Bloch81

Bryllupsfest ved Silkeborg - hvor?

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ved at SMK (silkeborg motorbåd klub) har et festlokale i indelukket i silkeborg, men det kræver jo nok at man er medlem... men det skulle være et rigtig fint lokale og jeg har før set en brud stå udenfor :wink:

Og så er der også Ålekroen som ligger helt ned til vandet (åløbet) mellem Borresø og Juelsø...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Restaurant A1 skulle være et godt sted at holde bryllup. Så vidt jeg husker var der en bruger herinde der holdt det der. Det er ved havnen...

Der skal vi holde bryllup. Jeg ved ikke om det er sådan romantisk/hygge-hyggeligt. Det er nok lidt mere "smart" i det. Vi synes det er superfedt, og mere "råt" ( smart og råt er bare i mangel af bedre ord), og bare meget mere os end et romantisk kro-bryllup. Men udsigten er altså fantastisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer