Ida13c

Ida & Kenneth 31.08.13. lidt flere billeder...

312 indlæg i dette emne

så har vi samlet det hele sammen, og taget lidt billeder. Kan godt se når man kigger tæt på dem, at malingen jo slet ikke er perfekt...men, men, alligevel synes jeg at i helheden så ser det fint nok ud. lavede en lille blomster bukket af tørrede blomster, også. min kjole fik knapper ned af ryggen.

post-14951-0-59803900-1376596725_thumb.j

post-14951-0-30321100-1376596735_thumb.j

post-14951-0-64884300-1376596743_thumb.j

post-14951-0-24111400-1376596763_thumb.j

post-14951-0-85178700-1376596772_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOLD KÆFT de er søde!!!!

Alt indkøbt i panduro? Til 170 kr?

Skal de evt have en gang lak? For at holde på farven?

ih de er fine!

Tak! kan jo godt se at det ikke er prof, men det er da vel også OK på en eller anden måde... :floejt:

det var ca 170 når man lægger det hele sammen, men man ender også med materialer i overskud.

tror at lak nok ville være godt, men jeg har mest lyst til bivoks, så det vil jeg prøve i morgen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

pyhaa!! synes lige pludslig at tiden nærmer sig med store skridt!!

en lille to do list : har fuldtids arbejde lige op til, så alt andet kommer først når jeg er kommet hjem!

fredag 23/8 : frisør til klipning og bryn, og så farver jeg det selv i løbet af weekenden

mandag 26-købe ind til kagen

tirsdag 27- bage bundene

onsdag 28 - lave kagen med sugarpaste på

torsdag 29 - pynte kagen og lave blomster decorationer til kirke og feststedet( efter personale møde !!??? )

fredag 30- levere kage og blomster til feststedet, og så have "rehearsal" med præsten i kirken kl 18..

skal huske champagne til kirken (til i haven der, efter vielsen ) og lavendel ris-poser.og får vi tid, bager vi macarons til champagnen..

og så er det med at få en rolig aften for vi skal op tidligt da vielsen er kl 10!!!!

mon vi er klare??

0

Del dette indlæg

kender i det, hvor man bare er begyndt at blive nervøs??? alt det der skal laves nu kan jeg ikke starte på for kagen skal jo ikke nå at blive gammel, og blomsterne skal være friske.. så nu venter jeg bare på at dagen går!? pyha!

bortset fra det, har vi købt tøj til min datter i en vintage butik rundt om hjørnet, og så sko der matcher til. Hun bliver totalt 100% Gatsby i en guld/sølv palliet kjole med art deco design i. Det er ret ekstravagant i stilen, men hun kan bære det :wink: .

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en smuk ung dame...... :cheerleader3:

Hold nu op hvor er hun smuk. Og fantastisk kjole og sko

Wauw...... Hun er smuk!!!!

Waaaauuzaa... Hun er da vildt flot! Flot kjole og fede sko!

Sikke et look - hun er meget smuk, og stilet

tak alle sammen! synes selv jeg har en smuk datter, og så er hun oven ikøbet bare super sød og dejlig. Hun skal synge en sang i kirken på lørdag, og det glæder vi os rigtig meget til. Hun skal synge "feeling good" på sin helt egen måde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vognede op med ondt i ryggen. faktisk så meget at jeg ikke kan gå.. sad bare og græd af smerte og vrede, for jeg skal giftes på lørdag!! det er noget i mine hofter der driller. bare det kunne holde op nu!!

0

Del dette indlæg

jeg vognede op med ondt i ryggen. faktisk så meget at jeg ikke kan gå.. sad bare og græd af smerte og vrede, for jeg skal giftes på lørdag!! det er noget i mine hofter der driller. bare det kunne holde op nu!!

Åh nej, skynd dig at få lagt is på det smertende sted!!! En blandig af kulde og varme med ½ times mellemrum vil nok kunne hjælpe - og få fat i lægen og forklar sekretæren at du skal have hjælp NU.

Rigtig, rigtig god bedring!!!! Jeg krydser fingre og tæer for dig.

0

Del dette indlæg

Åh nej, skynd dig at få lagt is på det smertende sted!!! En blandig af kulde og varme med ½ times mellemrum vil nok kunne hjælpe - og få fat i lægen og forklar sekretæren at du skal have hjælp NU.

Rigtig, rigtig god bedring!!!! Jeg krydser fingre og tæer for dig.

Åh nej, god bedring!!! Håber det løser sig inden lørdag!

Ih der er sket nogle ting herinde. Først: Helt vildt søde caketoppers. Fantastisk kjole og sko til din datter og hvor synger hun dog helt vildt skønt :loveshower:

Og rigtig rigtig god bedring med ryggen..

Tak til jer. Var hos lægen og fik medecin. lille bedring, men pyha hvor har jeg bare ondt!?! øv øv øv. det tog mig 45 minutter at gå hen til lægen og han bor altså kun 800 meter herfra.

Håber at jeg bliver rask nok til at gå i kirke på lørdag, men undrer meget om jeg overhovedet kan komme i mine sko med hæl på. måske ender jeg i mine røde teva sandaler??

lotus: tak for ros af datter. synes også at hun synger herligt, og det er jo monster svært at synge acapella.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer