Brumle

Skrædderi

18 indlæg i dette emne

Kjolen er købt og nu skal jeg finde en skrædder til de sidste finishing touches...

I butikken anbefalede de Frederiksberg Skrædderi. Men er der nogen herinde som har erfaringer med dem?? Eller er der en and skrædder som I ville anbefale i stedet for??

Forresten er jeg den eneste som blir i tvivl efter kjolen er fundet?? Nu hvor man ikke har set kjolen i noget tid, så blir jeg pludselig i tvivl om det er den rigtige, eller om jeg burde ha prøvet flere...

Den kjole jeg har fundet, er slet ikke den type jeg havde regnet med at falde for... Så jeg blir pludselig i tvivl om jeg har købt den forkerte.. Er der andre som kender den følelse??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg får min kjole rettet ved Frederiksberg Skrædderi. Og indtilvidere er jeg MEGET tilfreds. Har været ude i at panikke over om den nu også kunne blive rettet til, men de fik talt mig HELT ned og er nu HELT(!!) afslappet... ;o)

Jeg har lagt alt(!) over på dem...og er helt rolig med det..

Og Nej, du er ikke den eneste der tvivler...-Jeg gør det også, men er kommet til at selvom jeg prøvede 100kjoler, ville jeg måske stadig tvivle? Og er (trods spirende Bridezilla-tendenser) realistisk nok til at vide at vores dag/festen/gæsterne/maden og alt det andet vidunderlige der sker den dag, nok skal fungere 200%

0

Del dette indlæg

Hvor er det godt at læse, både at du har gode erfaringer med stedet, men også at jeg ikke er den eneste som tvivler om kjolen.

Den er så langt fra hvad jeg troede jeg skulle ha - men omvendt må jeg også bare huske den følelse jeg havde, da jeg havde den på - hvor den bare føltes helt rigtig.. Men føler nok bare aldrig, at man har fået sorteret tilstrækkeligt i kjole-markedet..

Dejligt at høre jeg ikke er alene om denne tvivl... Tusind tak for dit svar...

0

Del dette indlæg

Hejsa,

jeg har også været i tvivl, tror det er helt naturligt når nu der er så mange hvide kjoler at vælge imellem.

Jeg har en veninde som er skrædder og hun sagde at Frederiksberg skrædderi var de bedste, så jeg tror du kan være helt rolig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun lød virkelig sød og afslappet da jeg talte med hende :-) Skriv endelig når du har hentet den...

Ringede også til Frederiksberg skræder, de var dyrere og virkede somom de virkelig havde travlt, men har kun hørt godt om dem..Men Lise Oxvang skulle være god til det det med blonder

Redigeret af ceto2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en aftale hos frederiksberg skrædderi på mandag, og så får jeg vel at se hvad de tilbyder for en pris før end jeg beslutter mig. De virker i hvert fald meget søde på telefonen. Da jeg købte min kjole på udsalg i Nicolai, fik jeg et papir med 20% rabat hos dem så synes at det var værd at prøve! siger mere når jeg har været der!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og så et par efter billeder: kjolen passer nu over brystet, er lagt op, slæbet lavet lidt kortere, der kommer knapper ned af ryggen og et silkebånd om taljen: Båndet kommer så ikke til at hænge ned som det gør nu, men sidder rundt om taljen, og gemmer sig ved blomsterne på ryggen. Super service , og de passer på kjolen frem til brylluppet, til den synes jeg, rimelige pris af 3000. Kan kun anbefale dem!

post-14951-0-21401400-1364302702.jpg

post-14951-0-34155400-1364302721.jpg

post-14951-0-83963200-1364302733.jpg

0

Del dette indlæg

phew - er det virkelig så dyrt at få den rettet til hos en skrædder?

Jeg har købt en blondekjole, som falder helt tæt til kroppen og skal helt sikkert have den syet en halv størrelse ind - ligger det mon også i det prisleje?

Og sikke en stor og flot forskel det har gjort på din kjole - den sidder helt perfekt nu! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

phew - er det virkelig så dyrt at få den rettet til hos en skrædder?

Jeg har købt en blondekjole, som falder helt tæt til kroppen og skal helt sikkert have den syet en halv størrelse ind - ligger det mon også i det prisleje?

Og sikke en stor og flot forskel det har gjort på din kjole - den sidder helt perfekt nu! :)

ja det er dyrt! men da kjolen var billig havde jeg plads til at få den rettet. Blonde kjoler er dyre, har jeg hørt ( prøvede en hos Nicolai hvor hun sagde at lægge den op var omkring 2000..) jeg fik også gjort en del, jo, med slæbet og knapper og bånd. alt i alt ligger min kjole på 4000 nu, så det synes jeg er rimeligt. Måske findes der billigere, men de ved hvad de laver da de har mange kjoler imellem hænderne!

Tak, synes også at den sidder godt nu!

0

Del dette indlæg

Der kan man bare se hvad en dygtig skrædder kan gøre. Den sidder virkelig flot på dig. Det er ret sjovt at se billeder før og efter sådan sat op overfor hinanden.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer