Sisseldam

Hjælp.. Valg af brudebutikker i KBH (er fra Bornholm)

17 indlæg i dette emne

Hej piger.

Så blev det ENDELIG min tur til at kunne sige - JEG SKAL GIFTES. Datoen er sat til d. 07.09.2013, og jeg tænker snart på at skulle drage til KBH for at se på brudekjoler.

Da jeg er fra Bornholm og gerne skal have min svigermor, mor (fra Norge), og min veninde som er fra KBH med, vil jeg gerne havde lagt en god plan for hvilke butikker vi skal besøge, da vi gerne skal kunne nå hjem samme sag.

Probemet er dog at jeg har et budget på max 10.000 kr. og at det ikke er ret mange butikker som reklamere med hvad deres brudekjoler koster. De butikker som har fanget min opmærksomhed (via nettet) er f.eks. House of Brides, bride fashion mm. men aner ikke hvad deres kjoler koster og om de er værd af besøge.

Har derfor brug for hjælp til hvilke butikker jeg burde besøge, hvor prisklassen ihvertfald ligger under 10.000 kr. Og hvis der er nogen der ved, hvad deres prisklasse er i House of Brides, er, må i meget gerne sige til.

På forhånd mange tak!!! :)

- Sissel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke hjælpe dig en hel masse for jeg har kun prøvet i een, Cph Bridal. Den var såmænd ok. Jeg prøvede dog mest der fordi jeg var ude efter at prøve en bestemt kjole (som de så alligevel ikke havde i min størrelse :angry: ).

Men jeg blev bare lige så glad for at finde en anden der skal giftes på Bornholm, og så på samme dato. Vi skal giftes i Svaneke Kirke fordi jeg kommer fra Svaneke.

Så jeg glæder mig til forhåbentlig at kunne læse lidt om din planlægning.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Hejsa Sissel.

Jeg skriver lige en sød lille hilsen til dig. Jeg vil stærkt ANBEFALDE at du tager,ind forbi House of Brides indene i KBH. Karina hun er virkelig bare så sød.

Hende har jeg,snakket så meget med i telefonen søde Sissel. Men hvad deres kjoler koster ved jeg ikke.

Men søde Sissel du skal,huske at ringe der over og bestille en tid.

Glæder mig snareste til at høre fra dig søde Sissel.

De Kærligste Hilsner Fra.

Naja.

0

Del dette indlæg

Jeg vil klart anbefale hob i tåstrup frem for i indre kbh. Der er meget bedre service i tåstrup. Bride fashion i virum har ligeledes rigtig god service, i g ekspedienten var god til at hjælpe. Nicolai har nogle udemærkede kjoler - mange af de samme mærker som andre. Men service niveauet er virkelig dårligt. Jeg havde Puk som ekspedient i deres prøverum for enden af midtergangen, og jeg måtte faktisk stå og hoppe frem og tilbage for ikke at stå bar foran alle de andre kunder i forretningen. Dog var hob i kbh dårligere. Karina lyttede overhovedet ikke til mine eller mine veninders ønsker. Hun havde en anden brud hun ekspederede samtidig med mig og hun talte i telefon flere gange. Casa Lezar har været rigtig gode. God service, god lytning til mine ønsker. De havde 1-2 ekspedienter pr. Kunde. Dem vil jeg helt klart anbefale. - og de starter udsalg på mandag, så der er helt sikkert noget uder 10 :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan også kun anbefale house of brides i Tåstrup, der har jeg købt min maggie kjole:) den kostede 11000kr. Det er svært at sige en bestemt pris på kjolerne, kommer an på mærke, stof, osv. Men du kan jo starte med at fremlægge dit budget på kjolen, og dine ønsker for hvilken slags kjole du har i tankerne. Der er jo også kjoler som er sat ned i pris, hvis det evt er en ældre model. Men tror slet ik det bliver noget problem at finde en kjole til maks 10000:-)

God kjole jagt:-)

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres tilbagemeldinger:) Ingen tvivl om at jeg vil tage et smut forbi HouseOfBrides:) - men overvejer nu at tage fordi dem i Tåstrup da jeg fornemmer at service niveauet er lidt bedre der. Har kigget på deres hjemmeside, og de har simpelthen sådan nogle skønne kjoler. :)))

Skal nok huske at bestille tid, men tror først jeg tager til Kbh sidst i April først i Maj da jeg desværre skal opereres i min fod her i feb, måned, og derfor lige skal have mulighed for at blive mobil igen, + kunne komme ned i ordenlige sko igen.

nogle der har erfaringer med, om de også har lidt udsalg i April-Maj måned?? :D

Josephine --> Jeg tænkte nok at dato, 07.09.13, skulle være en populær dato, og synes kun det er skønt at møde en Bornholmer som skal giftes selv samme dag :) Vi skal vies i Aakirke i Aakirkeby, men hvor vi skal holde festen osv. er ikke 100 aktuelt endnu...så føler jeg har lidt travlt. Har du fundet kjole osv. endnu??

0

Del dette indlæg

Jeg vil klart anbefale hob i tåstrup frem for i indre kbh. Der er meget bedre service i tåstrup. Bride fashion i virum har ligeledes rigtig god service, i g ekspedienten var god til at hjælpe. Nicolai har nogle udemærkede kjoler - mange af de samme mærker som andre. Men service niveauet er virkelig dårligt. Jeg havde Puk som ekspedient i deres prøverum for enden af midtergangen, og jeg måtte faktisk stå og hoppe frem og tilbage for ikke at stå bar foran alle de andre kunder i forretningen. Dog var hob i kbh dårligere. Karina lyttede overhovedet ikke til mine eller mine veninders ønsker. Hun havde en anden brud hun ekspederede samtidig med mig og hun talte i telefon flere gange. Casa Lezar har været rigtig gode. God service, god lytning til mine ønsker. De havde 1-2 ekspedienter pr. Kunde. Dem vil jeg helt klart anbefale. - og de starter udsalg på mandag, så der er helt sikkert noget uder 10 :-)

Ved du hvad prisklassen på brudekjoler fr Casa Lezar ligger på?? Har lige været inde og se på deres hjemmeside, og de har da også virkelig nogle skønne kjole!!!

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres tilbagemeldinger:) Ingen tvivl om at jeg vil tage et smut forbi HouseOfBrides:) - men overvejer nu at tage fordi dem i Tåstrup da jeg fornemmer at service niveauet er lidt bedre der. Har kigget på deres hjemmeside, og de har simpelthen sådan nogle skønne kjoler. :)))

Skal nok huske at bestille tid, men tror først jeg tager til Kbh sidst i April først i Maj da jeg desværre skal opereres i min fod her i feb, måned, og derfor lige skal have mulighed for at blive mobil igen, + kunne komme ned i ordenlige sko igen.

Jeg tror ikke der er decideret udsalg i april maj men nogle butikker kunne måske godt have noget. Jeg har en fornemmelse af at man stort set altid kan få noget rabat på prisen. Jeg er adskillige gange blevet tilbudt rabat og jeg har ikke engang rigtig spurgt efter det. Kun det sted hvor jeg købte, i øvrigt en kjole som allerede var nedsat. Men så kunne man handle lidt med slør o.s.v.. Så det er bare om at tage sig sammen til at spørge.

Josephine --> Jeg tænkte nok at dato, 07.09.13, skulle være en populær dato, og synes kun det er skønt at møde en Bornholmer som skal giftes selv samme dag :) Vi skal vies i Aakirke i Aakirkeby, men hvor vi skal holde festen osv. er ikke 100 aktuelt endnu...så føler jeg har lidt travlt. Har du fundet kjole osv. endnu??

Ja, det har jeg heldigvist. Der skal laves slør til og har brugt lang tid på at finde sko. Aakirkeby, der gik jeg jo til ridning i mange år, så hyggeligt. Jeg ved ikke om du behøver at have så voldsomt travlt, jo altså I skal jo nok til at kigge efter det men det er ikke mit indtryk at det er generelt svært at finde feststed.

Jeg glæder mig til at se hvad du finder af kjole. Jeg ville også være taget i House of Brides hvis jeg skulle vælge butikker i København. Så var jeg selv faktisk meget positivt overrasket over Lilly. Og af andre, ja så Casa Lezar, Bride Fashion og Nicolai tror jeg. Jeg tror også de fleste butikker har kjoler i det prisleje du er ude efter. Om ikke andet kan du jo ringe og spørge dem ad før du evt. bestiller tid. Har du været i butikkerne på Bornholm?

/Josephine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved du hvad prisklassen på brudekjoler fr Casa Lezar ligger på?? Har lige været inde og se på deres hjemmeside, og de har da også virkelig nogle skønne kjole!!!

Mener jeg har hørt at deres pris for et gennemsnitssalg ligger på 9000 :)

0

Del dette indlæg

Jeg kan kun anbefale Nicolai. Jeg fik en fantastisk og varm betjening. Min oplevelse var at blive forstået og de var så søde til at hjælpe mig med at finde en kjole der lige var min drømmekjole. Jeg gik derind ved et rent tilfælde en dag i april for at finde et slør, og så fik vi snakket lidt og jeg fik prøvet kjoler også og fandt KJOLEN. De havde en masse flotte kjoler i din prisklasse. Jeg var heldig jeg kunne prøve da jeg bare lige gik derind.. men ellers skal man bestille tid. Men som sagt oplevede jeg kun en fantastisk service hele vejen igennem. Også fordi jeg var lidt i tidsnød fordi vi skulle flytte fra Kbh og jeg gerne ville have kjolen til skrædder inden da. Men der hjalp de med en hurtig tid og forklarede skrædderen hvordan og hvorledes. De var alle meget direkte på en sød måde om hvad der klædte mig og hvad der ikke klædte mig og så synes jeg de var så interesserede i det hele omkring vores bryllup.

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres tilbagemeldinger:) Ingen tvivl om at jeg vil tage et smut forbi HouseOfBrides:) - men overvejer nu at tage fordi dem i Tåstrup da jeg fornemmer at service niveauet er lidt bedre der. Har kigget på deres hjemmeside, og de har simpelthen sådan nogle skønne kjoler. :)/>))

Jeg tror ikke der er decideret udsalg i april maj men nogle butikker kunne måske godt have noget. Jeg har en fornemmelse af at man stort set altid kan få noget rabat på prisen. Jeg er adskillige gange blevet tilbudt rabat og jeg har ikke engang rigtig spurgt efter det. Kun det sted hvor jeg købte, i øvrigt en kjole som allerede var nedsat. Men så kunne man handle lidt med slør o.s.v.. Så det er bare om at tage sig sammen til at spørge.

Josephine --> Jeg tænkte nok at dato, 07.09.13, skulle være en populær dato, og synes kun det er skønt at møde en Bornholmer som skal giftes selv samme dag :)/> Vi skal vies i Aakirke i Aakirkeby, men hvor vi skal holde festen osv. er ikke 100 aktuelt endnu...så føler jeg har lidt travlt. Har du fundet kjole osv. endnu??

Ja, det har jeg heldigvist. Der skal laves slør til og har brugt lang tid på at finde sko. Aakirkeby, der gik jeg jo til ridning i mange år, så hyggeligt. Jeg ved ikke om du behøver at have så voldsomt travlt, jo altså I skal jo nok til at kigge efter det men det er ikke mit indtryk at det er generelt svært at finde feststed.

Jeg glæder mig til at se hvad du finder af kjole. Jeg ville også være taget i House of Brides hvis jeg skulle vælge butikker i København. Så var jeg selv faktisk meget positivt overrasket over Lilly. Og af andre, ja så Casa Lezar, Bride Fashion og Nicolai tror jeg. Jeg tror også de fleste butikker har kjoler i det prisleje du er ude efter. Om ikke andet kan du jo ringe og spørge dem ad før du evt. bestiller tid. Har du været i butikkerne på Bornholm?

/Josephine

Nej har ikke været i nogle butikker på Bornholm. Der er kun Migrant i Rønne som jeg skal ind og kigge hos, men ellers er der vel ikke andre steder??

Er rigtig glad for at du nævnte det at "prutte" med prisen.. Den havde jeg ikke lige tænkt over ;) så det vil jeg absolut huske! Du har godt nok nået meget når nu der er 8-9 mdr til vi begge skal giftes! Må være skønt at have alt på plads vedr hvor festen skal holdes, kirke, brudekjole osv:)

0

Del dette indlæg

Jeg kan kun anbefale Nicolai. Jeg fik en fantastisk og varm betjening. Min oplevelse var at blive forstået og de var så søde til at hjælpe mig med at finde en kjole der lige var min drømmekjole. Jeg gik derind ved et rent tilfælde en dag i april for at finde et slør, og så fik vi snakket lidt og jeg fik prøvet kjoler også og fandt KJOLEN. De havde en masse flotte kjoler i din prisklasse. Jeg var heldig jeg kunne prøve da jeg bare lige gik derind.. men ellers skal man bestille tid. Men som sagt oplevede jeg kun en fantastisk service hele vejen igennem. Også fordi jeg var lidt i tidsnød fordi vi skulle flytte fra Kbh og jeg gerne ville have kjolen til skrædder inden da. Men der hjalp de med en hurtig tid og forklarede skrædderen hvordan og hvorledes. De var alle meget direkte på en sød måde om hvad der klædte mig og hvad der ikke klædte mig og så synes jeg de var så interesserede i det hele omkring vores bryllup.

Er glad for at høre, at du havde en god oplevelse:) det betyder jo meget at man føler man bliver hørt og forstået! Det sætter jeg ihvertfald højt!! Håber også jeg som dig finder KJOLEN! Men mon ikke ;) håber bare jeg oplever følelsen af, at det er drømmekjolen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener jeg har hørt at deres pris for et gennemsnitssalg ligger på 9000 :)/>

Super:) tak for svar

0

Del dette indlæg

Ja - men jeg tror kun så meget er planlagt fordi det er så langt hjemmefra vi skal holde det. Synes det er ret så besværligt at arrangere heroppe fra Nordjylland. Og så spiller det også ind at vi har valgt årets mest populære dato. Hvis vi ikke havde bestilt hotellet i god tid havde vi ikke fået det. Jeg ved at de har haft mindst een forespørgsel på samme dato efter vi bookede dem. Og kjolen - ja, altså jeg kunne næsten ikke vente med at prøve kjoler.... Min h2b friede før vores drenge blev født, og de er jo ligesom 6 nu. Så jeg har ventet meget meget længe på at prøve kjoler.

Der er en meget lille brudekjolebutik i Svaneke. Eller butik og butik - det er hjemme hos hende selv, men det er nu ret hyggeligt, i et værelse for sig selv. Hun har kun eet mærke, PartyLine. Jeg prøvede hos hende i sommers, da vi var på ferie i Svaneke og fandt ud af at det da var her vi skulle holde bryllup (vi har ikke gjort alvor af det før, dels fordi vi ikke havde overskuddet, dels fordi vi ikke rigtig har kunnet finde en kirke der rigtig betød noget for os). Butikken s hjemmeside finder du her . Der er åbent efter tidsbestilling, hun var ret flink da vi var der, lidt alternativ type.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Ja - men jeg tror kun så meget er planlagt fordi det er så langt hjemmefra vi skal holde det. Synes det er ret så besværligt at arrangere heroppe fra Nordjylland. Og så spiller det også ind at vi har valgt årets mest populære dato. Hvis vi ikke havde bestilt hotellet i god tid havde vi ikke fået det. Jeg ved at de har haft mindst een forespørgsel på samme dato efter vi bookede dem. Og kjolen - ja, altså jeg kunne næsten ikke vente med at prøve kjoler.... Min h2b friede før vores drenge blev født, og de er jo ligesom 6 nu. Så jeg har ventet meget meget længe på at prøve kjoler.

Der er en meget lille brudekjolebutik i Svaneke. Eller butik og butik - det er hjemme hos hende selv, men det er nu ret hyggeligt, i et værelse for sig selv. Hun har kun eet mærke, PartyLine. Jeg prøvede hos hende i sommers, da vi var på ferie i Svaneke og fandt ud af at det da var her vi skulle holde bryllup (vi har ikke gjort alvor af det før, dels fordi vi ikke havde overskuddet, dels fordi vi ikke rigtig har kunnet finde en kirke der rigtig betød noget for os). Butikken s hjemmeside finder du her . Der er åbent efter tidsbestilling, hun var ret flink da vi var der, lidt alternativ type.

/Josephine

Hold da op, ja så har du da haft meget god tid til at planlægge diverse ting og sager:) men dejligt for dig, at tiden snart er inde efter 6 års ventetid.

Personligt vil jeg rigtig gerne til Kbh og prøve alverdens brudekjoler, også bare for at prøve det man altid har set i tv'et - det at stå i midten af en brudebutik og prøve den ene kjole efter den anden imens ens nære venner, familie mm. ser på og forhåbentlig at vi sammen finder den perfekte kjole!

0

Del dette indlæg

... hvis du er til dansk designede kjoler - så kig forbi mig - jeg bor kun 5 minutter fra Roskilde station. Jeg har altid et godt tilbud.

kh Marie

Kigger på din hjemmeside;) - tak for sit indlæg

Redigeret af Sisseldam
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... hvis du er til dansk designede kjoler - så kig forbi mig - jeg bor kun 5 minutter fra Roskilde station. Jeg har altid et godt tilbud.

kh Marie

Kigger på din hjemmeside;) - tak for sit indlæg

Har du flere brudekjoler, end på din hjemmeside? - kan umiddelbart kun se 10 kjoler.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer