sommer09

Skal giftes med min egen Sommer.. Nu som fru Sommer

532 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Milepæl

Puha stop lige tiden.. Skal i gang med at skrive opgave her sidst i april og de første uger i maj.. Arghhhhh. Nå men noget andet er.

Der er kun 2 mdr igen jaaaaaaa.

Jeg er i dag begyndt på fit på 100 dage som så bare bliver 60 :) lige for at smide de sidste kilo. Det er godt nok en omvending for mig som ikke plejer at spise morgenmad skal til at spise kød om morgen.. Puhaaa

0

Del dette indlæg

Milepæl

Puha stop lige tiden.. Skal i gang med at skrive opgave her sidst i april og de første uger i maj.. Arghhhhh. Nå men noget andet er.

Der er kun 2 mdr igen jaaaaaaa.

Jeg er i dag begyndt på fit på 100 dage som så bare bliver 60 :) lige for at smide de sidste kilo. Det er godt nok en omvending for mig som ikke plejer at spise morgenmad skal til at spise kød om morgen.. Puhaaa

TILLYKKE MED MILEPÆLEN :… :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower: Det er SÅ dejligt … :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er jeg dårlig til at opdatere min tråd. Men nu er det ferie så kan det være jeg lige kan finde tid. Men kan lige fortælle noget jeg er rigtig glad for ☺️ Har tabt mig 2,3 kg på en uge og 23 cm på 5 forskellige steder på kroppen.. Jaaaa

0

Del dette indlæg

Hvor er jeg dårlig til at opdatere min tråd. Men nu er det ferie så kan det være jeg lige kan finde tid. Men kan lige fortælle noget jeg er rigtig glad for ☺️ Har tabt mig 2,3 kg på en uge og 23 cm på 5 forskellige steder på kroppen.. Jaaaa

Stort tillykke med vægttabet, så sejt gået!!! :cheerleader3:

Jeg skal også bare igang nu, så jeg kan nu ned på den ønskede vægt inden oktober.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med vægttabet, så sejt gået!!! :cheerleader3:

Jeg skal også bare igang nu, så jeg kan nu ned på den ønskede vægt inden oktober.

Er også bare glad, men må lige prøve min kjole går ikke jeg taber mig for meget

0

Del dette indlæg

tid til up date :tunge:

Jeg købte for noget tid siden de samme sko som mms8777, men har aldrig fået sat billede ind af dem så her kommer de. De er super dejlige at have på at er glad for at finde nogen som jeg synes var pæne og sidste men ikke mindst flad :wink:

post-52025-0-51013700-1397843012_thumb.j

post-52025-0-70658000-1397843022_thumb.j

Redigeret af sommer09
0

Del dette indlæg

Maden

Min søster kender en kogekone som rigtig gerne vil lave mad til vores bryllup til en kuvertpris 250 for forret og hovedret.

Menuen kommer her:

Forret:

Tallerken anrettet- urtetimbale med ovnbagt laks, røget laks( fra Kolding røgeri) med kørvelcreme, grillede grønne asparges og babyspinat, dertil hjemmebagt brød og smør

Hovedret:

Buffet

Helstegt oksefilet med hvidløg, citron og timian, Grillet kyllingebryst med estragon og grov sennep, Kalve culotte

Krydrede petit kartofler, marinede kolde kartoffelsalat, 2 slags tomatsalat, en med rødløg mozzarella og oliven, en med feta, Broccolisalat med sød dressing, bacon, rosin og solsikkekerner, Grøn sommersalat med melon og druer, hertil dressing med friske krydderurter og lime. Tzatziki, skysauce samt hjemmebagt brød og smør.

Grunden til de to forskellige tomatsalater er at når vi herhjemme lave det, er der en halvdel med mozzarella til min h2b og feta i min side og ingen af skal snydes den dag. Og så er vi store tilhængere af Tzatziki så selvfølelig skal vi have det også.

Vores kogekone har personale med som er hendes søster, ved ikke om der kommer en mere og der skal vi regne med at skulle betale for ca. 20 time med en timeløn på 185.

Vi havde regnet med at skulle af med 16000 men som det ser ud nu kommer vi kun af med 13700, så vi er rigtig glade.

Vi skal have bryllupskage til dessert som skrevet tidligere, men den har min kære mor sagt hun rigtig gerne vil betale så der sparede vi ca. 1000 kr. der :cheerleader3:

Redigeret af sommer09
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tidligere lagt et billede af vores bogstaver, men jeg var ikke tilfreds og har derfor malet dem om. Lige nu ligger de og tørre og skal lige have rette lidt på dem så billede kommer i morgen :)

0

Del dette indlæg

Brudepigekjoler

har fundet de smukkeste brudepigekjoler til mine niecer, på 4 og 7 hvis jeg skal sige det selv og til 700 kr. for begge vil jeg ikke klage. :7himmel:

Min kusine på 21 skal være maid og honor, og har lige skrevet til mig i dag at hun nu har bestilt sin kjole. Hun betaler, men regner med at købe en lille gave til hende skal bare finde ud af hvad.. hmm nogen som kan hjælpe :help:

post-52025-0-86729900-1397845562_thumb.j

post-52025-0-55425100-1397845572_thumb.j

0

Del dette indlæg

Kjolen.

Prøvede min kjole i mandags da jeg har tabt mig og skulle lige se hvor meget mere jeg kunne tabe mig, men hmm har tabt mig så meget nu at hvis jeg taber mig mere så skal den syes ind. Men er blevet enig mig selv om hvis det er det der skal til så må jeg gøre det :) hvis den kan.. må jeg hellere finde ud af hvad tror i?

overvejer nu at købe en stropløs bh, men hvilken:/

Billede kommer op i et døgns tid

Første billede er fra oktober

Billede slettet

Redigeret af sommer09
0

Del dette indlæg

Møde med præsten.

Vi har også haft et møde med vores præst. En dejlig frisk ung præst på alder med min h2b 32 år :tunge:

I kan evt. se hvor ung han så ser ud på hartekirke.dk

Vi fik en rigtig god snak og valgte 3 samler:

- du som har tændt millioner af stjerner ( min h2bs onkel har skrevet melodien og vi var begge enige om at den skulle vi bare have med)

- i blev skabt som mand og kvinde ( h2b kendte den ikke så der sad vores præst og sang mit i vores stue :oops:)

- i al sin glans nu stråler solen.

Han kunne mærke at vi var frisk på at joke lidt så tror det bliver en rigtig vielse.

Men nu må jeg spørge er der nogen af jer der fik lektier for? Det gjorde vi. Vi skulle læse det hæfte igennem

post-52025-0-97016100-1397846975_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Drikkevarer..

Vi har fået købt hvidvin også Black Tower 6 fl. for 120 kr. En rigtig god vin som er lige vores smag.

Vi har også fået købt 2 liter grøn gajol og 1 liter gul. Også købte vi også lige 2 liter Baileys, min mor ynglings :tunge:

Vi mangler dog stadig sodavand, velkomstdrink, dessertvin, cider og øl som h2b gerne vil have som anlæg.

0

Del dette indlæg

Vi har fået kigget lidt på hvad vi vil gøre med bordpynt.

Der er købt hvid duge fra dunicel, servietter også fra dunicel i hvid, bordløber sizoweb i sort, klare diamenter og silke rosenblade i hvide. Vi har vaser som jeg købte herinde og spejlfade hvor der skal lys på.

Vi har prøvet at sætte blomster i en af vaserne, hvor vi havde lagt grå sten i.

i skal selvfølelig ikke snydes for et billede af det.

Vi regner med selv at lave det om fredagen, men skal lige have fundet ud af hvad det skal være for nogen blomster

post-52025-0-10226200-1397848014_thumb.j

post-52025-0-52127800-1397848022_thumb.j

0

Del dette indlæg

Så har vi også bestilt gæstebog, som kom i onsdag hvor vi ikke var hjemme, så nej hvor har de to dage her bare være laaaange.

Glæder mig til at kunne hente pakken i morgen. Der er også noget andet i pakken men får i at se når jeg har hentet pakken

post-52025-0-35137600-1397848244_thumb.j

Redigeret af sommer09
0

Del dette indlæg

Har lavet et lommetørklæde til min mor. Er rimelig glad for resultatet.

Er også begyndt på at lave nogen bokseshorts til min h2b men ved ikke lige hvad jeg skal skrive bagpå. Er i tvivl om jeg bare skal skrive fru Sommer eller om jeg skal have hele vores mellemnavn med.

post-52025-0-39298200-1397848471_thumb.j

0

Del dette indlæg

:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:

Vi havde jo søgt om navneændring til mig, så jeg kom til at hedde det samme som min h2b, men så var vi til påskefrokost ved mine svigerforældre, og der kom vil til at snakke om det og svigermor spurgte om vi havde tænkt på at tilføje et mellemnavn mere som hans lillebror har. Lige en hurtigt forklaring min svigermor havde 2 efternavne, og da de fik børn valgt de at man h2b fik den ene og hans lillebror det andet.

Men hvad gør vi så nu. vi har fået ægteskabserklæring.

jeg har planer om at ringe til kommunen på tirsdag, men det kunne være at der var nogen af jer som vidste noget??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer