Jaysie

Hvilke størrelse karton bruger i til jeres invitationer?

4 indlæg i dette emne

Jeg er i fuld gang med invitationsplanlægningen.... Jeg kan bruge 100 år på nettet for at få inspiration til flotte invitationer, men nu bliver jeg snart nød til at komme videre. Og derfor kommer mit spørgsmål :

Hvis jeg har valgt sådan en her "kvardratisk" invitation med lommer osv , nøjagtig som denne jeg har vedhæftet, skal mit karton så være en A3 størrelse, eller bestiller man bestemte størrelser på nettet?

Og jeg vil gerne sætte vores monogram foran , som man ser på mange invitationer men hvordan lukker man den fast så man kan "lukke" invitationen. Altså den ene karton side mod den nederste, - for man kan jo ikke lime da dem der modtager invitationen skal kunne lukke den til igen efter de har læst den,

post-63758-0-65589500-1359367781.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger A4, men vores er også 14*14 cm, men tror at du skal have noget større karton til dem du henviser til.

Jeg bruger ikke lim til vores invitationer - jeg bruger dobbelt klæbende tape

Tjek evt www.toomuchtulle.dk

Du kan evt sætte mongram fast som denne:

post-57379-0-39548000-1359378747.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har også lavet vores invitationer vha. A4-karton. Der skal nemlig en form for et bånd omkring til at holde den lukket, så med et A4-karton passer det lige i størrelsen :)

Jeg har brugt en skabelon fra Mette (Too much tulle), som Fuglebek også hentyder til :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer