigtig meget mht din selvfølelse, når du kigger i spejlet :)

0

den sidder absolut perfekt på dig som du ser ud på billedet :)

mht skørt er det vel smag og behag

0

Jeg synes du ser helt perfekt ud i den kjole, min første tanke var dog også om du mon ammede. Et lille skørt ville jeg vælge. Havde de ikke nogle skørter du kunne prøve med kjolen?

0

Annonce ♥

Ej hvor er den flot til dig!!! Men jeg tror godt jeg kan se hvad det er du ikke er helt tilfreds med... din mave? Den eneste grund til at jeg gætter er at jeg selv har det sådan lidt med maven... men det er langt fra noget man kan se, medmindre man blir bedt om "at kigge efter" ...

Du skal huske der er et helt år til, så skindet når at trække sig lidt sammen igen.. lige som ved vægttab... og ellers er der den fantastiske trylle-trusse.. hehe... :wink:

Men når alt kommer til alt, så sidder den drøn-godt på dig... og af en "nybagt" mor har du en rigtig flot figur... :thumbsupsmileyanim:

Hvis du ikke havde skrevet det, havde jeg aldrig gættet på du lige har haft en bebs i maven... :happy:

Edited by crazy-chich
0

Jeg er slet ikke enige i de andre, kan jeg se....

Jeg synes du får en anderøv i den, og det er måske ikke så yndigt.. Men det kunne godt være at et stort skørt ville ændre det - i hvert fald hvis du er vild med kjolen :)

0

Tror det med "anderøven" er en smagssag... hvis bare jeg kunne bære sådan en kjole hvor man kunne se den flotte kurve røven gir.. :rolleyes:

Men det er nok bare fordi jeg har en "booty like a black girl" (rund røv)..

0

Jeg synes, den er så fin til dig! Du har da en super flot figur, jeg kan i hvert fald ikke se, at du bør tabe dig :)

0

Annonce ♥

Jeg synes kjolen er super flot bagfra, men du har altså en sjov holdning fra siden, forsøger du at rette dig op uden det helt lykkedes?

Jeg tror et skørt ville gøre underværker, jeg synes ikke den sidder skide godt på dig udover bagfra hvor kjolen er spredt ud :)

0

Jeg synes at det er en rigtig flot kjole - og jeg synes du bærer den FLOT :a1221: ... måske skal den rettes lidt til om et år?!!... tænker at din krop når at ændre sig, specielt hvis du gerne vil tabe 5 kg og derfor "ommøblerer" ved hjælp af motion :)

Jeg synes også at din kavalergang ser vildt godt ud - men det er nok også fordi jeg ikke selv kan "præstere" sådan én - og helt sikkert ville flashe den hvis jeg kunne :rolleyes: selvfølgelig skal det ikke blive vulgært, men det synes jeg bestemt heller ikke at det er...

0

Tak for jeres svar, jeg ved ikke helt hvordan en anderøv ser ud, men syntes den sidder lidt sjovt bagpå det er derfor jeg tænker om et skørt ville gøre noget for min figur :0)

0