Jannie laugesen

Strand bryllup

9 posts in this topic

Vi har en drøm om og bli viet ved stranden ved vesterhavet og efterfølgende holde festen i telt i skønne omgivelser hvor strand temaet kan fortsætte men har svært ved og finde lokation til dette ? Nogen der har ideer eller erfaring fra eget bryllup?

0

Annonce ♥

Vi skal selv have strandbryllup, dog i Holland. Men vi holder festen paa en af de beachclubs der ligger paa stranden, og de tilboed at soerge for telt mm.

Vi har dog valgt, at goere brug af deres terasse i stedet.

Findes der maaske noget lign. ved vesterhavet? :)

0

Hejsa.

Hvad med at holde festen på et badehotel? Det er da i fin tråd med strandtemaet :)

Så er der også overnatningsmuligheder for gæsterne...

0

Fandt lige nogle små søde fyrfadsstager til strandtema.

http://www.ebay.co.uk/itm/Pack-6-Sailboat-Wedding-Candle-Favours-Table-Accessories-/181029324005?pt=UK_Home_Garden_Celebrations_Occasions_ET&hash=item2a263044e5

De har faktisk mange søde ting til bryllup.

post-43541-0-77629600-1375299628_thumb.j

Edited by snuske
0

Annonce ♥

Vi havde nøjagtig samme tanke, hvorfor vi valgte Helenekilde badehotel, dog ikke Jylland, hvor vi også gerne ville ha været...

0

Klitrosen i Slettestrand ligger tæt på Vesterhavet og de hjælper gerne med at arrangere vielsen på stranden

0

Vi har tænkt os at blive viet på stranden på Sjællands odde. Min kærestes mor har et lille Landsted tæt på stranden så vi tænker at vi bagefter kan have festen i hendes lade. Men er dog i tvivl om hvilke farver der skal være. Men det skal køre i vintage stilen tænker jeg.

0

Blæst og baggrundsstøj fra blæst og bølger kan muligvis være en ulempe, hvis man ikke er til sådan noget. Gæsterne skal nok ikke stå for langt væk fra begivenhederne, hvis de skal høre noget. Personligt elsker jeg det fuldstændig ustyrlige Vesterhav og man får næppe en smukkere kulisse end Vesterhavet :)

0

Annonce ♥

Jeg følger lige med, for vi vil gerne vies ved Rubjerg knude, men ved ikke om vi kan finde en præst, som vil forestå vielsen... Ellers har vi tænkt os at spørge en feltpræst fra min kærestes arbejde.

0