sommer09

Skal giftes med min egen Sommer.. Nu som fru Sommer

532 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Milepæl

:loveshower:

I dag er der "kun" 400 dage tilbage.. tiden går ligepludselig stræk.. :a1221:

Jeg er lige startet på skolen igen i mandags efter en 3 mdr praktik i en vuggestue, så nu har jeg også, lige nu, lidt mere overskud, inden jeg skal til at skrive førsteårs prøve.. puha :td:

0

Del dette indlæg

ARGHHHHH

Er virkelig ved at blive godt og grundigt tosset på mig .

Jeg sidder og google og google for at finde vores feststed og kan bare intet finde :pokey:

Vi troede vi havde fundet et emne i lokale i den boligforening vi bor i, og vi var oppe og kigge og wow det er flot, men, for der er et stort MEN det ligger bare et forkert sted i forhold til hvad vi godt kunne tænke os.. hvorfor skal vi også være så kræsen altså :tunge:

Har kigget rigtig meget på de forslag der er kommet, men H2B er ikke helt nem at overtale til nogen af stederne lige pt, men må forsøge igen her senere når han er i godt humør :) hæhæ

Redigeret af sommer09
0

Del dette indlæg

hæhæ også lige midt i alt min søgning hvad finder jeg så ud af at d. 8 juni er det pinse dag :) og hvert anden år ( de lige år) holder H2B familie pinselejere.. ups ups ups.. nu er det godt nok hans morfarssøkende og deres familie der angere noget, så nu må vi saste lidt på at hans forældre regere okay på at det bliver den weekend, og ikke med mindre hans morfar.. hmmm gider bare ikke til at skulle finde en anden dato, og nu er fotografen også bookede ej, vi holder sgu ved bestemmer jeg lige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Havde virkelig bare en rigtig dårlig da med H2B igår..

Havde printede kortet ud så han kunne se det i rigtig ( da han ikke kan forholde sig til det når det er på computeren). Han kiggede bare og sagde intet til det..

Det irriteret mig rigtig meget at han ikke kunne sige noget til det, da jeg ikke må snakke med andre end jer skønne B2B herinde også ham om det, og derfor ikke kan komme af med alt min glæde ang det kommende bryllup andet end her, da han ellers synes jeg snakker for meget om det ( spørg om hans mening i forhold til feststedet :) ).

Nå men har så igen i dag været lettere irriteret over at han ikke bare kunne sige noget godt om det jeg havde lavet, og vi har fået snakket ud om det, har nu også fået lov til at må fortælle min mor og bedste veninde om det :cheerleader3: , men hans forældre må intet vide endnu, da han er bange for at der så ikke vil blive snakket om andet,, tsk tsk, synes nu det er lidt synd for hans mor at hun intet må vide endnu, men det må han selvom. :pokey:

Jeg kunne da måske være ligeglad, men som nævnt tidligere har vi fundet ud af vores bryllup kommer til at ligge i pinsen næste år, og næste år holder hans side af familien noget pinselejre, og det var derfor jeg havde lavet STD kortene så de vidste det i god tid..

Men alt er godt igen og vi kigger tiden an når vi nu her om under 3 uger kun har 1 år tilbage, om vi skal sende dem ud eller ej

Håber det er til at forstå, og at i kan klare lidt gylle herfra...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender alt for godt det med manglende interesse fra H2B. Har jeg også kæmpet lidt med, men heldigvis har vi ikke skulle holde det skjult, så jeg har kunne få afløb for alle mine idéer :D.

Synes det er en sød og enkel STD. Enig i det med at navnene næsten skulle være ligesom i monogrammet :). Ved ikke om man burde skrive noget med 'mere information følger'?

Synes det lyder som en god idé med STD, specielt når hans familie plejer at arrangere noget i den periode. Håber du får ham overtalt ;) . Ville da være ærgerligt med afbud pga det :(

0

Del dette indlæg

Også det der irritere mig mest at jeg ikke har kunne snakke med andre om det..hmmmm.. Men nu må vi se. Er ved at rette så navne står omvendt, og kunne godt være det var en god ide:) han siger godt nok at når det nu er et bryllup hos os vil de vælge det frem for det andet men stadig.. Bridzilla mig nej da :)

0

Del dette indlæg

Øv da, men kender godt det med den manglende interesse. Jeg har også kun fortalt min mor og et par enkelte veninder om vores velsignelse. At del sine planer og glæde sig sammen er jo det halve af oplevelsen.

Håber han åbner mere op når han har vendet sig til tanken.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvor er det dejligt at der findes jer skønne kvinder herinde som er forstående:) har også fået ud af ham hvorfor han ikke vil have sine forældre får det af vide endnu og det er fordi han er bange for at blive presset at vi skal snakke om det hele tiden.. Hmm altså nu har jeg tre ældre søskende som alle er gift og da de planlage var det sjældent vi snakkede om det.. Snakker i tit om det når i er sammen med dem der ved det?

0

Del dette indlæg

Synes faktisk slet ikke det er så slemt. (: . Det kommer oftere op jo tættere på det kommer. Men tror også det er fordi det fylder så meget hos mig lige nu - tænker stort set på det hele tiden...

Folk spørger da i ny og næ, men ellers 'bestemmer' vi egentlig selv hvor meget det fylder i samtaler (:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

min H2B er heller ikke specielt interesseret i planlægningen. Når jeg viser ham noget så siger han bare: fint fint. Sådan har det altid været. Også til barnedåben, jeg planlægger han dukker op og underholder gæsterne. Så kan jeg få lidt assistance når det hele kokser eller når jeg bliver hysterisk:D

0

Del dette indlæg

Lige en lille update om hvordan det går i vores lille hjem :)

H2B og jeg havde jo fået lavet en aftale om at jeg måtte fortælle min veninde og min mor og vores hemmelige planer næste år,som jeg så har fået gjort og det er nu meget dejligt ikke at skulle holde det hemmeligt for alle, og kan kun sige min mor blev rigtig glad :)

men hans forældre må stadig ikke få noget af vide hmm synes jeg er rigtig synd at de skal vente med at have det af vide, men ja ja må nok heller stoppe..

I forhold til STD har jeg fået snakket lidt mere med ham efter jeg havde lavet en udkast for hvordan den skal se ud, og han virkede meget mere positiv :loveshower:

Skal til at skrive 1 års prøve i næste uge, som skal afleveres d. 17 juni = ikke meget tid til planlægning :shooter: og derefter er der praktikforberedese resten af juni mdr.. men men men så er det også sommerferie i juli :bunny_4:

Også for lige at komme ud på et helt andet spor så glæder jeg mig MEGA meget til på fredag hvor vi tager til horsens for at høre mads langer og rasmus seebach host gratis host.. ( godt h2b fætter spiller på keyboard for seebach )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer