Jannie laugesen

Strand bryllup

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi skal selv have strandbryllup, dog i Holland. Men vi holder festen paa en af de beachclubs der ligger paa stranden, og de tilboed at soerge for telt mm.

Vi har dog valgt, at goere brug af deres terasse i stedet.

Findes der maaske noget lign. ved vesterhavet? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fandt lige nogle små søde fyrfadsstager til strandtema.

http://www.ebay.co.uk/itm/Pack-6-Sailboat-Wedding-Candle-Favours-Table-Accessories-/181029324005?pt=UK_Home_Garden_Celebrations_Occasions_ET&hash=item2a263044e5

De har faktisk mange søde ting til bryllup.

post-43541-0-77629600-1375299628_thumb.j

Redigeret af snuske
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har tænkt os at blive viet på stranden på Sjællands odde. Min kærestes mor har et lille Landsted tæt på stranden så vi tænker at vi bagefter kan have festen i hendes lade. Men er dog i tvivl om hvilke farver der skal være. Men det skal køre i vintage stilen tænker jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blæst og baggrundsstøj fra blæst og bølger kan muligvis være en ulempe, hvis man ikke er til sådan noget. Gæsterne skal nok ikke stå for langt væk fra begivenhederne, hvis de skal høre noget. Personligt elsker jeg det fuldstændig ustyrlige Vesterhav og man får næppe en smukkere kulisse end Vesterhavet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger lige med, for vi vil gerne vies ved Rubjerg knude, men ved ikke om vi kan finde en præst, som vil forestå vielsen... Ellers har vi tænkt os at spørge en feltpræst fra min kærestes arbejde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer