Guest Linda 14. Juni

Brudepige-kjoler

7 indlæg i dette emne

Jeg ved at det er en smule utraditionelt i danmark, men jeg skal altså have 3 brudepiger.

Nu spekulerer jeg på om deres kjoler skal være ens? Både farve og snit.

Det er 3 meget forskellige piger, og tror ikek man kan finde en kjole de alle ville kunne bære.

Nogen der har brugt brudepiger?? Hvad gjorde i???

Knus fra Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Linda

Jeg skal have voksenbrudepige - godt nok kun een, men hvad med at du fandt een farve og de så hver især fik et snit der er godt til den enkelte? Vi har købt min brudepiges kjole i Lilly og der er der flere modeller toppe og nederdele der kan krydses på forskellige måder...

Mvh

Malene

0

Del dette indlæg

Hej igen...

Det var også princippet i mixeriet... men faktisk har Magasin (i hvertfald på Kgs. Nytorv) en "ung" kjoleafdeling, hvor kjolerne er rimelige i pris og der er også mulighed for at mixe. Jeg kan desærre ikke huske mærket, men det er vist på 2. sal henne i hjørnet før frisøren.

Mvh

Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu havde jeg kun en brudepige - og hun var 10, så hun havde en hvid kjole på.

Men hvad med at vælge en farve og så lade det være op til den enkelte person hvordan designet skal være? Jeg synes tit man ser fra bl.a Ameriksanske bryllupper, at brudepigernes kjoler kun er ens i farven og så er forskellige i designet så de faktisk passer til den enkelte der har den på.

0

Del dette indlæg

Hej Linda!

Jeg er jo ( som næsten alle andre her ) i den glædelige situation at jeg skal giftes nemlig i maj. Min kommende mand har 3 niecer som skal være brudepiger for os og eftersom det er 3 meget forskellige piger og de også senere hen skal kunne bruge og have lyst til at bruge kjolerne igen har jeg tænkt mig at de hver især får en anden farve. Det kunne så f.eks. være rød, blå og grøn eller lilla, lyserød og hvid... ja alt efter hvad de selv kan lige. Og selvfølgelig har jeg lige fået mødrene til at snakke sammen så farverne passer sammen. For min skyld behøver de ikke have små brudepigekjoler på som jo ikke er billige, hovedsagen er at de er der.

Kærlig hilsen Anja

0

Del dette indlæg

Hej Linda!

Vi skal giftes til juni og vores to niecer og min mands lillesøster skal være vores brudepiger. De er henholdsvis 3-6 og 15 år. Jeg har tænkt mig at finde noget lyserødt stof, satin e.lign. de alle kan få syet en kjole af. Kjolerne kommer så til at passe til den enkelte og den store pige kan få noget mere voksent og alligevel matche. Jeg får dem syet. håber du finder på noget

VH: juni-bruden

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer