Ida13c

Ida & Kenneth 31.08.13. lidt flere billeder...

312 indlæg i dette emne

Og så ankommer vi hjem til østerbro og går hånd i hånd hjem!

post-14951-0-74995100-1378063627_thumb.j

Om aftenen, mødtes vi med vidnerne og vores børn, og min bror og hans søn på en dejlig italiensk restaurant for at spise lidt sammen og få snakket dagen igennem. Det var en dejlig dag. Lidt anderledes end måske de fleste bryllupper, men det var lige som vi ville have det, og velsignelsen fra præsten var bare højdepunktet for os.

Om to uger skal vi have en location "love the dress" foto shoot med den fantastiske Applepark, og det kommer til at sætte prikken over i et !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

så satte de min kage frem, og den var blevet OK. noget af malingen var blevet berørt under transporten, og top figureren sad ikke helt perfekt på...men det er nok mig der er ekstra kritisk. Men, godt det smagte den! vi stod alle sammen ved kagen til et fælles billede. alle elskede de små træfigurer, og de passede jo bare ind i et Rudolf Steiner-bryllup som det nu var!

.attachicon.gif_DSC6981.jpg

attachicon.gif_DSC6999.jpgattachicon.gif_DSC7011.jpgattachicon.gif_DSC6992-SMILE.jpg

Jeg synes aytdin kag ser top lækker ud. Godt gået :metteholm

0

Del dette indlæg

Meget anderledes bryllup end man ellers læser herinde (på den gode måde), men ihh hvor var det en dejlig beretning og bare stemningen på billederne viser at det må have været en dejlig rolig og super skøn dag. Jeg er helt vild med dine borddekorationer:) Tillykke med det:)

0

Del dette indlæg

Det lyder til at have været et fantastisk bryllup med ro go sjæl i hele forløbet.

Du ser hammer godt ud og er helt forelsket i din fine kappe.

Hvad havde i af fyld i kagen. Det ser super lækker ud og jeg kan nu ikke se topfigurerne sidder forkert :tunge::wink:

Jeg bliver simpelthen nødt til at kommenterer din datter. Sjældent har jeg set så smuk en pige. Hun er virkelig gudesmuk :a1221: Og fantastisk kjole hun har på. Man kan nærmest blive helt forelsket i hendes udseende og øjne. :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor jeg bare ELSKER det billede af jer set bagfra hvor I går hjem; det er som om der er en aura af kærlighed omkring jer - og så er det hele (!) bare så vidunderligt ukrukket :hug:

Blomstedekorationerne ser SÅ dejlige ud, du er SMUK og engleagtig i din kjole, din mand er en charmetrold og din datter bare skøn at skue :loveflag:

0

Del dette indlæg

Det lyder til at have været et fantastisk bryllup med ro go sjæl i hele forløbet.

Du ser hammer godt ud og er helt forelsket i din fine kappe.

Hvad havde i af fyld i kagen. Det ser super lækker ud og jeg kan nu ikke se topfigurerne sidder forkert :tunge::wink:

Jeg bliver simpelthen nødt til at kommenterer din datter. Sjældent har jeg set så smuk en pige. Hun er virkelig gudesmuk :a1221: Og fantastisk kjole hun har på. Man kan nærmest blive helt forelsket i hendes udseende og øjne. :toot:

hvor er du sød! bliver helt rørt på min datters vegne!

Kagen var et lag chokolade mousse og et lag med lavendel mousse og friske hinbær. Bundene er bagt med lidt mandel i.

Hvor jeg bare ELSKER det billede af jer set bagfra hvor I går hjem; det er som om der er en aura af kærlighed omkring jer - og så er det hele (!) bare så vidunderligt ukrukket :hug:

Blomstedekorationerne ser SÅ dejlige ud, du er SMUK og engleagtig i din kjole, din mand er en charmetrold og din datter bare skøn at skue :loveflag:

tak, tak tak!! er også super glad for det billede

Redigeret af Ida13c
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er det snart at vi skal have vores bryllupsgave til os selv: en LOVE the dress shoot med Applepark. Vi glæder os rigtig meget til at komme i tøjet en gang til og virkelig sætte prikken over i et. På søndag skal vi!

0

Del dette indlæg

Så havde vi vores foto-session med Martin , Applepark. Det var bare super hyggeligt. Det var så dejligt at få lov til at hoppe i tøjet en gang til, og kun med den tanke at give os tid til billeder. Han er et meget dejligt menneske, så kan kun anbefale ham! Vi var så heldige at der var lidt regn og så vores helt egen sol stråle på et tidspunkt. Her er et par sneak peaks fra det:

først var vi ridebanen ved Christiansborg:

post-14951-0-08290400-1379336375_thumb.j

post-14951-0-18696700-1379336383_thumb.j

post-14951-0-69322300-1379336394_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke nogle smukke billeder!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Årrrhhh, jeg vil os' ha kjolen på igen og ha' taget billeder... Snyd! :wink:

det var også bare en dejlig ting at gøre, det med at komme i tøjet en gang til..vi fik lige lov til at mærke efter en ekstra gang! det kan kun anbefales til alle

Jeg elsker Martins billeder... Hvor er de flotte, og super romantiske!

Hvor er det bare nogle enormt smukke billeder I har faaet taget!!

HOLD OP, nogle fede billeder!! Wauauau :)

synes også at billederne er super. og det er oven i købet kun en lille brøgdel af dem ..jeg venter spændt på at Martin sender resten!!!

0

Del dette indlæg

sikke gode billeder, hvor er de taget :) og hvad måtte i betale for det hvis jeg må spørge :)

Tak! vi var inde ved Christiansborg, ridebanen og så den kongelige bibliotekshave. fotografen er Martin, Applepark og du kan se hans priser på hans hjemmeside... http://www.applepark.dk/

da vi er i København var der kørsel oveni, så i alt har vi givet ca 2500. synes at det er en god pris for kvalitets arbejde! Vi havde så ikke fotograf på på selve dagen, så det var rimelig plads i budgettet, synes vi.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer