Victorias secret

Ring eller tylskørt?

41 indlæg i dette emne

Jeg har vist spurgt ind til det før, men tager den lige op igen.

Hvad er i mest til, ring eller tylskørt, og hvorfor?

Jeg tror selv at jeg mest er til tylskørt, ene og alene fordi kjolen vist nok så ikke popper op når man sidder ned. Jeg syntes det ser rædselsfuldt ud, når man sidder ned, og alle kan se det halve af benene + kjolen fylder noget mere. Men jeg ved ikke om det er et godt nok skørt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg kommer an på hvad slags ringskørt du køber! Jeg prøvede et i Nikolai for nyligt, og det poppede ikke. Synes tyl bliver uudholdeligt varmt - kjolen i sig selv bliver nok varm i august - så det bliver formentlig et ringskørt, både for udseende og den ekstra ventilations skyld.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde stor kjole og ringskørt... Jeg synes altså ikke det så dumt ud. For at få samme effekt med et tylskørt, skulle der var mange, mange lag. Det ville blive tungt og meget varmt. Der er en video i min beretning, hvor jeg sætter mig ned, som du kan se svipper kjolen altså ikke op

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aha, ja det kan jeg så godt se med tyllen. Og i juni risikere vi jo det bliver 28 grader varmt.. Jeg har prøvet med ringskørt i alle de butikker jeg har været i (pånær lilly) og på alle kjoler bukkede kjolen op når man sad.

Hvad er hemmeligheden så til at det ikke gør det? Og der er forskel på ringskørter?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aha, ja det kan jeg så godt se med tyllen. Og i juni risikere vi jo det bliver 28 grader varmt.. Jeg har prøvet med ringskørt i alle de butikker jeg har været i (pånær lilly) og på alle kjoler bukkede kjolen op når man sad.

Hvad er hemmeligheden så til at det ikke gør det? Og der er forskel på ringskørter?

Jeg tror en del af hemmeligheden ligger i hvor tung selve kjolen er... Og så må der jo også være forskel på hvor blød ringen er... Jeg har også prøvet et par med ring-skørt, og der faldt kjolen ganske fint uden man kunne se fødderne...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har kjole med dropwaist og skal have ringskørt m 3 ringe. Jeg har prøvet at sidde i kjolen og det så ikke mærkeligt ud med opadvippende kjole. Jeg ville egt. gerne have tylunderskørt (der er noget særligt ved alt det tyl) . Men jeg blev frarådet det i butikken. De siger det kan blive meget varmt. Og jeg kan godt selv se det ikke gav så meget fylde som et ringskørt.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Askepot og Duedahl i Horsens. Men jeg tror nu det er ret standard eet. Uden jeg ved det altså? Jeg har ikke fået det hjem endnu. Men jeg prøvede kjoler MANGE steder, og de fleste af dem var store prinsessekjoler med ringskørter og de virker på en eller måde ret ens. Det bedste jeg prøvede var nok Luccas, til en dropwaist kjole altså, fordi der var sådan en spandex top. Men til gengæld var det altså ikke lige så stort og gav en lige så fyldig kjole.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da ellers også prøvet i Askepot og Valentino, og også et ringskørt?

Er din kjole en tylkjole? Fordi i hvert fald et enkelt af stederne sagde at en tylkjole fyldte nok i sig selv til at de ikke anbefalede et ringskørt under. (det var så ikke dem i Tønder der sagde det)

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer