Guest N&L

Muffins som bryllupskage?

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg syntes det er en god ide, vi skal selv have det på den måde dig bliver det cupcakes :)

I kunne evt stadig have en alm. kage som dig og H2B skære i, som man normalt ville gøre i en bryllupskage

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg ved godt den har været oppe mange mange gange, (don't hate me! :blush: ) men jeg ville blive lidt skuffet hvis jeg kom til et bryllup og der var cupcakes i stedet for en "rigtig" lækker bryllupskage med forskelligt mousse :smiley-eatdrink026: Men cupcakes ser da rigtig søde ud hvis de er lavet flot, men de kan IMO ikke erstatte en bryllupskage... Muffins kan man altid få :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg ved godt den har været oppe mange mange gange, (don't hate me! :blush: ) men jeg ville blive lidt skuffet hvis jeg kom til et bryllup og der var cupcakes i stedet for en "rigtig" lækker bryllupskage med forskelligt mousse :smiley-eatdrink026: Men cupcakes ser da rigtig søde ud hvis de er lavet flot, men de kan IMO ikke erstatte en bryllupskage... Muffins kan man altid få :)

Når vi nu ikke selv er ret meget til bryllupskage, så synes jeg det er et bedre alternativ. Vi vil ikke byde vores gæster noget, vi selv bryder os om, da det hurtig kan blive for vammelt med alle de flødecremer osv.

0

Del dette indlæg

Når vi nu ikke selv er ret meget til bryllupskage, så synes jeg det er et bedre alternativ. Vi vil ikke byde vores gæster noget, vi selv bryder os om, da det hurtig kan blive for vammelt med alle de flødecremer osv.

Jeg har det faktisk lige omvendt af Akrotøs... Jeg ville bestemt ikke blive skuffet over, at der er cup cakes/muffins i stedet for kage (jeg ville heller ikke blive skuffet over det modsatte :) ).

Jeg har været til en del bryllupper efterhånden og ikke to af dem har været ens! Jeg synes derfor generelt, det er lidt "farligt" have forventninger til andres bryllup som gæst for der er så mange måder at gøre tingene på og man kan ikke stille alle tilfredse.

Som gæst er jeg glad, hvis jeg fornemmer at festen er som brudeparret ønsker og de er glade :biggrin:

Jeg har oplevet både den traditionelle kage, cup cakes samt forskellige hjemmebagte, "almindelige" kager til bryllupper; jeg har endda også oplevet at der slet ikke var kage af nogen art - og ærlig talt blev det ikke bemærket (eller i hvert fald blev det ikke påtalt) af gæsterne på dagen. Både min H2B og jeg er først kommet i tanke om det i dag, da jeg skulle finde eksempler på, hvad jeg har oplevet til bryllupper :lol:

Hvis I ikke selv er til det, så kan jeg ærligt ikke forstå hvorfor I skulle smide så mange penge efter det! Så helt sikkert: cup cakes er et hit :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skal selvfølgelig gøre det I har det bedst med :) Er bare selv blevet udsat for alt for mange små tørre og kedelige muffins :fløjt: Jeg ville måske heller ikke blive desideret skuffet, men mere bare glad hvis der er bryllupskage. Bliver dog lige så tit ærgerlig når bryllupskagen ikke er god :) Jeg er helt enig I at det kan blive vammelt med for meget flødeskum, det er jeg også meget dårlig til :wink: Jeg er nok bare pisse kage-kræsen! Gider ikke spise det hvis jeg ikke synes det er godt :) Men hvis I laver lækre lækre muffins ville jeg godt sætte tænderne i dem :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg

Altså jeg ved godt den har været oppe mange mange gange, (don't hate me! :blush: ) men jeg ville blive lidt skuffet hvis jeg kom til et bryllup og der var cupcakes i stedet for en "rigtig" lækker bryllupskage med forskelligt mousse. Men cupcakes ser da rigtig søde ud hvis de er lavet flot, men de kan IMO ikke erstatte en bryllupskage... Muffins kan man altid få

I skal selvfølgelig gøre det I har det bedst med. Er bare selv blevet udsat for alt for mange små tørre og kedelige muffins :fløjt: Jeg ville måske heller ikke blive desideret skuffet, men mere bare glad hvis der er bryllupskage. Bliver dog lige så tit ærgerlig når bryllupskagen ikke er god. Jeg er helt enig I at det kan blive vammelt med for meget flødeskum, det er jeg også meget dårlig til. Jeg er nok bare pisse kage-kræsen! Gider ikke spise det hvis jeg ikke synes det er godt :) Men hvis I laver lækre lækre muffins ville jeg godt sætte tænderne i dem :smiley-eatdrink026:

I skal selvfølgelig gøre det I har det bedst med :) Er bare selv blevet udsat for alt for mange små tørre og kedelige muffins :fløjt: Jeg ville måske heller ikke blive desideret skuffet, men mere bare glad hvis der er bryllupskage. Bliver dog lige så tit ærgerlig når bryllupskagen ikke er god :) Jeg er helt enig I at det kan blive vammelt med for meget flødeskum, det er jeg også meget dårlig til :wink: Jeg er nok bare pisse kage-kræsen! Gider ikke spise det hvis jeg ikke synes det er godt :) Men hvis I laver lækre lækre muffins ville jeg godt sætte tænderne i dem :smiley-eatdrink026:

Jeg er nok ligeså kagekræsen som dig, akrotøsen. Jeg ville slet ikke overveje andet end en rigtig bryllupskage til vores bryllup - det har også lidt at gøre med, at det er en once in a life time-oplevelse. Og i guder, hvor findes der mange tørre og kedelige muffins/cupcakes.

Når det så er sagt, er der selvfølgelig også mange lækre cupcakes, og jeg er absolut tiltaler for, at man gør som man selv lyster. Hvis i ikke er til bryllupskage, så skal i da ikke betale i dyre dommer for den!

Så - bag nogle af de lækre, ikke de tørre :wink: , til jeres bryllup. Hvis det er det, i føler for, er det selvfølgelig sådan det skal være :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer