Julie_Marie

25. maj 2013. Julie & Henrik, Hurtig update!

269 indlæg i dette emne

Så fik jeg lige lidt tid til og få din fantastiske tråd kigget igennem. :biggrin:

Nøj hvor har du mange fine insp. billeder og hvor ser det hele bare fint ud. :thumbsupsmileyanim:

Må nok også indrømme jeg er blevet helt vild med din kjole. NØJ den er flot. :c166:

Glæder mig til at følge din tråd lidt, (Da vi jo skal giftes samme dag) Heeh :thumbsupsmileyanim:

Tak tak, jeg bliver helt smigret :blush:

Det er ved at komme tæt på, det bryllup. Kun 3 måneder tilbage! :o:cheerleader3:

Jaaaah. :D :cheerleader3:

ijh hvor jeg dog glæder mig . :)

Også mig! Svinger støt imellem helt nyforelskelse og kan ikke vente følelser til ih-hvor-mangler-der-meget panik!

Det bliver helt fantastisk :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :)

TILLYKKE med det kommende bryllup.

Tænkte at det var på tide at jeg fik sendt en besked i din tråd, da jeg har været herinde et par gange og lure.

Kan se at vi er til lidt ala samme stil, de samme blomsterkombinationer, vores kjoleønsker har nogle af de samme detaljer + vi har samme skosmag. hehe :lol:

Tyvstjæler lige dine ideer om sæbebobler istedet for ris og en ny parfume til selve dagen, som altid vil minde os om bryllupsdagen.

Må også lige rose din kjole, hvor klæder den dig bare flot .. super lækkert billed af dig, fordi man kan se hvor glad og tilpas du er. :biggrin:

Glæder mig til at følge mig..

Ja, jeg holder også øje med dine ideer, du har jo en fantastisk smag! :lol:

Du stjæler bare løs hvis der er noget du kan li :wink: Ellers kan jeg anbefale at du kigger på pinterest under wedding, der er virkelig meget at gå igang med!

Jeg er virkelig også glad for min kjole, glæder mig helt vanvittigt til at få den på igen! Har en tid til prøvning d. 21 marts, så ser den heldigvis snart igen :fløjt:

iiiih altså, så smider du lige nogle billeder herind igen ?

Dem vil jeg glæde mig til at se.. Jeg regner med at en veninde og jeg tager ud og prøver kjoler om 2-3 uger, bare lige for at jeg skal holde min kæft om det kjoleprøvning.. tror hun er ved at blive skør, så den første prøvning bare skal overståes ;) haha

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lige lidt tid til og få din fantastiske tråd kigget igennem. :biggrin:

Nøj hvor har du mange fine insp. billeder og hvor ser det hele bare fint ud. :thumbsupsmileyanim:

Må nok også indrømme jeg er blevet helt vild med din kjole. NØJ den er flot. :c166:

Glæder mig til at følge din tråd lidt, (Da vi jo skal giftes samme dag) Heeh :thumbsupsmileyanim:

Det er ved at komme tæt på, det bryllup. Kun 3 måneder tilbage! :o:cheerleader3:

Også mig! Svinger støt imellem helt nyforelskelse og kan ikke vente følelser til ih-hvor-mangler-der-meget panik!

Haaah jaah . Panikker også lidt ind imellem. :/ (er meget kontrol freak agtig) :fløjt:

Ëj er sikker på vi begge for en vidunderlig dag, det er bare utroligt så mange både glæder og sorger man kan have over ''en dag'' (Ved godt det ikke bare er en hvilken som helst dag) meeen alligevel. syns det er lidt vildt nogen gange. og må indrømme jeg griner lidt af mig selv nogen gange. hehe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tænkte at det var på tide at jeg fik sendt en besked i din tråd, da jeg har været herinde et par gange og lure.

Kan se at vi er til lidt ala samme stil, de samme blomsterkombinationer, vores kjoleønsker har nogle af de samme detaljer + vi har samme skosmag. hehe :lol:

Tyvstjæler lige dine ideer om sæbebobler istedet for ris og en ny parfume til selve dagen, som altid vil minde os om bryllupsdagen.

Må også lige rose din kjole, hvor klæder den dig bare flot .. super lækkert billed af dig, fordi man kan se hvor glad og tilpas du er. :biggrin:

Du stjæler bare løs hvis der er noget du kan li :wink: Ellers kan jeg anbefale at du kigger på pinterest under wedding, der er virkelig meget at gå igang med!

Jeg er virkelig også glad for min kjole, glæder mig helt vanvittigt til at få den på igen! Har en tid til prøvning d. 21 marts, så ser den heldigvis snart igen :fløjt:

Dem vil jeg glæde mig til at se.. Jeg regner med at en veninde og jeg tager ud og prøver kjoler om 2-3 uger, bare lige for at jeg skal holde min kæft om det kjoleprøvning.. tror hun er ved at blive skør, så den første prøvning bare skal overståes ;) haha

Det skal jeg nok :)

Uh! Du kan godt glæde dig, det er så hyggeligt at prøve kjoler! Hvor tager du hen og kigger?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haaah jaah . Panikker også lidt ind imellem. :/ (er meget kontrol freak agtig) :fløjt:

Ëj er sikker på vi begge for en vidunderlig dag, det er bare utroligt så mange både glæder og sorger man kan have over ''en dag'' (Ved godt det ikke bare er en hvilken som helst dag) meeen alligevel. syns det er lidt vildt nogen gange. og må indrømme jeg griner lidt af mig selv nogen gange. hehe :cheerleader3:

Det er jeg også, i stor stil! Bliver kaldt Monica her hjemme :lol:

Det tror jeg bestemt også at vi gør, i sidste ende er det vigtigste at vi bliver gift med dem vi elsker, så kan det andet gå så galt det vil. (Men jeg håber at det forløber perfekt alligevel!)

0

Del dette indlæg

Uh! Du kan godt glæde dig, det er så hyggeligt at prøve kjoler! Hvor tager du hen og kigger?

Altså den første prøvning blir bare lige for at komme igang og finde ud af om jeg overhovedet kan bære sådan et tylhav. Så vi tager i Luccabride og Lilly i aalborg. De har ikke den kjole jeg søger, men så kan jeg lige få lettet den der "prøve-brudekjole trang" som jeg har.

+ vi skal have fundet en dag hvor vi tager den laaaaaange tur til Tønder, hvor jeg kan se at de har mange af de kjoler jeg kan lide.

0

Del dette indlæg

Altså den første prøvning blir bare lige for at komme igang og finde ud af om jeg overhovedet kan bære sådan et tylhav. Så vi tager i Luccabride og Lilly i aalborg. De har ikke den kjole jeg søger, men så kan jeg lige få lettet den der "prøve-brudekjole trang" som jeg har.

+ vi skal have fundet en dag hvor vi tager den laaaaaange tur til Tønder, hvor jeg kan se at de har mange af de kjoler jeg kan lide.

Det lyder hyggeligt at lave en dag ud af det.

Jeg var i tre butikker i Århus området, men jeg må altså anbefale Kennedys, det var en fed oplevelse!

0

Del dette indlæg

Milepæl! 3 måneder til!!

Kun 3 måneder tilbage! Ih, kan mærke at jeg får lidt nerver på nu!

Jeg laver en opdatering i aften omkring status for projekt bryllup

:wink:

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Milepæl: 3 måneder tilbage!

Status quo

Har styr på:

Resturant

Reception

Vielse

Giftefogde

Oftenlige papir

Kjole

Sko

Hårpynt

Make-up

Spraytan

Negle

Hår

Smykker

Jakkesæt

Gommens sko

blomster (sådan ca)

Invitationer

Toastmaste

Brudepige

Forlover

Lingeri

Ringe

Ønskeseddel

Fotograf

Bordplan

Hotel

Bryllupsrejse

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh gud, 3 måneder er altså ikke lang tid... :lol: Men det er da samtidig fedt, så er det jo li om lidt du skal giftes... :7himmel:

Ja! kan godt mærke at jeg er mere stresset nu, med at få ordnet de sidste ting!

Men det er på samme tid også rigtig dejligt at der ikke er længe til! :a1221:

Hvis der er noget jeg mangler på listen, som jeg skal have ordnet, så må i alle sammen endelig sige til! :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Underskørt

Hurra! Kunne låne to fine tylskørter fra Lilly af min kærestes veninde!

De passer perfekt og koster ingenting, super!

Nu skal jeg bare prøve med kjolen d. 21 marts, så slipper jeg måske for at skulle købe noget og har mit "something borowed"

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Hvor heldig har man liiige lov at være?? Fedt! ☺

Ja! Håber at de passer til at kjolen har "dropped waist".

Jeg får stress hvis jeg skal til at finde et på ebay, skørter forvirre mig.. :blink::lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Udvalget er i hvert fald enormt. Måske kan du købe et her på BK hvis det er..☺

Ja, det ville passe mig fint. Så kan jeg spare nogen penge og en anden tidligere brud kan tjene lidt ind igen :)

Det er mere det med de rigtige diameter i ring skørter og hvad det svare til i tyl jeg syntes er lidt uoverskueligt.

Men så er det godt at bryllupsklar findes, her er da altid nogen at spørge! :lol:

0

Del dette indlæg

Slik til partyfavor/bordkort

Faldt over disse chokolade overtrukende mandler i Søstrene Grene.

15 poser for 150kr, bum.

Så skal de bare hældes over og bindes!

IMG_0317_zpsf1fee5cc.jpg

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

De er gode! :D

Ja de er nemlig så! Havde egentlig tænk at bruge konge mandler el. lign. men så sagde min mor "Hvad med de æg fra søstrene grene".

Følte mig lidt fjollet at jeg havde glemt dem! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Så kom toppen!

Titlen siger sig selv, så kom vores nye kagetop!

Ih! Syntes altså at den er så fin!

Og så var det sku manden der valgte den!

IMG_0324_zps2c253733.jpg

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer